Страница 29 от 50
8636
Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 8:34 am
от mutagen
Ужас,3 вагона за такова дълго разстояние,представям си какво става вътре в петък вечер примерно....старозагорци скоро може да почнат да карат само машината...

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 10:32 am
от Тената
А тоз влак на времето е вървял със 18 вагона, за пнайра бил сас 23 вагона, ми расправят колегите от ПО
Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 11:21 am
от VESO
През 2003-та г. помня следната композиция - за Варна: фургон , 5 седящи (4 В и 1 А) и спален и за Русе : 3 седящи (3 В) и спален.Общ състав при потегляне от Пловдив - 11 вагона.
Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 12:14 pm
от mutagen
Хубави спомени,за жалост,само спомени...

накъде отиват нещата незнааам,ще се изпотрепем някой ден или нощ в някой влак!!!
Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 1:57 pm
от Nikss
Нещата отиват на към много зле за холдинга поне по отношение на пътническите превози с това орязване на съставите. Да, наистина има влакове, които в определени дни не генерират пътникопоток за броят вагони, с който са се движили в предишния ГДВ, но има дни, в които им трябват допълнителни вагони. Всички знаем, че финансовото положение е тежко, но така не бива да се продължава.

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 2:57 pm
от mutagen
Не бива,но...продължава и то с пълна пара,щом Бв Варна-Пловдив е пуснат с 3 вагона...какво да говорим,да не казвам,че съм виждал и"Родопи" с 3 50-ки....

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 4:06 pm
от evrokoma
Може съставите на всички влакове да са орязани заради влаковете които са на мястото на липсващите дизера

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 8:48 pm
от Nikss
Честно казано се замислих и за тоя вариант, но Янтрата например на какво основание е орязана? Нейните вагони не се пускат на мястото на ДМВ. Вярно, на 30-ти януари /неделя/ като пътувах, бях във 2-ри вагон и абсолютно сам на масичка от Чб до Сф, а имаше и други празни двойки, 4-ките бяха заети, докато на 12-ти декември /неделя/ си трябваше 4-ти второкласен и това си е, пълна гъчканица беше. По нова година и 2 второкласни са достатъчни.

А има влакове /например Родопите, 8636/8637 /, които е грешка да бъдат орязвани по какъвто и да било повод... както чета мненията тук и разбирам, че те всеки ден генерират стабилен пътникопоток.

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 12:46 pm
от Vancho
За сертификатите ли питате

Аз лично друго обяснение нямам. В тия студове надали се спират вагони за ревизия въпреки ужасяващата мизерия разпростираща се във всички депа / дори в наше село/ Пловдивските не знам как са, но на 3 януари като се возих с Хебъра и той не впечатли с особено чисти вагони... Единствено горските пътници и БВ по първа обслужвани от Пловдивски вагони има някакъв резон да са с намален състав, но пък към Свищов ще се пускат две кончета или там някоя 17 ка и не е логично да се орязват толкова много състави. Аз лично се питам защо не спрат например дезирата за Силистра, които са порядъчно празни, а спират претъпканите свищовски дезира

и ги заменят с един вагон ... и то какъв... ама кой да ти обясни.. Бай Тошово време мина и вече не би трябвало да се дотира Силистрата, ама кой знай може би се опитват всячески да спасят най младата линия от закриване, което като се замислим не е чак толкова лошо, но става за сметка на други много по важни и натоварени участъци

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 2:06 pm
от Nikss
Честно казано не се бях сещал сертификатите да са причина за спиране на огромен брой вагони и в последствие орязване на съставите. Това обаче автоматически може да го отхвърлим, защото както се знае не само вагоните, а и локомотивите са с изтекъл сертификат, пък си се движат, така, че това не е причина. Може да има вагони с неизправно или слабо отопление, но пак е съмнително поради голямата бройка.
Що се отнася до влаковете за Свищов, всичко там все още е с Дезиро, докато не ги спрат напълно. Конете се движат за Троян. Това е сегашната тенденция.
Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 2:24 pm
от Saruman
Троян - Плевен, Левски - Троян и някои Левски - Свищов ще са с вагони, 24103/104 в участъка Левски - Плевен ще е с ЕМВ 32

.
Публикувано на: Съб Фев 05, 2011 7:41 am
от todor plamenov
Към по-горния пост на Saruman бих добавил,че има промени в началните часове на тръгване и пристигане на влаковете по гореспоменатите линии, както и по 28-мо отклонение Варна - Кардам. Технологически се налага промяна, заради ДЛ 07 и 55, които ще правят маневри в крайните гари вместо Дезирата. Измененията в разписанието на тези влакове вече са налични в сайта на БДЖ.
Публикувано на: Съб Фев 05, 2011 9:17 am
от Nikss
Засега все още всичко за Свищов е с Дезиро, пише го ясно в графика на филиал Левски, за Троян само 55+вагони.

Публикувано на: Съб Фев 05, 2011 11:53 am
от todor plamenov
Повсеместната подмяна на Дезирата влиза в сила от 07.02.2011 г. С тогавашна дата трябва да се гледат промените в разписаията.
Публикувано на: Съб Фев 05, 2011 6:43 pm
от Nikss