Страница 4 от 22

Публикувано на: Нед Сеп 03, 2006 9:37 pm
от VESO
Чакайте малко,а 219 не беше ли също с моноблок? :shock: :shock: :shock: Поне така си я спомнях от времето,когато бе в движение?

Публикувано на: Нед Сеп 03, 2006 10:14 pm
от bdz46
Всичките 46 200 бяха с моноблок, но това беше преди. 46219 е първата 46 200 и вероятно първа е получила бандажи.

Публикувано на: Пон Сеп 04, 2006 9:45 am
от 42 072.9
Явно им е по-изгодно да слагат бандаж, вместо цели моно-блокове.

май ще има в скоро време р-ки за 130км/ч

Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 10:24 am
от choveka_vlak
Освен че дори и чисто физическия труд е по-малко, са и финансовите средства. Азвездите не доринасят с нищо за аеродинамиката, те са просто едно техническо решение. Дори звездата изисква както повече професионализам така и повече прецизност в отливането. Рисковете за пукнатини при звездите и при блоковете са почети в равно съотношение.

Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 5:57 pm
от 07
До къде стигна работата с Р-ките и скоростите :?:

Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 6:07 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:До къде стигна работата с Р-ките и скоростите :?:
За сега се поставят нови колооси, но не са вдигнали скоростта на нито една машина. Към новите попълнения с новите комплекти колооси са 44 076.8, 44 095.8, 44 135.3 :arrow:

Дано станат скоро :)

Публикувано на: Сря Ное 22, 2006 10:09 pm
от disell
Очаквайте скоро и 44.062 да се присъедини към клуба на "червените ботушки"

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:50 am
от Mario Evstatiev
disell написа:Очаквайте скоро и 44.062 да се присъедини към клуба на "червените ботушки"
Тя какъв ремонт е, доста време не се е мяркала по София, а и последно като я видях не беше цветенце. Блъскаше, тръскаше, от едната прожекторна камера падаха ситни стъкълца и пепеляк... Дано сега я стегнат, че направо си беше жива да я оплачеш.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:52 am
от bdz46
Тези стъкла си падат така от миналата година.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:54 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Тези стъкла си падат така от миналата година.
Аз това го знам, но и доста слбед като ти си бил с нея си падаха стъклата... Освен това да не говоря колко е мръсна, компресорите текат и двата и вентилацията смуче от всякъде другаде, но не и от филтрите, които вероятно са затлачени от мърсотия.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:57 am
от bdz46
Не се ли свършват тези стъкла. Тя много блъскаше и сигурно много прожекторни крушки са оставили стъклата си там.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:58 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Не се ли свършват тези стъкла. Тя много блъскаше и сигурно много прожекторни крушки са оставили стъклата си там.
Ами аз когато бях с нея на 3637, крушката изгърмя и я сменявахме на Тулово. Не знам дали е от блъскането или някой тъпанар е вдигнал напрежението на зарядното, защото ми направи впечатление, че доста пъти е писано в книгата, че горят крушки по пулта :roll:

Публикувано на: Вто Дек 19, 2006 8:06 pm
от 44-134
От днес 44 134.5 е в движение след ГПР и се присъединява към "ЧЕРВЕНИТЕ БОТУШКИ"

Публикувано на: Вто Дек 19, 2006 8:15 pm
от 44142
44099 скоро ли ще се присъедини към "червените ботушки"

Публикувано на: Вто Дек 19, 2006 8:35 pm
от 44-134
99 също е готова но документите за самите ботушки още не са пристигнали и за това седи.