Страница 28 от 48
Публикувано на: Чет Ное 11, 2010 7:24 pm
от Georgi Dimitrov
43 518 също! Предполагам е излязла от ПР наскоро?
Публикувано на: Пет Ное 12, 2010 8:25 am
от bdz46
Публикувано на: Пет Ное 12, 2010 8:58 am
от 43.309
На 10 ноември беше на "Чайката"

Публикувано на: Пет Ное 12, 2010 6:43 pm
от Georgi Dimitrov
Тази снимка на 518 да не би случайно да е правена вчера?

Публикувано на: Пет Ное 12, 2010 8:19 pm
от stani_46001
Ето клипче от днес, с лъскавата 43518 на ПВ 20165 :
http://vbox7.com/play:efcd5fda
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 5:16 pm
от VESO
Малко да поактуализираме темата.В депо ПО все още 529 , 131 , 135 и 154 не са си сменили местообитанието.Една 52-00-ка разкарваше днес отоплител и 534 зад него , ето актуални снимки на
43517-2 и
43532-1.Дизеловите локомотиви между първата са 07009-4 и горнооряховската 07067-2 , която си личи от едната страна , че е горяла.
След София , Стара Загора , Горна Оряховица , Дупница и Мездра , е редно и депо Пловдив да разполага с машина , преминала трансформацията от серия 45-00 на 44-00.Тя си има номер 185 и в най - скоро време се очаква да тегли влакове.
Снимка на локомотива и
една за спомен.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 7:34 pm
от 44.123
Евала Весо поздравления за актуалната информация.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 9:56 pm
от Nikss
Пак почнаха да мятат миризливите кюфтаци с тези трансфери. Кога ще го разберат, че файда от бързи машини няма. Наличните оригинални бързи 44 са предостатъчни, а товарите тепърва ще се увеличават и ще се берат ядове - ще трябват 45-ци, да не говорим, че наличните 59 бройки не стигат никъде, навсякъде има дефицит, ми добре, че 43 още ги има. От Нова година като стане разделението машини пътнически график и за товарен както си му е реда ще видят те кон боб яде ли.

Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:40 pm
от 43.309
За товарни влакове в ръководещи нагорнища 44 са по-добри.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:45 pm
от Nikss
Много относително според мен. Зависи от тонажа на влака, наклона на нагорнището на първо място. Освен това ако 44 се справят по-добре от 45 на товарачките чехите нямаше да ни докарат само 88 машини за 130 км/ч, а 147 и от 45-ците нямаше да има нужда щом е така.

Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:47 pm
от 44-134
Разликата в нормите на 44 и 45 серия не са чак толкова големи за да се говори че без 45-ти немогат се карат товарните влакове. В случая Ивайло е много прав.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:52 pm
от Nikss
И пак остава въпросът защо 88 бр. серия 44 и 59 бр. серия 45? Ей така за кеф няма да го направят. Предназначението на серия 44 при доставянето им е да започнат на мястото на серия 43 да обслужват бързите и експресни влакове, а на серия 45, които са с различна редукторна предавка от 44, да могат по-ефективно да обслужват товарни влакове от тях.

Това пише в книгите.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:55 pm
от 43.309
В България са им сменяни редукторите. Всички са били 43Р до 130км/ч.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:57 pm
от bdz46
Чехите са ни ги докарали каквито ние сме си ги поискали. 44 имат предимство на голяма скорост, а 45 - на малка. При равни условия, при скорости под 50-60 км/ч, 45 реализират по-голяма теглителна сила и могат да изкарат по-тежък влак.
Реално обаче, при сегашните норми и маси на влаковете е без особено значение серията. Норма за серия 45 успешно се изкарва и от 44 в рамките на допустимото претоварване.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 10:58 pm
от Nikss
Значи българската инженерна мисъл отново е работила с пълна сила. Да позная ли? Слагали са им редуктори от бракувани лок 41 и 42? И все пак май има някакъв ефект (дори и минимален) от смяната?