Страница 29 от 42

Публикувано на: Нед Апр 03, 2011 7:09 pm
от VESO
А в действителност къде се разминават? :lol:

Публикувано на: Нед Апр 03, 2011 7:15 pm
от gonzo8611
В Чумерна, но може и да са направили междугарието Чумерна-Гавраилово с двойна линия , знам ли :lol:

ГДВ 2012

Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 6:46 pm
от todor plamenov
Позволявам си отрано да открия темата за новия ГДВ 2012. Повод затова е мое запитване относно движението на МБВ 383 "България Експрес", който от ГДВ 2012 окончателно ще се движи на българска територия, заминавайки от гара Русе след 3:00ч. Вследствие на тази промяна, графистите планират пускането на нощен бърз влак Русе - Горна Оряховица, заминаващ от гара Русе в 23:30, чиито вагони ще се прикачват в гара Горна Оряховица към състава на БВ 2626 Вaрна- Г.О. - София.

Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 10:31 pm
от Nikss
Това е много добре. Отсега някой да предложи възстановяване на нормалните скорости за движение на ограничените безпричинно на 100 км/ч влакове!

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 10:21 am
от Vancho
Браво. Само дето като изгонят и малкото останали пътници с новото след юни, не знам кой изобщо ще го ползва тоя влак. Да го пускат тоя влак Русе ГО още от тоя график :!: Дано се сетят и за директни вагони от 2627 за 4646 и разбира се ако искат да продължи последния съществуването си, да му върнат вагона до Пловдив :evil: Че догодина може и един вагон да му е много

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 11:14 am
от 46 242
Не знам да работят за влак от Русе в 23:30. В момента се работи във връзка с пълното дългомесечно затваряне на 4-та и частичното това на 8-ма във връзка с рехабилитацията на Михайлово-Бургас. В момента предвижват и струпват техниката.

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 7:42 pm
от Vancho
ПЪЛНО затваряне звучи много зловещо. Сякаш цялата ще е затворена... Впрочем, докъде ще има движение и през Шипка или Хаинбоаз ще минават автобусите ?

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:30 pm
от 46 242
Прекъсване, де. До Кръстец. Трябва да свършат бързо с Русе-Оч. Там е зле. Ако нищо не бяха пипнали, до новия график Чичо ти сериозно рискуваше да метне сезонния в нивята.

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:59 pm
от Vancho
Абе не знам ама и Ветово Сеново си плаче за ремонт и то сериозен. Жалко че не можах да сляза по надолу към Каспичан, че там принципно беше по лошо, ама от тоя каолин :? май Самуил Каспичан е цвете за мирисане

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 6:45 pm
от Saruman
Абе хора нали го писахме! Прекъсването на 4-та ще е на Радунци, от там пътниците ще се превозват по пътя до Дъбово. Път има само до Радунци към Кръстец няма!

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 8:16 pm
от Тената
Saruman написа:Абе хора нали го писахме! Прекъсването на 4-та ще е на Радунци, от там пътниците ще се превозват по пътя до Дъбово. Път има само до Радунци към Кръстец няма!

Имаше ма моста падна при наводненията, и още не са направили нов.

Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 9:55 pm
от VESO
Докато гледах сегашния график , ми направи впечатление едно нещо - ПВ 20111 стои на Мездра от 16:34 до 17:25.През това време изчаква идването на 70203 (16:40) , както и 2 надминавания - от 2671 в петък (16:44-16:45) и 4612 (17:17-17:18 ).
Мисълта ми е следната - не може ли след 2671 , пътническият влак да заминава от Мездра например в 16:51 , където ще пристига в Червен бряг в 17:44 и там да чака надминаването от 4612 , който е на Чб в интервала 17:52 - 17:53.След това към 18:00 да замнава по своя път към Горна Оряховица.Така връзката с Черквишкото DESIRO ще се запази , а на Левски ще се вмъква отново в досегашното си разписание , тъй като престоят и без това е голям - 12 минути за изчакване на 24207 (20:00).
Ето и примерното разписание (спазил съм досегашните обходи): Мездра - 16:51 , Роман - 17:16 , Кунино - 17:27 , Карлуково - 17:33 , Червен бряг - 17:44-18:00 , Телиш - 18:23 , Ясен - 18:48 , Плевен запад - 18:54 , Плевен - 18:57-19:05 , Пордим - 19:25 , Левски - 19:48.От Левски влакът тръгва в 20:17 по сегашното разписание , но може да изглежда по следния начин: след изчакване на 24207 (20:00) , заминава от Левски в 20:10 , Павликени - 20:30 , Горна Оряховица - 21:08.

Какво мисли форума относно съкращаването на ненужния и разтеглен престой на Мездра?

Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 10:30 pm
от gonzo8611
Аз мисля, че това е добра идея и трябва навсякъде да се съкратят безсмислените престои. Няма да спра да повтарям и случая с влак 30135 и безсмисления му престой от 25 мин. на гара Твърдица , като това има 2 последствия: 1) НЕ може да направи връзка в Зимница с 8615 ; 2) прекалено малко време в Зимница за въртене на машина (влака е с лок +2 "Б" ваг.) :evil:

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 8:02 am
от 45-170
VESO написа:Докато гледах сегашния график , ми направи впечатление едно нещо - ПВ 20111 стои на Мездра от 16:34 до 17:25.През това време изчаква идването на 70203 (16:40) , както и 2 надминавания - от 2671 в петък (16:44-16:45) и 4612 (17:17-17:18 ).
Мисълта ми е следната - не може ли след 2671 , пътническият влак да заминава от Мездра например в 16:51 , където ще пристига в Червен бряг в 17:44 и там да чака надминаването от 4612 , който е на Чб в интервала 17:52 - 17:53.След това към 18:00 да замнава по своя път към Горна Оряховица.Така връзката с Черквишкото DESIRO ще се запази , а на Левски ще се вмъква отново в досегашното си разписание , тъй като престоят и без това е голям - 12 минути за изчакване на 24207 (20:00).
Ето и примерното разписание (спазил съм досегашните обходи): Мездра - 16:51 , Роман - 17:16 , Кунино - 17:27 , Карлуково - 17:33 , Червен бряг - 17:44-18:00 , Телиш - 18:23 , Ясен - 18:48 , Плевен запад - 18:54 , Плевен - 18:57-19:05 , Пордим - 19:25 , Левски - 19:48.От Левски влакът тръгва в 20:17 по сегашното разписание , но може да изглежда по следния начин: след изчакване на 24207 (20:00) , заминава от Левски в 20:10 , Павликени - 20:30 , Горна Оряховица - 21:08.

Какво мисли форума относно съкращаването на ненужния и разтеглен престой на Мездра?
преди години си спомням тръгваше около този час за Ч.Б. и на Кунино го газеше 4611.питал съм защо го надминава там като има време да отиде до Ч.Б.-причината била като се сменят дежурните на Кунино няма с какво да се прибират посока Чб,а нощната смяна идва с вл20234 от ЧБ

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 10:09 am
от todor plamenov
Много сложна стана тя! Заради дежурните ръководители и другия гаров персонал се налага и бързите влакове да спират по селата, за да могат да застъпват или да си заминават от смяна - пример с 4611 на Морунца, 9621 на Ястребово и Ясеновец, 4640 на Змейово.