Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

43 518 също! Предполагам е излязла от ПР наскоро?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма и седмица.
http://bgrail.info/IMG_4087.jpg
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

На 10 ноември беше на "Чайката" :P
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Тази снимка на 518 да не би случайно да е правена вчера? :)
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Ето клипче от днес, с лъскавата 43518 на ПВ 20165 : http://vbox7.com/play:efcd5fda
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко да поактуализираме темата.В депо ПО все още 529 , 131 , 135 и 154 не са си сменили местообитанието.Една 52-00-ка разкарваше днес отоплител и 534 зад него , ето актуални снимки на 43517-2 и 43532-1.Дизеловите локомотиви между първата са 07009-4 и горнооряховската 07067-2 , която си личи от едната страна , че е горяла.

След София , Стара Загора , Горна Оряховица , Дупница и Мездра , е редно и депо Пловдив да разполага с машина , преминала трансформацията от серия 45-00 на 44-00.Тя си има номер 185 и в най - скоро време се очаква да тегли влакове.Снимка на локомотива и една за спомен.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Евала Весо поздравления за актуалната информация.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пак почнаха да мятат миризливите кюфтаци с тези трансфери. Кога ще го разберат, че файда от бързи машини няма. Наличните оригинални бързи 44 са предостатъчни, а товарите тепърва ще се увеличават и ще се берат ядове - ще трябват 45-ци, да не говорим, че наличните 59 бройки не стигат никъде, навсякъде има дефицит, ми добре, че 43 още ги има. От Нова година като стане разделението машини пътнически график и за товарен както си му е реда ще видят те кон боб яде ли. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

За товарни влакове в ръководещи нагорнища 44 са по-добри.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много относително според мен. Зависи от тонажа на влака, наклона на нагорнището на първо място. Освен това ако 44 се справят по-добре от 45 на товарачките чехите нямаше да ни докарат само 88 машини за 130 км/ч, а 147 и от 45-ците нямаше да има нужда щом е така. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Разликата в нормите на 44 и 45 серия не са чак толкова големи за да се говори че без 45-ти немогат се карат товарните влакове. В случая Ивайло е много прав.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И пак остава въпросът защо 88 бр. серия 44 и 59 бр. серия 45? Ей така за кеф няма да го направят. Предназначението на серия 44 при доставянето им е да започнат на мястото на серия 43 да обслужват бързите и експресни влакове, а на серия 45, които са с различна редукторна предавка от 44, да могат по-ефективно да обслужват товарни влакове от тях. :roll: Това пише в книгите.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

В България са им сменяни редукторите. Всички са били 43Р до 130км/ч.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чехите са ни ги докарали каквито ние сме си ги поискали. 44 имат предимство на голяма скорост, а 45 - на малка. При равни условия, при скорости под 50-60 км/ч, 45 реализират по-голяма теглителна сила и могат да изкарат по-тежък влак.
Реално обаче, при сегашните норми и маси на влаковете е без особено значение серията. Норма за серия 45 успешно се изкарва и от 44 в рамките на допустимото претоварване.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи българската инженерна мисъл отново е работила с пълна сила. Да позная ли? Слагали са им редуктори от бракувани лок 41 и 42? И все пак май има някакъв ефект (дори и минимален) от смяната?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация