Страница 29 от 102

Публикувано на: Пон Яну 24, 2011 11:40 pm
от plastikat
Палят се от много неща Ники.Но не вярвам някой нормален машинист да знае ,че ще подпали дадена електричка и да го направи.Най-малкото заради това,че може да стане голяма беля ,или заради това ,че след това трябва да изпишат една кофа мастило за обяснения и да си изгубят един-два дена в даване на показания.Всеки машинист отива,за да си отвози влака и да се прибере вкъщи ,а не да прави мизерии,защото тези мизерии костват човешки животи.Просто електричките са 30 и кусур годишни бараки ,с невероятно лоша подръжка ,породена от липса на части и немотивираност на ремонтния персонал.В Горна колкото и да се мъчат да ги стягат ,просто това е морално остаряла техника и е нормално да се палят ,нормално е и да остават без спирачки (всички си спомняме случая)Просто им е време да бъдат бракувани ,за да не стават по големи бели .Това е моето мнение.

Публикувано на: Пон Яну 24, 2011 11:51 pm
от bdz46
Не всички машинисти са нормални.
Има особено тежки случаи, които вършат безумия без да влагат мисъл.

Публикувано на: Пон Яну 24, 2011 11:56 pm
от plastikat
Незнам,просто това ми звучи несериозно .Да карат УБВ РБВ или Ориент Експрес да се напъват,ама за някакъв умрял пътнически влак и да си слагат главата в торбата не вярвам.За мене е техническа неизправност ,а не грешка на зад-пултовото устройство :wink:

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 12:00 am
от bdz46
Най-вероятно си прав.
Само споменавам, че е възможно и обратното, защото съм го виждал.

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 12:33 am
от gu6terov
А какви са щетите по електричката?

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 7:16 am
от Nikss
---

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 8:25 am
от Saruman
Интересно защо ЕМВ на депо ГО остават без спирачки или се палят само в посока Ва, явно натам не им върви!

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 9:01 am
от belata2
Запалилата се мотриса нее 32-113/114,стига сте я дъвкали.Същата вчера обслужи влак 30152/30155.Пак несте в час.32-71/72 е запалената мотриса.И, много са причините поради които един 40годишен не добре поддържан подвижен състав може да се запали.

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 9:05 am
от Saruman
Щом не е 113/114, значи днес бригадата без служба на 2655, може и да отиват за 36.10. Мисля така понеже единя машинист се занимава с ремонта на 03.12.

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 9:07 am
от Mario Evstatiev
Saruman написа:Щом не е 113/114, значи днес бригадата без служба на 2655, може и да отиват за 36.10. Мисля така понеже единя машинист се занимава с ремонта на 03.12.
Ами това е по-вероятната причина за безслужбеното пътуване. Айде пък да я видим 36-10 и нея на път!

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 10:35 am
от зироко
Хм, по разписание днес на обяд съм писан с въпросната мотриса, какво е станало, така и не разбрах?

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 10:48 am
от Mario Evstatiev
зироко написа:Хм, по разписание днес на обяд съм писан с въпросната мотриса, какво е станало, така и не разбрах?
Нищо, червенобрежката агенция "ЕЖК" всява смут и паника и ръси глупости на килограм :evil:

Някой да души около 36-10 :wink:

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 11:08 am
от Tramway
Saruman написа:Щом не е 113/114, значи днес бригадата без служба на 2655, може и да отиват за 36.10. Мисля така понеже единя машинист се занимава с ремонта на 03.12.
Туй не е вярно, за 36.10 замина само един човек с 2655. Не гледайте какво пише в наряда.
lok45111 написа:Някой да души около 36-10 :wink:
Душете таз нощ от Ва до ГО, вероятно утре през нощта от ГО до Сф.

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 3:07 pm
от plastikat
Днес 3661 с 2 първокласни 50-ки и накрая май 47-ца :o

Публикувано на: Вто Яну 25, 2011 3:16 pm
от Saruman
От къде забога Русе са намерили 50-ки и то първокласни? :roll: