
Ооо, 32 055/056 за 2-те години командировка в София се сбогува с алуминиевите си... май тук-таме се мяркаха, но изчезналите бяха преустроени с тръбни. Според мен тя след такава "война" в софийско е готова за бракуване, а с нейните части да се стегне инак по-новата и млада от нея 32 129/130. Ще се радвам да я видя нея в движение.lok45111 написа:Ами да ти кажа то тези срещу сливенската гара гепят алуминиеви багажници и други дреболии, с които ЕМВ може да си замине на влак. През 1998 - 2000 г. в София също бяха "на тази вълна" мангалята. Като не останаха багажници, дръжки, пепелници и закачалки вече се специализираха в по - крупните кражби. Няма нито един софийски ЕМВ 32/33, на който да бяха запазени алуминиевите багажници - всички бяха преустроени с тръбни или ламаринени.



Администратор
32-123/124 е в изключително лошо техническо състояние. Вчера същата докара влак 20206, който чакахме с един приятел. Бях шокиран, когато видях как в кабината върху пулта за управление тече дъждовна вода от неуплътнените челни стъкла. Кабината беше цялбата във вода. Навън спря да вали, но вътре се оттичаше още. Според мен, ЕМВ не може да върви с подобна неизправност, тъй като течовете на вода върху пулта предполагат възникване на късо съединение и излизане от строя на системите за управление. Вода освен от прозорците, течеше и някъде от самия таван, тоест на локомотивната бригада, за да работи нормално и трябва чадър. Дали ще навредя на някой или не с това мнение не знам, но според мен техническото състояние на ЕМВ 32, след като ще се експлоатират още, трябва да се следи стриктно и да се отстраняват възникнали неизправности своевременно, за да не ставаме свидетели на зрелищни оставяния на влакове и закъснения.
64.19

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Администратор
В електровозите честно казано не. И там покапва, но не върху пултовете. На 61 002 течеше качената след ремонта, поради непритегната антена на радиостанцията, но някой се сети и писа поръчка. Сега машината няма проблем.БДЖ написа:lok45111, такова нещо може ли да се срещне и в някои ел. локомотиви ?
ЕМВ са си изпяли отдавна песента и е нормално да са се разтекли, раздрънкали и общо взето да предпоставят предстоящо разпадане.
64.19

Администратор
Правена е вероятно - вече не тече. Иначе като стана дума за локомотиви, ще се отклоня малко от темата за да информирам незнаещите, че когато навън вали, в 44 070 вали два пъти повече и не само върху пулта, в цялата машина.
Що се касае до ЕМВ 32, освен в 32-123/124, вали още и в 32-109/110. 32-089/090 също беше ужасна, особено кабината 090.
Що се касае до ЕМВ 32, освен в 32-123/124, вали още и в 32-109/110. 32-089/090 също беше ужасна, особено кабината 090.
64.19


Администратор
Аман вече от тях.Забелязвам , че има едно (поне засега съм видял едно) ел. DESIRO , нашарено с графити от едната страна - ако не се лъжа е 31007-2+31008-0.Решението е мотрисите да нощуват на центр. гара , а тези , които се събират - в новото хале , което го правиха за тях.Никакво стоене пред халето или другаде из депото.

Администратор


Администратор
Възмездие до сега не е имало, надали и ще има. В София не беше останала ненадраскана 32-ка или 33-ка. Писа се по полиции, по следствия, никой не се зае да хване и накаже злосторниците. Когато 145/146 дойде от ремонт, няколко дни след това бе порядъчно обрисувана от "майсторите на спрея". 141/142 също беше надраскана в първите дни.Nikss написа:Вече просто нямам думи да коментирам... много неща се изписаха, дано някой ден има възмездие...
Не знам спомня ли си някой, но 32-055/056 дойде без нито една драскотина, а един ден осъмна "коронясана" от неизвестен "творец"

64.19

32125.7 + 32126.5 макар, че беше командировка в пъти по-малко време от 055/056 също отнесе малко спрей... не знам какви хора са това, да съсипват така труда на десетки работници щото не знаят как се изкарват пари, а само знаят да харчат за спрейове... да им ги набутам в... явно така избиват комплекси... е пък София е пълна с изоставени места и сгради - па да рисуват колкото искат, изоставени коли също има... за изоставени вагони (от които не става нищо) или от друг бракуван с изтекъл ресурс и невъзможност за повече изполване или възстановяване ТПС може да направим компромис, но е грехота нещо излязло от ремонт с положен много труд да се съсипе още на 2-рия ден... най-чест обект са вагоните и ЕМВ... в ГО също започна масово шарене именно на тези "обекти"...
дори наетата охрана машинисти също са безсилни да се справят, защото в повечето случаи само по 1 машинист е оставен да охранява, а групата е поне 5-6 човека и той в случая е безсилен да направи каквото и да било, а докато се обади на полицията и докато дойдат от тях са останали само капачките или празните флакони...
решението е въоръжена охрана и стреляне без предупреждение...
като пострадат няколко пъти ще престанат сигурен съм...
тук трябва действие с твърда ръка както се процедира в база Долапите... да видим дали няма да има ефект и след това да ги осъдят по бързата процедура да заплатят щетите или да полагат ОПТ (Обществено Полезен Труд)...








Аз хубаво издебнах тази мотриса да се снимам пред нея.Още на другия ден , тя отново дойде в Пловдив , само че.......
Всички знаем как изглеждаше после.
Всички знаем как изглеждаше после.
Информация
Модератори