Страница 30 от 42
Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 11:14 am
от 45-170
todor plamenov написа:Много сложна стана тя! Заради дежурните ръководители и другия гаров персонал се налага и бързите влакове да спират по селата, за да могат да застъпват или да си заминават от смяна - пример с 4611 на Морунца, 9621 на Ястребово и Ясеновец, 4640 на Змейово.
когато е за тях всичко може,виж ако е за смяна на локомотивен персонал е мисия невъзможна да се спре някои влак
Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 2:48 pm
от Nikss
На Тулово и Дъбово нощните влакове особено генерират големи престои по връзки. Това може да се коригира с изместване на някои влакове, вместо по 20 минути да се виси. 10 мин е приемливо, но нагоре е в повече.

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 4:21 pm
от svd90
8627 и той се пука да виси на Стара Загора към 25 минути

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 4:27 pm
от VESO
Това е така , поради "горска" причина.Ситуацията е следната - 8627 пристига в Ст.Загора в 2:58.В 3:00 идва 4647 и понеже не са на един перон , за да могат пътниците пълноценно да се прехвърлят , са нужни около 10-тина минути.Е , минутите са 20 (в 3:20 влакът заминава за Бургас).Практически може да се нагласи някак си 4647 да идва по - рано , но с тези връзки с 3636 и 3637 в Дъбово и Тулово , гласенето на такъв час на пристигане ще е доста затруднено.А и "горският" нощен влак следва да осъщестява връзката и с 8636 в Стара Загора.
Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 8:03 pm
от svd90
А не могат ли да ги приемат на 1 перон и с това да се реши проблема

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 8:49 pm
от VESO
Причината е , че 8636 е на един перон с 4647.Приели са , че има повече пътници от посока Русе , които пътуват в посока Пловдив , отколкото такива в посока Бургас , затова приемането на един перон на горския влак е с нощната "Варна".
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 5:02 pm
от Vancho
Повярвай ми, наистина има много народ и в момента за Пловдив от 4647. И преди почти целият влак си беше за Пловдив, но в момента първо пътниците за града под тепетата намаляха заради глупаво спрения вагон и второ най-вече мюсюлмани спряха да пътуват от Димитровград надолу, защото им се налага тъпо прекачване в 5 ч сутрина на Димитровград на удобно за нощно пътуване Дезиро.... Като резултат автобусите Русе Хасково вече вървят пълни
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 5:12 pm
от Saruman
Да бе пълни и преливат, нали видяхме авробус на Ардатур в Габрово. с направление Русе - Хасково. Автобус за 50 човека имаше 5, 6.
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 6:24 pm
от VESO
И не само там са така - курсове като Пловдив - Плевен и Пловдив - В. Търново (през Ст.Загора) се обслужваха от 52 местни автобуси , сега вървят микробуси и то с по 5-6 души.Помня преди години на Автогара Юг когато идваше някакъв рейс от Разград на една фирма с много неблагозвучно име "Муртаза Ферад".Имаше и друг на "Кавказ" с надпис: "Пловдив - Омуртаг".Сега и тези курсове се изпълняват от малки бусчета , в които пътуват 7-8 души.Автобусните фирми видяха , че няма икономически смисъл да се пускат големи рейсове за малък брой хора и пускат малки микробусчета , които в интериорно отношение са тесни и неудобни , дори и за шепата пътници.Явно БДЖ се учи от тези фирми и масово орязва съставите , но такива евтини номера , какъвто е примерът с горските влакове 40101/-2/-3/-4/-5/-6 не върви , тъй като са нужни минимум 3 , за някои дни и 4 вагона.
Имам въпрос - дали все още някой от "горските" пътници по 4-та вози фургон? Преди такива бяха 40103 и 40104 , но първото намаляване на композициите дойде именно с премахването на фургона.След това взеха да режат и от седящите.
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 6:58 pm
от todor plamenov
Смятам съвсем скоро да пиша до отдел "Връзки с ощественността" при БДЖ с молба или готово предложение (ще реша в последния момент кое точно то двете да бъде) да се намалят нереално големите престои на "горските влакове" в Горна Оряховица. Вярно, че те са обуславени от връзки с втора линия (в Горна Оряховица), трета (в Дъбово и Тулово) и осма в ( в Стара Загора), не не смятам, че е нормално да има чак толкова големи престои . Специално за 40102 и 40105 се сменят русенска локомотивна бригада с горнооряховска и се сменят машините, но смятам, че това може и да става за по-кратко технологично време.
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 7:07 pm
от Saruman
По 4-та няма влак с фургон, даже и 4646/47 вече няма, Дунава няма, Хебъра няма. По едно време 382/3 имаше и той вече няма, Дунава и инвалиден няма. Нищо няма вече!
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 9:39 pm
от Nikss
Ей аман... всичко съсипаха и опропастиха бе... не ги е срам!

Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 9:46 pm
от desiro_94
Последно когато видях 8611, беше без инвалидния вагон и 2 дни по-късно, го гледам на единия чифт на 2610.
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 10:29 pm
от VESO
Златните и те ли са без инвалиден вече?
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 10:38 pm
от desiro_94
VESO написа:Златните и те ли са без инвалиден вече?
До сега двата чифта вървяха само с 63-ки и без бистро. Сега на единия чифт е инвалидния вагон от "Слънчев бряг".