Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

todor plamenov написа:Много сложна стана тя! Заради дежурните ръководители и другия гаров персонал се налага и бързите влакове да спират по селата, за да могат да застъпват или да си заминават от смяна - пример с 4611 на Морунца, 9621 на Ястребово и Ясеновец, 4640 на Змейово.
когато е за тях всичко може,виж ако е за смяна на локомотивен персонал е мисия невъзможна да се спре някои влак
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На Тулово и Дъбово нощните влакове особено генерират големи престои по връзки. Това може да се коригира с изместване на някои влакове, вместо по 20 минути да се виси. 10 мин е приемливо, но нагоре е в повече. :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

8627 и той се пука да виси на Стара Загора към 25 минути :x
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е така , поради "горска" причина.Ситуацията е следната - 8627 пристига в Ст.Загора в 2:58.В 3:00 идва 4647 и понеже не са на един перон , за да могат пътниците пълноценно да се прехвърлят , са нужни около 10-тина минути.Е , минутите са 20 (в 3:20 влакът заминава за Бургас).Практически може да се нагласи някак си 4647 да идва по - рано , но с тези връзки с 3636 и 3637 в Дъбово и Тулово , гласенето на такъв час на пристигане ще е доста затруднено.А и "горският" нощен влак следва да осъщестява връзката и с 8636 в Стара Загора.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

А не могат ли да ги приемат на 1 перон и с това да се реши проблема :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Причината е , че 8636 е на един перон с 4647.Приели са , че има повече пътници от посока Русе , които пътуват в посока Пловдив , отколкото такива в посока Бургас , затова приемането на един перон на горския влак е с нощната "Варна".
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Повярвай ми, наистина има много народ и в момента за Пловдив от 4647. И преди почти целият влак си беше за Пловдив, но в момента първо пътниците за града под тепетата намаляха заради глупаво спрения вагон и второ най-вече мюсюлмани спряха да пътуват от Димитровград надолу, защото им се налага тъпо прекачване в 5 ч сутрина на Димитровград на удобно за нощно пътуване Дезиро.... Като резултат автобусите Русе Хасково вече вървят пълни
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Да бе пълни и преливат, нали видяхме авробус на Ардатур в Габрово. с направление Русе - Хасково. Автобус за 50 човека имаше 5, 6.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И не само там са така - курсове като Пловдив - Плевен и Пловдив - В. Търново (през Ст.Загора) се обслужваха от 52 местни автобуси , сега вървят микробуси и то с по 5-6 души.Помня преди години на Автогара Юг когато идваше някакъв рейс от Разград на една фирма с много неблагозвучно име "Муртаза Ферад".Имаше и друг на "Кавказ" с надпис: "Пловдив - Омуртаг".Сега и тези курсове се изпълняват от малки бусчета , в които пътуват 7-8 души.Автобусните фирми видяха , че няма икономически смисъл да се пускат големи рейсове за малък брой хора и пускат малки микробусчета , които в интериорно отношение са тесни и неудобни , дори и за шепата пътници.Явно БДЖ се учи от тези фирми и масово орязва съставите , но такива евтини номера , какъвто е примерът с горските влакове 40101/-2/-3/-4/-5/-6 не върви , тъй като са нужни минимум 3 , за някои дни и 4 вагона.
Имам въпрос - дали все още някой от "горските" пътници по 4-та вози фургон? Преди такива бяха 40103 и 40104 , но първото намаляване на композициите дойде именно с премахването на фургона.След това взеха да режат и от седящите.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Смятам съвсем скоро да пиша до отдел "Връзки с ощественността" при БДЖ с молба или готово предложение (ще реша в последния момент кое точно то двете да бъде) да се намалят нереално големите престои на "горските влакове" в Горна Оряховица. Вярно, че те са обуславени от връзки с втора линия (в Горна Оряховица), трета (в Дъбово и Тулово) и осма в ( в Стара Загора), не не смятам, че е нормално да има чак толкова големи престои . Специално за 40102 и 40105 се сменят русенска локомотивна бригада с горнооряховска и се сменят машините, но смятам, че това може и да става за по-кратко технологично време.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

По 4-та няма влак с фургон, даже и 4646/47 вече няма, Дунава няма, Хебъра няма. По едно време 382/3 имаше и той вече няма, Дунава и инвалиден няма. Нищо няма вече!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ей аман... всичко съсипаха и опропастиха бе... не ги е срам! :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Последно когато видях 8611, беше без инвалидния вагон и 2 дни по-късно, го гледам на единия чифт на 2610.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Златните и те ли са без инвалиден вече?
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

VESO написа:Златните и те ли са без инвалиден вече?
До сега двата чифта вървяха само с 63-ки и без бистро. Сега на единия чифт е инвалидния вагон от "Слънчев бряг".
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация