Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

За сметка на 462, които редовно се движи с закъснее от порядъка на 50мин.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

5622 днес с 3 минути закъснение днес на Бг.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

тел. 342/18.09.2009г.
От 25.09 - 13.11.2009г. без почивни празнични дни се отменя вл.1681/1682 Сф-Бс-Сф. Вл.1621/1622 Сф-По-Сф се възстановяват. Причина за това е механизиран среден ремонт в междугарието Хап-Нз. 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вчера:
:arrow: ПВ 20130 с ЕМВ 32 053.1 + 32 054.9
:arrow: БВ 4611 с ЕЛ 440933
:arrow: МБВ 462 пристигна и замина +30' от Чб с ЕЛ 44 062.8 :shock: :o
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

32053/54 с работещата радиоуредба ми е любимата мотриса на депо ГО, както и Червенбрягската 32125/126.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

А ти къде си виждал гоорноряховски ЕМВ с неработеща радиоуредба.Друг е въпросът,че машинистите не ги използват, с изключение когато се возят шефове, ама пък и те много не използват електрички.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тя на Софииските работи, пък какво остава за ГО...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вчера:
:arrow: ПВ 20130 с ЕМВ 32 127/128
:arrow: ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234 с ЕЛ 45 183.1
:arrow: БВ 2610 с ЕЛ 45 201.1 и точен
:arrow: ПВ 20136 с ЕМВ 32 037/038
:arrow: МБВ 463 с ЕЛ 44 126.1 и навреме
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

тел.704/25.09.2009г.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.

Време беше. На всички пътуващи приятни мигове с БДЖ и да не Ви се падне някой студолюбив началник влак по 4 линия. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Saruman написа:32053/54 с работещата радиоуредба ми е любимата мотриса на депо ГО, както и Червенбрягската 32125/126.
32-125/126 си е на депо Горна Оряховица. Това, че я пишат за ЧБ, не означава, че е на Червенобрежкото депо, което между другото вече не съществува кажи - речи.

Радиоуредбите на всички ГО ЕМВ работят без изключение.
Ghost написа: тел.704/25.09.2009г.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.
Това беше време да стане, даже пак закъсняха. Един колега е пътувал перди няколко вечери и се е смръзнал в 8626. Иначе на вагоните с климатик си имаше отопление и преди телеграмата - бистрото на 2601 на 16.09.2009 г. беше с приятна температура вътре.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За Червен бряг се сещам , че имаше депо , но то бе теснопътното."Нормално" не знам да има.

Колкото до отоплението , редно е вече да го включват - сутрин и привечер (особено) става много хладно , да не говорим за температурите през нощта.В 8626/8627 и 2626/2627 климатиците на спалните си работят , но не всички вагони са така.
Най - ми е интересна формулировката "по преценка на началник - влака" и веднага давам пример - 9636 пристига на гара Самуил и разкачат електровоза.На превозната бригада не и е студено , не желае включването на вагон-отоплител в състава и влакът заминава така за Силистра.Вечерта обаче преди потеглянето на 9637 , на нач. влака му е студено и желае композицията да се отоплява.Да , обаче 07-00-цата не може да стори това , тъй като не е от тези с извода , а на Си няма вагон - отоплител.Какво правим в този случай?
Според мен това "по преценка на нач.влака" е глупаво , необмислено и безумно.Не може такова важно нещо като живота на пътниците да го излагаш на пределна опасност от простудяване , пневмонии и недай си нещо по - сериозно , оставяйки толкова важно решение от волята на човешкия фактор (който в много случай постъпва по възможно най - грешния начин).Трябва да бъде фиксирано точно определено време от кога да се включва отоплението във влаковете , а не на кой кога му е удобно (аз лично имам познат , на който винаги му е студено и дори в августовските жеги ходи с блуза с дълги ръкави , дълъг панталон и непрекъснато подсмърча.На другата крайност е една приятелка , която дори и през януари мога да я видя с къси поли - така че хората не са критерий за вземането на подобни решения от кога и как да се отопляват влаковете).
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

VESO написа:За Червен бряг се сещам , че имаше депо , но то бе теснопътното."Нормално" не знам да има.
Междудругото да кажа, че Червен бряг имат дизелов цех за "нормално" междурелсие в момента там се съхраняват двата изгорели вагона на 2637.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Веско, специално за неелектрифицираните линии може да има друга заповед- да се включва в състава Вагон-отоплител.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация