Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не позна.
Редукторите от 42 са на 43 500 и са като на 45, а от 41 не са съвместими.
Никой нищо не е сменял.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е от 42 са на 43 500, ама не всичките, щото 42 са били 90 бр., 10 като махнем за тези, които все още са живи, остават 80 машини, а от серия 43 са преработени общо 44 машини, при което остават редукторите от още 36. :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Без значение е.
Редукторите на 42, 43 500 и 45 са еднакви, както и тези на 43 000 и 44.
Много редуктори са бракувани, а други са оставени за оборотни и са поставяни на локомотиви от съответната им серия.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Последните две доставки от 43Р идват с новите редуктори за 110 км/ч направо от завода в тогавашната Чехословакия а не са сменяни тук.
Според Д.Деянов при преустройството на 43 в 43.5хх за 110 км/ч са ползвани и зъбни колела от 41 серия .
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес 45 188.0 ще ходи на скоростно спирачна проба, вероятно до Клц и обратно. :) До няколко дни се очаква да я изпишат и започва да печели. :arrow: :P
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

ей хей най накрая ще я видим в движение след толкова дълаг ремон тя от месец и почече беше боядисана което ми говореше ,че ще излиза скоро но незнаех кога точно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

След като вчера 43 511 отиде в ПО за кантар посредством вл.80604, днес пък 45 188 ще го използва, за да си направи товарната проба. 8)
Ако всичко е наред, довечера трябва да е изписана и да направи сефтето, ако ли не - остава за Понеделник. :? Но всичко трябва да е наред, щом онзи ден е минала скоростната... :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални фотографии на 43539-6 , която днес беше начело на "Тристранната схема":
- снимка 1;
- снимка 2.
Както знаем , влакът вече се кара от септемврийци , а обвръзката е следната: 10120 - 10121 - 10263 - 10114 - 10125.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

То си пролича, че Септември го обслужва, 10114 закъсня 5 мин :lol: .
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Така вече е по-добре. Тамън бързата Р-ка от 383 отива на 1621 и се връща с товарачка, после 382. Перфектно е нагодено, а не да върви на ПВ, а раздрънкан файтър да буха БВ, който е до 130 с 300 зора и поне 10 мин закъснение. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

В грешка си.
Обвръзката е 50225->1621. Защото няма маневри, няма смяна на състава, само локомотивната бригата и превозната бригада се снемят.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи , както и преди години , машината , докарала влака си продължава за Пловдив.Така се пускаха бананите , които после връщаха обедния бръз влак 1620 (сега 1622) към София.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тогава с машината от 383 какво правим :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ще се намери какво, както няма машини... Няма да седи в депото до вечерта 100%.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Като гледам разписанието , идеална е за 5621 / 5624 , след което да се прибира с 382.Направо плаче за него. :lol:
А съм виждал и друго - локомотивът , докарал 383 си замина с 4612 , а този от 4611 го използваха за 382.На тази ситуация съм попадал веднъж , по времето , когато 4611 беше на русенци.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация