Страница 30 от 147
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:09 pm
от 44142
Това е така, но историйте с шините и силовия кабелаж по 32 си е вече до определени хора. По принцип си прав, че няма елементарни консумативи и се прави от нищо нещо. За това евала на хората които сътворяват тези чудеса. Но не може да се сяда на масата от 16ч и да се почва як запои всеки божи ден, а дори и по рано от 16ч се засяда.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:23 pm
от rexkos
Снощи 44 076 е заминала на първата си повезка след ПР. Карала е товарачки за ДЮЖ и тази сутрин докара 10203.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:27 pm
от 44142
За това я бяха заложили да се пробва първоначално на късо разтояние.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:27 pm
от amon
Тук си прав - това вече си опира до хората. На мен сутринта ми се казва - имаш днес да правиш това, това и това. Ако свърша в 16ч. и аз сядам на масата, ако не когато съм готов. Случвало се в три часа вече да се чудя какво да правя, случвало се е да стоя и до девет.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:30 pm
от 44142
Вчера трябваше да свалим инвентара на 44098 за 44076. Началника на смяната се беше напил и сме го чакали 20 минути да му стане кеф да даде ключа. Просто не е нормално.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:33 pm
от amon
Вече от един месец имам ''щастието'' да съм единия си ден в неговата смяна и това за което говориш е ежедневие

.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:37 pm
от 44142
Гледам сте почнали 45151. Изглаждащите реактори на спомагателните са отвън вече. Вчера нещо ровичкаха в 1-ва кабина.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 11:32 pm
от amon
До днес бях отпуска та не знам какво е положението, но доколкото разбрах приоритетна е 78. Сега се разхвърлят и двете, а от тук нататък всичко зависи от спомагателните цехове.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:28 pm
от Mario Evstatiev
amon написа:До днес бях отпуска та не знам какво е положението, но доколкото разбрах приоритетна е 78. Сега се разхвърлят и двете, а от тук нататък всичко зависи от спомагателните цехове.
Абе тя 078 е е неповторим дарак, по - добрия варианте да стегнат 151, беше нелоша машина. Другата бойна единица 149 ще я огрее ли да мине ремонт или ще чака да пукне пролет?
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:56 pm
от 43.309
Днес 44-76 на Лакатник еспресИ

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 8:04 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Днес 44-76 на Лакатник еспресИ

Да се надяваме да се върне без да се налага да се пише поръчка, дълга колкото опис за среден ремонт.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 11:48 pm
от lok43r
Какво пък и намери на 78. Беше много добра машина, накрая след n-тия протокол за надпробег беше разбрицана но нормално предвид че вървя 5 години без никакъв ремонт.
Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 9:12 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Какво пък и намери на 78. Беше много добра машина, накрая след n-тия протокол за надпробег беше разбрицана но нормално предвид че вървя 5 години без никакъв ремонт.
Точно за последните дни преди да я спрат беше тотален боклук. Ако не и сложат читави амортисьори и не сменят текстолитовите плъзгалки обаче няма да направят кой знае какво.
Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 2:12 pm
от 44142
Към 44098 се присъедени и 45152. Лок чакат контакти за АТП. 44087 ако влезне в ПД и нея ще я спрат. Някои контакти са към 6-7 мм.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:34 am
от lok43r
lok45111 написа:Брех, то да не повярва човек. Като си я спомням каква развалина беше преди ремонта, сега чак ми е трудно да я възприема. Да се надяваме да е направена не само на външен вид, че боята влак не кара...
42 072.9 написа:074 е "преживяла" пълна промяна

е вече я няма и жълтата ивица.
44 074 - 130 km/h
Днес си отива в Дупница за рекламация с 37 точки за отстраняване.