Страница 28 от 59
Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 1:19 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 8:42 pm
от Nikss
088 е в играта, поговорих с машинистите, доволни са, ремонтът според тях е извършен качествено, направо не могат да познаят, че това е тази 44088, която е заминала за Русе преди година и нещо. Пожелах им да я карат със здраве и да я пазят. За съжаление обаче не оправда очакванията ми, че ще докара БВ 2613 по разписание на Чб. Утре и в Петък съм решил също да се измъкна за малко от училище и така Събота ще е 4-тият пореден ден, в който ще направя фотозаснемане на красавецът. Направил съм и видеоклип, направи ми впечатление, че вентилацията е доста тиха. Компресорите не се включваха по време на 2 минутният престой и не можах да ги преслушам. Ами това е, няма да е зле Събота като кача снимките някой да удари едно рамо по обработката.

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 2:57 pm
от kgeorgiev
45205 къде и кога е удрян че му е сменен фасона на кабината
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 3:07 pm
от Mario Evstatiev
kgeorgiev написа:45205 къде и кога е удрян че му е сменен фасона на кабината
Тя май има два удара, единия от които беше скоро в дефилето в паднала скална маса, та тогаз в ГО я кърпиха пак.
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 3:22 pm
от bdz46
Сменения фасон е от преди.
От скалите в дефилето пострада повече челната греда, която беше сменена цялата, а кабината е същата.
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 3:29 pm
от kgeorgiev
Липсват розетките на СМЕ
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 8:23 pm
от Nikss
Наскоро мярках някъде снимка след удара. И доколкото знам не е кърпена в ГО, а в М. Дори апаратният шкаф бяха боядисали в синьо.

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 8:26 pm
от 07
Последно 205 не скъса ли ос из Балкана по 4та?
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 8:30 pm
от Nikss
07 написа:Последно 205 не скъса ли ос из Балкана по 4та?
Това беше 202, тук говорим за удара на 205 в дефилето 2006 г. ако не се лъжа.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 8:10 pm
от borislaviv
Nikss написа:Наскоро мярках някъде снимка след удара. И доколкото знам не е кърпена в ГО, а в М. Дори апаратният шкаф бяха боядисали в синьо.

Не е вярно. Възстановяването и беше извършено в Локомотивно депо Г.Оряховица.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 8:36 pm
от bdz46
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:01 pm
от Nikss
borislaviv написа:Nikss написа:Наскоро мярках някъде снимка след удара. И доколкото знам не е кърпена в ГО, а в М. Дори апаратният шкаф бяха боядисали в синьо.

Не е вярно. Възстановяването и беше извършено в Локомотивно депо Г.Оряховица.
Интересно, останал съм с впечатление, че в Мездра я възстановиха (щом се оказва, че реално е възстановявана в ГО дали в М са пипали нещо? доколкото знам е седяла доста време, преди да се върне в ГО).
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:05 pm
от n0_aLoNe
В Горна Оряховица си я възтановиха. Добре са се справили в това отношение, въобще не духа, все едно не е удряна Отвътре кабната е дървена май. Не мога да си спомня добре.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:23 pm
от bdz46
Дървена беше преди удара в скалите. След него нямам спомен да съм се качвал на нея.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:24 pm
от n0_aLoNe
bdz46 написа:Дървена беше преди удара в скалите. След него нямам спомен да съм се качвал на нея.
Пак е дървена, преди около месец я видях.