Страница 29 от 39
Публикувано на: Пет Май 16, 2008 10:10 pm
от svetlin9
Много интересна дискусия.Нека да споделя и моя опит по въпроса.Машините на които работя са малко по-малки от Дезирото но много близки по конструкция.Та по темата...При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.Всичко това при позиция"екстерено задържане" , има и позиция "пълно сервизно спиране +МРС" , тука си работят всички защити и няма пясък , в резултат , на мокро с МРС и без МРС си се пързаляш като момченце.А сега малко за МРС - това чудо при нас е само за ниски скорости над определена скорост , ако не се лъжа 8Км/ч , компютъра го изключва и даже да си натискаш копчето на пулта нищо не става - освен разбира се в режими "екстрено задържане"и "пълно сервизно спиране +МРС", тоест , когато се управлява от контролера.
Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист , такава е практиката за съжаление...
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 10:41 am
от TAURI
Да, но тук за да прочетат какво е правил машиниста трябва да я закарат във Варна и ако местният хърватски майстор е в настроение ще стане. Може и той да дойде в София. Аз питам инжинерната мисъл която прави скоростно спирачни проби, направи ли такава и за ниска скорост 5, 15, 25 км/ч и в наклон след като по нейно желание е махната МРС и е променена спирачната система?
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 10:56 am
от lok43r
Проблема не е че не са записани данните. Данните са записани, извлечени и дешифрирани. Въпросът е дали ще бъдат укрити и преиначени от инспекторите по безопасност, защото ако трябва да видят бял свят следва да хвърчат глави. А е много по-лесно да изкараш някакъв си машинист виновен. Самият факт че на тревясалия коловоз са спирали 45 м. а на сухия са спряли за 5 метра е достатъчно показателен но все пак много вероятно ще влезе в действие практиката "абе знаеме че си невинен ама трябва да те накажеме, щотоо....".
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 11:52 am
от Nikss
Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...

Публикувано на: Съб Май 17, 2008 1:29 pm
от Гост
Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...

Преди да стане това, го нямаше на Централна гара.
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 2:38 pm
от dido73
lok43r написа:Проблема не е че не са записани данните. Данните са записани, извлечени и дешифрирани. Въпросът е дали ще бъдат укрити и преиначени от инспекторите по безопасност, защото ако трябва да видят бял свят следва да хвърчат глави. А е много по-лесно да изкараш някакъв си машинист виновен. Самият факт че на тревясалия коловоз са спирали 45 м. а на сухия са спряли за 5 метра е достатъчно показателен но все пак много вероятно ще влезе в действие практиката "абе знаеме че си невинен ама трябва да те накажеме, щотоо....".
Спокойно... Бурев ще наточи буре с вино, ще заколи едно агне и ще го помилват.

Абе те щом Тодор Захов го повишиха за дето разплете на 7-цата двигателя, та Бирев ли ще накажат, който няма реално вина. Айде бе.
Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...

Трябва да тръгне обез
мастителния влак по ул. Иван Вазов № 3

Публикувано на: Съб Май 17, 2008 2:42 pm
от 44-134
Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...

Oбезтревителния влак е във Враца от край време и го ремонтират там.
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 2:46 pm
от dido73
44-134 написа:Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...

Oбезтревителния влак е във Враца от край време и го ремонтират там.
Трябваше да поръчат дезирата с монтирани тревокосачки отпред на плуга. Има такава опция за индийските, таджикистанските и танганайските железници. Можехме и ние да се възползваме от нея опция.

Също така се предлага опцията бронирани стъкла и безседалкови салони. Също добър вариант. Ползва се в Нубия.

Публикувано на: Съб Май 17, 2008 8:38 pm
от Nikss
Вариантът ти е перфектен за България.

Публикувано на: Съб Май 17, 2008 10:08 pm
от Mario Evstatiev
Обезтревителен влак съставен от ДГКУ с платформа и цистерна с препарат работи в момента в Перник. Случая с 30-005 ще излезе солен на НКЖИ.
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 10:13 pm
от 44142
Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.
Публикувано на: Съб Май 17, 2008 10:25 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.
Пантографа на 30-013 става само за скрап.
Публикувано на: Нед Май 18, 2008 4:26 am
от dido73
lok45111 написа:44142 написа:Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.
Пантографа на 30-013 става само за скрап.
След някоя година експлоатация и 30 013 също.

макар че от тоя гипсо-картон няма да излезе много скрап

Публикувано на: Пон Май 19, 2008 12:56 am
от TAURI
О много як срап ще падне има много "алумин"

!
Публикувано на: Пон Май 19, 2008 1:21 am
от dido73
TAURI написа:О много як срап ще падне има много "алумин"

!
Ооо, щом има "алумин" значи са я почнали вече. Нема начин да не липсва некоя лайсна от салона.
