
Няма и седмица.
http://bgrail.info/IMG_4087.jpg
http://bgrail.info/IMG_4087.jpg
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Ето клипче от днес, с лъскавата 43518 на ПВ 20165 : http://vbox7.com/play:efcd5fda
Малко да поактуализираме темата.В депо ПО все още 529 , 131 , 135 и 154 не са си сменили местообитанието.Една 52-00-ка разкарваше днес отоплител и 534 зад него , ето актуални снимки на 43517-2 и 43532-1.Дизеловите локомотиви между първата са 07009-4 и горнооряховската 07067-2 , която си личи от едната страна , че е горяла.
След София , Стара Загора , Горна Оряховица , Дупница и Мездра , е редно и депо Пловдив да разполага с машина , преминала трансформацията от серия 45-00 на 44-00.Тя си има номер 185 и в най - скоро време се очаква да тегли влакове.Снимка на локомотива и една за спомен.
След София , Стара Загора , Горна Оряховица , Дупница и Мездра , е редно и депо Пловдив да разполага с машина , преминала трансформацията от серия 45-00 на 44-00.Тя си има номер 185 и в най - скоро време се очаква да тегли влакове.Снимка на локомотива и една за спомен.

Акредитиран фотограф

Пак почнаха да мятат миризливите кюфтаци с тези трансфери. Кога ще го разберат, че файда от бързи машини няма. Наличните оригинални бързи 44 са предостатъчни, а товарите тепърва ще се увеличават и ще се берат ядове - ще трябват 45-ци, да не говорим, че наличните 59 бройки не стигат никъде, навсякъде има дефицит, ми добре, че 43 още ги има. От Нова година като стане разделението машини пътнически график и за товарен както си му е реда ще видят те кон боб яде ли. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


И пак остава въпросът защо 88 бр. серия 44 и 59 бр. серия 45? Ей така за кеф няма да го направят. Предназначението на серия 44 при доставянето им е да започнат на мястото на серия 43 да обслужват бързите и експресни влакове, а на серия 45, които са с различна редукторна предавка от 44, да могат по-ефективно да обслужват товарни влакове от тях.
Това пише в книгите.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Чехите са ни ги докарали каквито ние сме си ги поискали. 44 имат предимство на голяма скорост, а 45 - на малка. При равни условия, при скорости под 50-60 км/ч, 45 реализират по-голяма теглителна сила и могат да изкарат по-тежък влак.
Реално обаче, при сегашните норми и маси на влаковете е без особено значение серията. Норма за серия 45 успешно се изкарва и от 44 в рамките на допустимото претоварване.
Реално обаче, при сегашните норми и маси на влаковете е без особено значение серията. Норма за серия 45 успешно се изкарва и от 44 в рамките на допустимото претоварване.

Информация
Модератори