когато е за тях всичко може,виж ако е за смяна на локомотивен персонал е мисия невъзможна да се спре някои влакtodor plamenov написа:Много сложна стана тя! Заради дежурните ръководители и другия гаров персонал се налага и бързите влакове да спират по селата, за да могат да застъпват или да си заминават от смяна - пример с 4611 на Морунца, 9621 на Ястребово и Ясеновец, 4640 на Змейово.



Това е така , поради "горска" причина.Ситуацията е следната - 8627 пристига в Ст.Загора в 2:58.В 3:00 идва 4647 и понеже не са на един перон , за да могат пътниците пълноценно да се прехвърлят , са нужни около 10-тина минути.Е , минутите са 20 (в 3:20 влакът заминава за Бургас).Практически може да се нагласи някак си 4647 да идва по - рано , но с тези връзки с 3636 и 3637 в Дъбово и Тулово , гласенето на такъв час на пристигане ще е доста затруднено.А и "горският" нощен влак следва да осъщестява връзката и с 8636 в Стара Загора.

Повярвай ми, наистина има много народ и в момента за Пловдив от 4647. И преди почти целият влак си беше за Пловдив, но в момента първо пътниците за града под тепетата намаляха заради глупаво спрения вагон и второ най-вече мюсюлмани спряха да пътуват от Димитровград надолу, защото им се налага тъпо прекачване в 5 ч сутрина на Димитровград на удобно за нощно пътуване Дезиро.... Като резултат автобусите Русе Хасково вече вървят пълни
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


И не само там са така - курсове като Пловдив - Плевен и Пловдив - В. Търново (през Ст.Загора) се обслужваха от 52 местни автобуси , сега вървят микробуси и то с по 5-6 души.Помня преди години на Автогара Юг когато идваше някакъв рейс от Разград на една фирма с много неблагозвучно име "Муртаза Ферад".Имаше и друг на "Кавказ" с надпис: "Пловдив - Омуртаг".Сега и тези курсове се изпълняват от малки бусчета , в които пътуват 7-8 души.Автобусните фирми видяха , че няма икономически смисъл да се пускат големи рейсове за малък брой хора и пускат малки микробусчета , които в интериорно отношение са тесни и неудобни , дори и за шепата пътници.Явно БДЖ се учи от тези фирми и масово орязва съставите , но такива евтини номера , какъвто е примерът с горските влакове 40101/-2/-3/-4/-5/-6 не върви , тъй като са нужни минимум 3 , за някои дни и 4 вагона.
Имам въпрос - дали все още някой от "горските" пътници по 4-та вози фургон? Преди такива бяха 40103 и 40104 , но първото намаляване на композициите дойде именно с премахването на фургона.След това взеха да режат и от седящите.
Имам въпрос - дали все още някой от "горските" пътници по 4-та вози фургон? Преди такива бяха 40103 и 40104 , но първото намаляване на композициите дойде именно с премахването на фургона.След това взеха да режат и от седящите.

Модератор
Смятам съвсем скоро да пиша до отдел "Връзки с ощественността" при БДЖ с молба или готово предложение (ще реша в последния момент кое точно то двете да бъде) да се намалят нереално големите престои на "горските влакове" в Горна Оряховица. Вярно, че те са обуславени от връзки с втора линия (в Горна Оряховица), трета (в Дъбово и Тулово) и осма в ( в Стара Загора), не не смятам, че е нормално да има чак толкова големи престои . Специално за 40102 и 40105 се сменят русенска локомотивна бригада с горнооряховска и се сменят машините, но смятам, че това може и да става за по-кратко технологично време.


Информация
Модератори