Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Само в първа кабина остана този фазер за имитация на дърво. Втора кабина, където беше ударът беше сменен и боядисан в бяло.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

43307 спряна за голям ремонт. 43541 спряна за ГПР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

ЕЛ 43307.8 последно ПР във ВА, излязъл на 12.01.2006 г. и след това ГПР във ВА, излязъл на 11.08.2008 г., последната ми е информация е, че е бил ТП3 във Ва на 21.12.2009 г., оттогава ни вест, ни кост, вероятно в Каспичан е минал ТП4 преди да бъде спрян. Съмнява ме да е за бандажи... като излезе от ГПР беше предпоследна стружка и до края на 2008 е преобут. Като се има в предвид, че всеки месец минава ТП, а на 14.01.2009 г. е бил МПР, стигам до извода, че не е навъртял километри за голям ремонт. А може просто да е спрян за ревизия на спирачната система. :)
ЕЛ 43 541.2 последно ПР във ВА, излязъл на 22.03.2006 г., ред е наистина на ГПР.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Аз не знам какво захваляте 44-088?. Знаете ли с колко точки за ремонт е дошла? Най-важните: Не може да се изключи влаковото отопление по никакъв начин.Не може да се обезточи реле земно от релейния шкаф, заради разтегната броня, влага в челните стъкла и още други по-дребни неща.Предлагам да дадете идея защо не може да се изключи влаковото отопление.Между другото за пръв път виждам такава причина.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44087 беше същата. Виж някой да не е объркал връзването. Предпазителя на спомагателние е до предпазителя на влаковото на втора доставка ако не се бъркам. На 44087 бяха сложили шунт между предпазителите за спомагателните и влаковото и по този начин се връзва директно 543-810. Но в случея на 087 се изключваше влаковото но не спираха спомагателните при поставяне в неутрално положение на ключовете за пантографите.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Паразитна верига на бобината на вентила на контактор 710 или залепване на същия. Ако с изключване на 370/372, 710 отпада, повредата се търси в ключа за влаково отопление на пулта в кабината, от която е включен постоянно.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Пробвайте дали при сваляне на пантографа спират спомагателните машини (и ВО заедно с тях). Ако не спират, пробвайте същото при включен (респ. изключен) ключ за ВО, същото и с АП на ВО и ще има яснота къде да се търси.
На колегата 44142 му се беше случвало да има мостче между АП 440 и АП за ВО с подобен ефект.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Аз причината я открих, просто споделям. 1500v си има даже и без да е включен контактора. И то само в едната половина на локомотива. Накратко: разменени кабелите от контактора входния и един от изходния. Не знам как се разменят кабели по 185кв. мм.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно затова ли изкара 5-6 дни на врътката 3636/2613 и сега е извън строя? :roll: Според разписанието за депо Варна сега на нейно място върви 065, която вървеше и преди 088 да си дойде от Русе. Колко е вярно не знам, но в повечето случаи при предишни проверки от моя страна е било вярно.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Не знам, но утре ще е готова. Можеше и днес да стане, но сложния въпрос с рекламациите.Пак ще е от нас да мине. И за наша сметка.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Напредвате ли със 121?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44-202 е приоритет. Вече се монтира апаратурата.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Днес идваха специалисти от завода в Русе и отстраниха посочените неизправности по лок. 44-088. Проявиха своевременна реакция по рекламацията. За което благодарим!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Към днешна дата в депо ГО командировани от филиали Ва и Р (които са към депо ГО вече) работят локомотиви 44102.2 и 44088 :? :roll: :arrow: И пак 2 не покриват 5. 088 след рекламацията е останала да поработи, вероятно докато навърти километри за ТП, за да не изникне и друг проблем.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 65
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 8:05 am
Местоположение: varna

Мнение от belata2 »

селяните що не взеха 44120 ами 4488
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация