
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

ЕЛ 43307.8 последно ПР във ВА, излязъл на 12.01.2006 г. и след това ГПР във ВА, излязъл на 11.08.2008 г., последната ми е информация е, че е бил ТП3 във Ва на 21.12.2009 г., оттогава ни вест, ни кост, вероятно в Каспичан е минал ТП4 преди да бъде спрян. Съмнява ме да е за бандажи... като излезе от ГПР беше предпоследна стружка и до края на 2008 е преобут. Като се има в предвид, че всеки месец минава ТП, а на 14.01.2009 г. е бил МПР, стигам до извода, че не е навъртял километри за голям ремонт. А може просто да е спрян за ревизия на спирачната система. 
ЕЛ 43 541.2 последно ПР във ВА, излязъл на 22.03.2006 г., ред е наистина на ГПР.

ЕЛ 43 541.2 последно ПР във ВА, излязъл на 22.03.2006 г., ред е наистина на ГПР.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аз не знам какво захваляте 44-088?. Знаете ли с колко точки за ремонт е дошла? Най-важните: Не може да се изключи влаковото отопление по никакъв начин.Не може да се обезточи реле земно от релейния шкаф, заради разтегната броня, влага в челните стъкла и още други по-дребни неща.Предлагам да дадете идея защо не може да се изключи влаковото отопление.Между другото за пръв път виждам такава причина.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
44087 беше същата. Виж някой да не е объркал връзването. Предпазителя на спомагателние е до предпазителя на влаковото на втора доставка ако не се бъркам. На 44087 бяха сложили шунт между предпазителите за спомагателните и влаковото и по този начин се връзва директно 543-810. Но в случея на 087 се изключваше влаковото но не спираха спомагателните при поставяне в неутрално положение на ключовете за пантографите.
Последно промяна от 44142 на Пон Мар 15, 2010 8:45 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор
Пробвайте дали при сваляне на пантографа спират спомагателните машини (и ВО заедно с тях). Ако не спират, пробвайте същото при включен (респ. изключен) ключ за ВО, същото и с АП на ВО и ще има яснота къде да се търси.
На колегата 44142 му се беше случвало да има мостче между АП 440 и АП за ВО с подобен ефект.
На колегата 44142 му се беше случвало да има мостче между АП 440 и АП за ВО с подобен ефект.

Интересно затова ли изкара 5-6 дни на врътката 3636/2613 и сега е извън строя?
Според разписанието за депо Варна сега на нейно място върви 065, която вървеше и преди 088 да си дойде от Русе. Колко е вярно не знам, но в повечето случаи при предишни проверки от моя страна е било вярно.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Информация
Модератори