Страница 30 от 39
Публикувано на: Пон Май 19, 2008 12:31 pm
от TAURI
Te вече почнаха. Липсват чешмички, кошчета за отпадъци и други лъскави атрибути.
Публикувано на: Пон Май 19, 2008 3:22 pm
от dido73
Аз за това казвам, че за нас трябваше да се поръчат с опции, както Танганайските (сега Танзания) железници - безседалкови и безинтериорни салони (вписваме се в европейското изискване за негорими матрали - само рама+кош), безстъклови прозорци (пълен климатик), с по 2 броя картечни огневи гнезда във всеки салон (по един от всеки край с амбразури и склад за барутните богреби) за отразяване на външни атаки, салонна инсталация за пускане на сълзотворен и нервно-паралитичен газ за усмиряване на Ихтиманските пътници.
Те това ни требе.

Публикувано на: Чет Май 22, 2008 7:40 am
от bdz46
svetlin9 написа:При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.
При ЕМВ серия 30 всички възможни защити работят с пълна сила, както при екстрено задържане с кранмашиниста и контролера, така и при ползване на аварийния стоп бутон на пулта и при всякакви други екстрени спирания. Дори при изключена батерия, защитите продължават да действат.
svetlin9 написа:Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.
Там е работата, че машиниста не е сгафил нищо, даже напротив, направил е всичко, което може да се направи - пълно служебно задържане с кантролера, екстрено спиране с кранмашиниста, задействане на СТОП-бутона и ръчно пускане на пясък. При скорост около 24км/ч след 32м "спиране" се удря с 12км/ч.
При последващите проби със същия ЕМВ на гара Перник, при скорост 25км/ч са измерени спирачни пътища при пълно служебно и екстрено задържане, съответно 46 и 41м.
Отначало искаха да изкарат късно задържане като причина, но според записите първия опит за спиране е 68м преди удара.
svetlin9 написа:Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист.
Точно това ще се случи!
Публикувано на: Чет Май 22, 2008 3:46 pm
от dido73
bdz46 написа:svetlin9 написа:При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.
При ЕМВ серия 30 всички възможни защити работят с пълна сила, както при екстрено задържане с кранмашиниста и контролера, така и при ползване на аварийния стоп бутон на пулта и при всякакви други екстрени спирания. Дори при изключена батерия, защитите продължават да действат.
Е това им е грешката на тия бракми, че при екстрено задържане противоплъзгащата защита работи.
Публикувано на: Чет Май 22, 2008 4:56 pm
от 07
Грешката е че са поръчани без МРС......
Публикувано на: Чет Май 22, 2008 5:34 pm
от dido73
07 написа:Грешката е че са поръчани без МРС......
И това също. Също така швабите не казват къде се шунтира при повреда на вентилация за да има тяга. Тия фрицове не могат да разберат за кво става въпрос.

Абе швабска му работа.
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 4:19 pm
от rexkos
В момента пловдивската 30 025/026 се намира в депо София. Не успях да разбера точно по какви причини е дошла тук.
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00254.JPG
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 7:03 pm
от VESO
Направила си е малка разходка и вероятно ще обслужва влакове на територията на Софийско.
За сведение , днес в 10114 , обслужван от 30015-6+30016-4 климатикът не работеше до Стамболийски и всички вътре умирахме от жега.Точно след тази гара , където слизат 80% от пътниците , климатикът внезапно проработи и вече се дишаше по - спокойно.Досега не ми се беше случвало да пътувам в ел. DESIRO с неработещ климатик , който след това да се включи.
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 8:03 pm
от 43.309
Втората доставка ЕМВ 31.005-6,31.007/8, 31.009/10 пътуват към Пловдив.Информация от колегата bdz46.
Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 5:33 am
от bdz46
31 005/006, 007/008 и 009/010 пристигнаха благополучно на 03.24ч на гара Пловдив в състава на влак 80332, начело с 30 001/002.
Влакът замина на 21:05 от гара Варна, трите ЕМВ серия 31 пристигнаха същия ден от Русе.
30 005/006 и 007/008 бяха откарани във Варна за случайни ремонти (пантограф и окачване).
Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 8:01 pm
от bdz46
24.06.2008 21:00
Влак 80332 е готов за заминаване:
http://bgrail.info/DSC08589.jpg
Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 8:09 pm
от RWman
Еха, само да нямаше бурени по коловозите и пероните и гледката щеше да е съвсем европейска!

Публикувано на: Чет Юни 26, 2008 3:47 pm
от Maikal
Много добра снимка. Страшна гледка. Кога ли най-сетне и в ГО ще имаме някое ЕМВ
Публикувано на: Чет Юни 26, 2008 3:55 pm
от VESO
За съжаление за ГО не са предвидени.Иначе , ако там бъде зачислена някоя 30-00-ка или 31-00-ца , то това ще бъде най - поддържания ЕМВ в страната и гледките ще са още по - страшни.

Публикувано на: Съб Юли 05, 2008 9:51 pm
от rexkos