Страница 28 от 28
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 10:02 am
от 44.123
За сметка на 462, които редовно се движи с закъснее от порядъка на 50мин.
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 1:26 pm
от БДЖ
5622 днес с 3 минути закъснение днес на Бг.
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 4:02 pm
от Ghost
тел. 342/18.09.2009г.
От 25.09 - 13.11.2009г. без почивни празнични дни се отменя вл.1681/1682 Сф-Бс-Сф. Вл.1621/1622 Сф-По-Сф се възстановяват. Причина за това е механизиран среден ремонт в междугарието Хап-Нз.

Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 4:33 am
от Nikss
Вчера:
ПВ 20130 с
ЕМВ 32 053.1 + 32 054.9
БВ 4611 с
ЕЛ 440933
МБВ 462 пристигна и замина +30' от Чб с
ЕЛ 44 062.8

Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 6:13 am
от Saruman
32053/54 с работещата радиоуредба ми е любимата мотриса на депо ГО, както и Червенбрягската 32125/126.
Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 7:17 pm
от borislaviv
А ти къде си виждал гоорноряховски ЕМВ с неработеща радиоуредба.Друг е въпросът,че машинистите не ги използват, с изключение когато се возят шефове, ама пък и те много не използват електрички.
Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 7:20 pm
от bdz46
Тя на Софииските работи, пък какво остава за ГО...
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 5:10 am
от Nikss
Вчера:
ПВ 20130 с
ЕМВ 32 127/128
ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 183.1
БВ 2610 с
ЕЛ 45 201.1 и точен
ПВ 20136 с
ЕМВ 32 037/038
МБВ 463 с
ЕЛ 44 126.1 и навреме
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:03 pm
от Ghost
тел.704/25.09.2009г.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.
Време беше. На всички пътуващи приятни мигове с БДЖ и да не Ви се падне някой студолюбив началник влак по 4 линия.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:33 pm
от Mario Evstatiev
Saruman написа:32053/54 с работещата радиоуредба ми е любимата мотриса на депо ГО, както и Червенбрягската 32125/126.
32-125/126 си е на депо Горна Оряховица. Това, че я пишат за ЧБ, не означава, че е на Червенобрежкото депо, което между другото вече не съществува кажи - речи.
Радиоуредбите на всички ГО ЕМВ работят без изключение.
Ghost написа: тел.704/25.09.2009г.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.
Това беше време да стане, даже пак закъсняха. Един колега е пътувал перди няколко вечери и се е смръзнал в 8626. Иначе на вагоните с климатик си имаше отопление и преди телеграмата - бистрото на 2601 на 16.09.2009 г. беше с приятна температура вътре.
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:59 pm
от VESO
За Червен бряг се сещам , че имаше депо , но то бе теснопътното."Нормално" не знам да има.
Колкото до отоплението , редно е вече да го включват - сутрин и привечер (особено) става много хладно , да не говорим за температурите през нощта.В 8626/8627 и 2626/2627 климатиците на спалните си работят , но не всички вагони са така.
Най - ми е интересна формулировката "по преценка на началник - влака" и веднага давам пример - 9636 пристига на гара Самуил и разкачат електровоза.На превозната бригада не и е студено , не желае включването на вагон-отоплител в състава и влакът заминава така за Силистра.Вечерта обаче преди потеглянето на 9637 , на нач. влака му е студено и желае композицията да се отоплява.Да , обаче 07-00-цата не може да стори това , тъй като не е от тези с извода , а на Си няма вагон - отоплител.Какво правим в този случай?
Според мен това "по преценка на нач.влака" е глупаво , необмислено и безумно.Не може такова важно нещо като живота на пътниците да го излагаш на пределна опасност от простудяване , пневмонии и недай си нещо по - сериозно , оставяйки толкова важно решение от волята на човешкия фактор (който в много случай постъпва по възможно най - грешния начин).Трябва да бъде фиксирано точно определено време от кога да се включва отоплението във влаковете , а не на кой кога му е удобно (аз лично имам познат , на който винаги му е студено и дори в августовските жеги ходи с блуза с дълги ръкави , дълъг панталон и непрекъснато подсмърча.На другата крайност е една приятелка , която дори и през януари мога да я видя с къси поли - така че хората не са критерий за вземането на подобни решения от кога и как да се отопляват влаковете).
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 1:43 pm
от 44.123
VESO написа:За Червен бряг се сещам , че имаше депо , но то бе теснопътното."Нормално" не знам да има.
Междудругото да кажа, че Червен бряг имат дизелов цех за "нормално" междурелсие в момента там се съхраняват двата изгорели вагона на 2637.
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 2:16 pm
от Labros
Веско, специално за неелектрифицираните линии може да има друга заповед- да се включва в състава Вагон-отоплител.