Страница 28 от 46

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:35 pm
от 46 242
Изключенията са внесени на ТТН. Крайно време е да се въведат диференцирани изчисления според предупредителните разстояния. Ако искаме по високи скорости, де.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 11:49 am
от Naskoni
05.03.10, Благоевград

БВ 5621 начело с 45 166, пристигна в 10:29, замина в 10:42, т.е. 2 мин преди време по моя часовник. Този на гарата е с 2 минути напред, специално проверих и съм сигурен. :wink:

07 068 маневрираше с вагони за скрап през кантара и ги добавяше към композицията празни цистерни.

МБВ 360/1/2/3 и 462 не се движат днес, заради стачка в Гърция, a 463 е бил само до Кулата и се е върнал със състава си като 462 до София.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 3:35 pm
от rexkos
Тази сутрин, гара София:

:arrow: КПВ 10203 с лок. 45 166; Кб 6.26-6.28 ч. Сф 6.51 ч.
:arrow: МБВ 361 към 6.55 часа беше композиран на 5-ти коловоз начело с лок. 44 144, но впоследствие се оказа че на гръцка територия има стачни действия и влакът не замина от гара София.
:arrow: БВ 5621 с лок. 45 166 (най-вероятно със същата дупнишка бригада от влак 10203)
:arrow: ПВ 10121 с лок. 45 192
:arrow: БВ 7620 с лок. 45 160; замина в 7.15 ч.
:arrow: КПВ 50260 с лок. 46 205 и лок. 46 234; пристигна в 7.10 ч.
:arrow: КПВ 50250 с лок. 44 087; пристигна в 8.17 ч.
:arrow: БВ 1621 с лок. 44 134; замина в 8.30 ч.

Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 7:52 am
от gonzo8611
..

Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 1:35 pm
от 46 242
8615 +7 с локомотив 46-221 скорост 113 км/ч
Това на някоко пъти се появява. Предполагам е от ограниченито 110 на 46 221

Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 5:46 pm
от 43.309
221 е до 130 км/ч :wink:

Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 5:57 pm
от 46 242
Дано така да е. Подведох се от факта,че на няколко пъти ca под скорост по книжка и то при закъснение.

Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 6:22 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 7:04 pm
от Mario Evstatiev
:arrow: Информация от днес 07.03.2010 г.

:arrow: ПВ 30121/30122 с ЕМВ 30-005/006
:arrow: БЖК 52 249 гарова маневра в Пирдоп
:arrow: 87 012 и 40 0409 на БЖК на чело на ДТВ 30541
:arrow: БЖК 40 0656 докара сярната киселина

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:16 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:23 pm
от 46 242
Абе знаеш ли какво ми дойде на акъля. Туй 114 дето отоново се появява на 3 пъти вероятно е 124, но незнайно защо компа ти го смалява на 114. В междугарието и по двата пътя е 125 и обикновено АЛС го крепва на 124. :idea:

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:25 pm
от elektrovoz46
[quote="gonzo8611"]Инфо от днешното ми кошмарно дежурство. 08.03.2010 Влака беше +14 до Ямбол. Там при заминаване се появи проблем с единия пантограф (замръзнал). Машиниста поиска да се изключи тока , за да се качи на локомотива и да оправи проблема. Но "умните" диспечари казаха влака да върви така. Влака доиде до Стралджа , където при спирането свалиха и другия пантограф и после не можеше да се вдигне. Тук вече нямаше мърдане и изключихме тока и машинистите се качиха на лока (не знаех ,че имало люк за излизане на покрива на машината) и с чукове махнаха леда и вдигаха пантографите с ръце .
След като оправиха и двата токоснимателя влака замина , "само" с 51 минути. Машинистите ме изкефиха заради големия си професионализъм при невероятната снежна буря днес



Това на истина си е героиство и показан професионаллизъм

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:31 pm
от bdz46
46 242 написа:АЛС го крепва на 124. :idea:
АЛС не се занимава с такива неща.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:33 pm
от bobara_e_tuk
найстина е бил кошмарен ден, а и неприятно от страна на локомотивната бригада, дано да няма често такива ужасни микове

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 11:28 pm
от gonzo8611
..