Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Острите криви са до км 36. От там нагоре няма никакъв проблем дори и за 75. Впрочем на км36 боцнаха табелка 70 още миналата година, но си остана само гола надежда.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

3-та е направена много добре. Влаците движат. 3623 е бил първо возило, като е минал цялото междугарие с 40км. Гласяли го за 90км.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

По принцип цялото Саранци- Мирково е 85. Мирково-Челопеч 95 и Челопеч-Стряма 100. Така трябва да стане след пълната рехабилитация.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Някакъв от инфрата се е возил в машината на 3623 и е казал, че ще се пробват на 90. Може и само да си е приказвал.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Всъщност няма проблем за 90. Сега вече няма товарно движение, а именно то налагаше малко по-ниска скорост.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Гарата Макоцево остава 60 поради острата крива.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тея в Плевен малко се уляха. Правят коловоз за 200 км/ч, на който спират всички влакове и е заграден и от двете страни с намаления.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Плевенската гара още ли е разкопана отвсякъде?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

bdz46 написа:Тея в Плевен малко се уляха. Правят коловоз за 200 км/ч, на който спират всички влакове и е заграден и от двете страни с намаления.
какво значи "правят за 200км/ч" ? Правят го здрав за скорост по книжка разписание.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:Правят го здрав за скорост по книжка разписание.
И кой ще минава с такава скорост?

По 5-та линия последните дни кипи усилено полагане на нови стрелки S-49 R-300 на дървени траверси. Горна баня, Перник разпределителна, Долни раковец, Делян, Дяково и Бобошево ще получат по една или две нови стрелки.
На Дяково и Долни раковец стрелките вече са в експлоатация.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

През Плевен можеш да преминеш с ТСВ скорост по книжка. Хубаво за стрелките по 5та, но РУКЗ остават.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма такъв ТСВ в графика.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Това не е проблем на ремонтаджиите. Принципно за транзитен влак, независимо какъв е. Може и изол лок, може и да погнеш 2615 с таурус начело. Имаш право до 100.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Плз - Пл 75, Пл - Га 100, но с намаление 70 в изходните стрелки.
Къде точно ще мина със 100?
Проблем няма, че се прави нов път. Проблем е, че се прави там, където е най-малко е необходим и не може да се използва пълноценно.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Почетен ремонт в чест шефа на секцията- последния ремонт на секция Плевен, която заминава в историята от 01.01.2011. От входа пращаш контролера на шунтове и 100-те ги имаш още преди моста за ТЕЦ-а. Имаш време да намалиш на 70 за изхода.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация