Страница 30 от 40
Публикувано на: Пет Апр 04, 2008 7:09 pm
от 44.123
а аз миналото лято като се връщах с влака от пловдив до шумен след редовните пет вагона имаше и един серия 17
Публикувано на: Съб Апр 05, 2008 5:47 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Апр 05, 2008 6:43 pm
от VESO
Добре че поне състава увеличиха.Когато бяхме на форумската среща в Мездра ,
20111 беше тривагонен.А преди е представлявал
това.Сами виждате колко са били вагоните.
Публикувано на: Съб Апр 05, 2008 6:52 pm
от Nikss
4 вагона според мен са напълно достатъчни,а фургона го разкараха понеже возеше въздух.

Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 4:23 pm
от rexkos
Подтвърждавам казаното от Nikss! Днес влак 20110/20111 също се движеше в състав от 4B вагона серия 17, което в общи линии е похвално, защото досега в 20111 още при тръгване от София беше меле. Не ми се мисли до Лакатник какво е било.

Публикувано на: Чет Апр 10, 2008 7:21 pm
от rexkos
Открай време седящите вагони на 2637/2636 (досега 47-ма), вече са заменени с 50-та серия - и Кардамските, и Силистренските. Първокласен няма.
Публикувано на: Чет Апр 10, 2008 7:25 pm
от VESO
Значи композицията е намаляла.Представям си , ако има хора , които са си купили билет за първа класа.
Поне да прикачат един смесен серия 40 , полза ще има.
Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 12:18 pm
от Nikss
Вчера на опашката на
ПВ 20111 имаше запечатен варненски първокласен вагон серия 19 40,а в състава на
БВ 2612 вместо първокласен вагон имаше смесен серия 30 40.

Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 12:28 pm
от rexkos
Nikss написа:Вчера на опашката на
ПВ 20111 имаше запечатен варненски първокласен вагон серия 19 40,а в състава на
БВ 2612 вместо първокласен вагон имаше смесен серия 30 40.

За доказателство, пускам следната снимка.
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 80%7E0.jpg
Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 1:16 pm
от Nikss
БВ 5611 вече се движи по удължен маршрут Варна-София-Кулата/Петрич

Снимка за доказателство:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 625000.jpg
Това е така,защото
5611 се движи с варненски вагони,а в Сф са свикнали да слагат табели само за крайната дестинация,а иначе ако
5611 вървеше със софийски вагони маршрута щеше да си е нормален София-Кулата/Петрич.

Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 8:53 pm
от rexkos
Вчера в състава на влак 20203, вторият вагон беше серия 47, ремонтиран наскоро. Приятно впечатление ми направи, че във всяко купе местата бяха по 6, а не 8, седалките бяха с хубава тапицерия, а и чистотата беше на ниво. Лошото е, че вагонът се отличаваше с твърдата си возия и скърцане, нещо типично за тази серия, но поне интериорът не дразни окото на пътника:
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 14%7E3.jpg
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 15%7E8.jpg
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 44%7E6.jpg
Първият вагон беше
"тип Кокошарник" (не че вторият не е, от техническа гледка точка), с добре познатия ни гаден интериор и зелената тапицерия от изкуствена кожа... Иначе последните два вагона в композицията бяха серия
21-45. Eто
по този начин начин изглеждаше цялата композиция.
Пак вчера, ПВ 70102 се състоеше изцяло от вагони серия 45 -
три броя. Днес 20203 също беше с три
ЕX-DB 45. Добре, че днес не е събота.

Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 9:25 pm
от VESO
Снимките отдалече са станали уникални! Поздравления!
От мен една загадка - какво представлява този
вагон серия 75 ( тези , които са го виждали и знаят къде се намира , да си мълчат)?
Надявам се , че няма да се затрудните.

Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 11:06 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Снимките отдалече са станали уникални! Поздравления!
От мен една загадка - какво представлява този
вагон серия 75 ( тези , които са го виждали и знаят къде се намира , да си мълчат)?
Надявам се , че няма да се затрудните.

Не е ли от състава на противопожарния влак в Пловдив?
Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 11:11 pm
от VESO
На външен вид не е нищо особено , отвътре е салонен тип , но без седалки , има само няколко шкафа и 2 маси със столове до тях.
Интересно ми стана защо първата двойка цифри е "99".По единната класификация и тип на вагона относно международно използване , това би следвало да е означение за моторен вагон.
Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 11:13 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:
На външен вид не е нищо особено , отвътре е салонен тип , но без седалки , има само няколко шкафа и 2 маси със столове до тях.
Интересно ми стана защо първата двойка цифри е "99".По единната класификация и тип на вагона относно международно използване , това би следвало да е означение за моторен вагон.
В случая не е моторен.