Страница 29 от 48
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 11:03 pm
от bdz46
Не позна.
Редукторите от 42 са на 43 500 и са като на 45, а от 41 не са съвместими.
Никой нищо не е сменял.
Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 6:44 am
от Nikss
Е от 42 са на 43 500, ама не всичките, щото 42 са били 90 бр., 10 като махнем за тези, които все още са живи, остават 80 машини, а от серия 43 са преработени общо 44 машини, при което остават редукторите от още 36.

Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 7:49 am
от bdz46
Без значение е.
Редукторите на 42, 43 500 и 45 са еднакви, както и тези на 43 000 и 44.
Много редуктори са бракувани, а други са оставени за оборотни и са поставяни на локомотиви от съответната им серия.
Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 2:12 pm
от disell
Последните две доставки от 43Р идват с новите редуктори за 110 км/ч направо от завода в тогавашната Чехословакия а не са сменяни тук.
Според Д.Деянов при преустройството на 43 в 43.5хх за 110 км/ч са ползвани и зъбни колела от 41 серия .
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:00 am
от Nikss
Днес 45 188.
0 ще ходи на скоростно спирачна проба, вероятно до Клц и обратно.

До няколко дни се очаква да я изпишат и започва да печели.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 6:58 pm
от Тената
ей хей най накрая ще я видим в движение след толкова дълаг ремон тя от месец и почече беше боядисана което ми говореше ,че ще излиза скоро но незнаех кога точно.
Публикувано на: Пет Ное 19, 2010 6:33 am
от Nikss
След като вчера 43 511 отиде в ПО за кантар посредством вл.80604, днес пък 45 188 ще го използва, за да си направи товарната проба.

Ако всичко е наред, довечера трябва да е изписана и да направи сефтето, ако ли не - остава за Понеделник.

Но всичко трябва да е наред, щом онзи ден е минала скоростната...

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 6:14 pm
от VESO
Актуални фотографии на 43539-6 , която днес беше начело на "Тристранната схема":
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Както знаем , влакът вече се кара от септемврийци , а обвръзката е следната: 10120 - 10121 - 10263 - 10114 - 10125.
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 6:42 pm
от 43.309
То си пролича, че Септември го обслужва, 10114 закъсня 5 мин

.
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 8:14 pm
от Nikss
Така вече е по-добре. Тамън бързата Р-ка от 383 отива на 1621 и се връща с товарачка, после 382. Перфектно е нагодено, а не да върви на ПВ, а раздрънкан файтър да буха БВ, който е до 130 с 300 зора и поне 10 мин закъснение.

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:33 pm
от n0_aLoNe
В грешка си.
Обвръзката е 50225->1621. Защото няма маневри, няма смяна на състава, само локомотивната бригата и превозната бригада се снемят.
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:35 pm
от VESO
Значи , както и преди години , машината , докарала влака си продължава за Пловдив.Така се пускаха бананите , които после връщаха обедния бръз влак 1620 (сега 1622) към София.
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:37 pm
от Nikss
Тогава с машината от 383 какво правим

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:38 pm
от n0_aLoNe
Ще се намери какво, както няма машини... Няма да седи в депото до вечерта 100%.
Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 9:41 pm
от VESO
Като гледам разписанието , идеална е за 5621 / 5624 , след което да се прибира с 382.Направо плаче за него.
А съм виждал и друго - локомотивът , докарал 383 си замина с 4612 , а този от 4611 го използваха за 382.На тази ситуация съм попадал веднъж , по времето , когато 4611 беше на русенци.