Страница 29 от 42
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:50 pm
от VESO
Ако изобщо ги допусне някой да отидат до автобуса.А вагоните на голяма част от бъзите влакове не приличат на нищо.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:54 pm
от Nikss
Не бой се. Те са хитри и изобретателни. Щом по депата се вмъкват нощем, положението е сериозно.

Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:59 pm
от bdz46
По депата всеки може да се вмъкне денонощно.
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 9:32 pm
от stani_46001
Интересно ми е да знам, как след като пристигне в Шумен БВ 4640, в последния ден от старото разписание, композицията ще бъде придвижена до Варна, от където ще потегли за Пловдив на следващия ден по новото разписание?
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 9:34 pm
от VESO
Предполагам няма да има проблем след слизането на всички пътници да продължи към Варна.Така преди години на Велинград пристигаше пътнически влак от Добринище , който стоеше около половин час и след това заминаваше към Септември необявено.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:07 pm
от stani_46001
Днес последния вагон на БВ 9620 беше EX-DB, а първокласния отново беше онзи белия.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 8:02 pm
от Vancho
stani_46001 написа:Днес последния вагон на БВ 9620 беше EX-DB, а първокласния отново беше онзи белия.
Интересно, по принцип съставите на БВ 8636 и 8637 не се ли въртят с тези на 9620/9623 ? Защото днес 9620/23 отново имат ex db вагон в състава си. А за белите първокласни какво да кажем : Хебъра и той вози един от тях, други БВ също, а за Белия кон не достигат

Голямо смесване стана на Пловдив Варна Ст з / с локомотиви/ и Русе

Всички срещу ГОлямата гара

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 12:51 pm
от gonzo8611
Бв 8636 е станал жива пародия на влак

4 вагончета - след като махнаха спалния сега вече излезе телеграма да се маха и "D" вагона. Интересното е , че онази вечер 8637 возеше "чисто нов" D вагон явно от скорошна ревизия. Уж ще закриват колетната дайност пък ремонтират тези вагони.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 1:20 pm
от Naskoni
Съставите на БВ по пета линия пък са увеличени с по един вагон, заради прекъсването на Е-79.
Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 1:39 pm
от VESO
И 8636 / 8637 като другата двойка - "шуменската" са с 4 вагона.Не знам за празниците дали мислят да увеличат съставите.То 8626 / 8627 са с 4 седящи , та какво остава за тези.
Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 5:43 pm
от Тената
а по рано си го знаехме 5 седящи и един спален от скоро и колетните вагони беше екстра влак ставаше сас 7 вагона сега какво е тва с по 4-5 вагона

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 8:22 pm
от VESO
Оооо , аз 8637 си го знам с фургон , 5 седящи за Варна и отзад спалния , следвани от русенската група - 3 седящи и спален.После групата оредя и последно за Русе имаше една синя купейна 47-ца , след което я премахнаха.Не пречеше на никой.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 8:27 pm
от Nikss
Това нашето вече не са влакове, а пародии. Навремето един пътнически влак е бил поне 6-7 вагона, бързите да не говорим - поне 10-12.
Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 10:17 pm
от 07
10-12 вагона бяха ЕВ между София и Морето и нощните БВ до Варна и Бургас... Дневните бяха с по малко, 3622 тогава 324 беше 6В+1А но возеше 2 фургона и бюфет и така ставаше по внушителен
Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 4:03 pm
от Saruman
Разгелеееее, вече по цялата 4-та на различни влакове е плъзнала заразата екс-дб. На печелившите ЧЕСТИТО! Днес Хебъра 4641 е бил с 1 екс-дб, композицията забелязана по 9-та.