Страница 29 от 59

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:35 am
от borislaviv
Само в първа кабина остана този фазер за имитация на дърво. Втора кабина, където беше ударът беше сменен и боядисан в бяло.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 6:00 pm
от 44142
43307 спряна за голям ремонт. 43541 спряна за ГПР.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:37 pm
от Nikss
ЕЛ 43307.8 последно ПР във ВА, излязъл на 12.01.2006 г. и след това ГПР във ВА, излязъл на 11.08.2008 г., последната ми е информация е, че е бил ТП3 във Ва на 21.12.2009 г., оттогава ни вест, ни кост, вероятно в Каспичан е минал ТП4 преди да бъде спрян. Съмнява ме да е за бандажи... като излезе от ГПР беше предпоследна стружка и до края на 2008 е преобут. Като се има в предвид, че всеки месец минава ТП, а на 14.01.2009 г. е бил МПР, стигам до извода, че не е навъртял километри за голям ремонт. А може просто да е спрян за ревизия на спирачната система. :)
ЕЛ 43 541.2 последно ПР във ВА, излязъл на 22.03.2006 г., ред е наистина на ГПР.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:37 pm
от borislaviv
Аз не знам какво захваляте 44-088?. Знаете ли с колко точки за ремонт е дошла? Най-важните: Не може да се изключи влаковото отопление по никакъв начин.Не може да се обезточи реле земно от релейния шкаф, заради разтегната броня, влага в челните стъкла и още други по-дребни неща.Предлагам да дадете идея защо не може да се изключи влаковото отопление.Между другото за пръв път виждам такава причина.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:41 pm
от 44142
44087 беше същата. Виж някой да не е объркал връзването. Предпазителя на спомагателние е до предпазителя на влаковото на втора доставка ако не се бъркам. На 44087 бяха сложили шунт между предпазителите за спомагателните и влаковото и по този начин се връзва директно 543-810. Но в случея на 087 се изключваше влаковото но не спираха спомагателните при поставяне в неутрално положение на ключовете за пантографите.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:42 pm
от Mario Evstatiev
Паразитна верига на бобината на вентила на контактор 710 или залепване на същия. Ако с изключване на 370/372, 710 отпада, повредата се търси в ключа за влаково отопление на пулта в кабината, от която е включен постоянно.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:45 pm
от bdz46
Пробвайте дали при сваляне на пантографа спират спомагателните машини (и ВО заедно с тях). Ако не спират, пробвайте същото при включен (респ. изключен) ключ за ВО, същото и с АП на ВО и ще има яснота къде да се търси.
На колегата 44142 му се беше случвало да има мостче между АП 440 и АП за ВО с подобен ефект.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:53 pm
от borislaviv
Аз причината я открих, просто споделям. 1500v си има даже и без да е включен контактора. И то само в едната половина на локомотива. Накратко: разменени кабелите от контактора входния и един от изходния. Не знам как се разменят кабели по 185кв. мм.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 9:04 pm
от Nikss
Интересно затова ли изкара 5-6 дни на врътката 3636/2613 и сега е извън строя? :roll: Според разписанието за депо Варна сега на нейно място върви 065, която вървеше и преди 088 да си дойде от Русе. Колко е вярно не знам, но в повечето случаи при предишни проверки от моя страна е било вярно.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 9:08 pm
от borislaviv
Не знам, но утре ще е готова. Можеше и днес да стане, но сложния въпрос с рекламациите.Пак ще е от нас да мине. И за наша сметка.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 9:12 pm
от 44142
Напредвате ли със 121?

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 9:14 pm
от borislaviv
44-202 е приоритет. Вече се монтира апаратурата.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 5:34 pm
от borislaviv
Днес идваха специалисти от завода в Русе и отстраниха посочените неизправности по лок. 44-088. Проявиха своевременна реакция по рекламацията. За което благодарим!

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 8:52 pm
от Nikss
Към днешна дата в депо ГО командировани от филиали Ва и Р (които са към депо ГО вече) работят локомотиви 44102.2 и 44088 :? :roll: :arrow: И пак 2 не покриват 5. 088 след рекламацията е останала да поработи, вероятно докато навърти километри за ТП, за да не изникне и друг проблем.

Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 9:54 am
от belata2
селяните що не взеха 44120 ами 4488