Страница 29 от 147
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:03 am
от 42 072.9
074 е "преживяла" пълна промяна

е вече я няма и жълтата ивица.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 10:20 am
от n0_aLoNe
Само 45156 остана с жълта ивица от столичните локомотиви.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 10:23 am
от Mario Evstatiev
n0_aLoNe написа:Само 45156 остана с жълта ивица от столичните локомотиви.
Абе важното е да се движи безаварийно, жълтата линия лесно се прави. Стига да има луд да купи боя и да се занимава

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 11:25 am
от Naskoni
Според боята си личи къде е правен ремонта на последните две машини - 074 и 076.

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 11:59 am
от 46 242
078 = 100 ?
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 1:02 pm
от VESO
Последно в кабината пишеше , че е до 100 км/ч , но не знам сега за колко е.Котвичката на Хаслера на съм я гледал , нали по - важно е какво пише в кабината.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 4:56 pm
от 46 242
Не говорим за преди, а за след ремонта, кой то още не е завършен. Някъде из форума се спомена че 078 се точи на нови колооси.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 5:18 pm
от 42 072.9
От видяното в халето ще имаме 44 151 за 130км/ч и 44 078 за 100км/ч.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 5:29 pm
от bdz46
45 158 влезе случаен ремонт:
- сцепена гилза на буфер;
- лош контакт на ключ І компресор І кабина;
- нагорял ключ стъклонагреватели І кабина;
Явно новите ключове не издържат на напъна - вече са сменени ключовете за компресори ІІ кабина и ключовете за осветление на коридорите в двете кабини.
И не може да се очаква друго, след като с ключ за 6 А се комутират вериги с ток 20 А.
А чешките ключове на някои машини са оригиналните от завода и работят нормално.
Друг характерен за мездренските машини кусур - вратите към машинното са декоративни.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 5:55 pm
от n0_aLoNe
44198.0 Влезе за ремонт в Пд.
Земно 1-ва група.
Пробив в 022.
Не работи 1 компресор.
1-ви изглаждащ реактор много силно грее.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 7:24 pm
от 44142
По не потвърдена информация 2 мездренски лок ще заминат за СЗ и ще послужат за донори на 161 и 188. Номера още не знам.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 8:03 pm
от 07
Какво става с 44 090, преди беше абсолютна гробница - дали е минала ремонт?
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 8:17 pm
от 44142
Лок спря за СР. За съжаление депо ПД си е заслужило да го наричат бермудския триъгълник и от това страда също и експлоатацията. Явяват се бригади няма машини и тн.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:03 pm
от amon
Причините да няма машини не са една и две - липса на елементарни части и консумативи, липса на хора (целия ремонт е има няма десетина човека), трябва да споменем и това, че има и някой по некомпетентни техници на които трябва да им се ходи подир г***.В крайна сметка 90% и повече от проблемите на Подуене въобще не са в Подуене - все пак това е просто един район. Не ние купуваме части и не ние назначаваме хора.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:06 pm
от 42 072.9
Преди да сменят талигите на 090 с тези на 084 не я помня с лошо. На последна стружка бърз влак девет вагона го изкарва без проблеми в дъжд.