
Акредитиран фотограф

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm


32053/54 с работещата радиоуредба ми е любимата мотриса на депо ГО, както и Червенбрягската 32125/126.

тел.704/25.09.2009г.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.
Време беше. На всички пътуващи приятни мигове с БДЖ и да не Ви се падне някой студолюбив началник влак по 4 линия.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.
Време беше. На всички пътуващи приятни мигове с БДЖ и да не Ви се падне някой студолюбив началник влак по 4 линия.


Администратор
32-125/126 си е на депо Горна Оряховица. Това, че я пишат за ЧБ, не означава, че е на Червенобрежкото депо, което между другото вече не съществува кажи - речи.Saruman написа:32053/54 с работещата радиоуредба ми е любимата мотриса на депо ГО, както и Червенбрягската 32125/126.
Радиоуредбите на всички ГО ЕМВ работят без изключение.
Това беше време да стане, даже пак закъсняха. Един колега е пътувал перди няколко вечери и се е смръзнал в 8626. Иначе на вагоните с климатик си имаше отопление и преди телеграмата - бистрото на 2601 на 16.09.2009 г. беше с приятна температура вътре.Ghost написа: тел.704/25.09.2009г.
Считано от 00 00ч. на 28.09.2009г. по преценка на началник влака да се отопляват всички категории пътнически влакове през нощта и т.н
Локомотивните и превозните бригади да осигуряват нормално отопление на вагоните при необходимост, без излишен разход на ел. енергия.
64.19
За Червен бряг се сещам , че имаше депо , но то бе теснопътното."Нормално" не знам да има.
Колкото до отоплението , редно е вече да го включват - сутрин и привечер (особено) става много хладно , да не говорим за температурите през нощта.В 8626/8627 и 2626/2627 климатиците на спалните си работят , но не всички вагони са така.
Най - ми е интересна формулировката "по преценка на началник - влака" и веднага давам пример - 9636 пристига на гара Самуил и разкачат електровоза.На превозната бригада не и е студено , не желае включването на вагон-отоплител в състава и влакът заминава така за Силистра.Вечерта обаче преди потеглянето на 9637 , на нач. влака му е студено и желае композицията да се отоплява.Да , обаче 07-00-цата не може да стори това , тъй като не е от тези с извода , а на Си няма вагон - отоплител.Какво правим в този случай?
Според мен това "по преценка на нач.влака" е глупаво , необмислено и безумно.Не може такова важно нещо като живота на пътниците да го излагаш на пределна опасност от простудяване , пневмонии и недай си нещо по - сериозно , оставяйки толкова важно решение от волята на човешкия фактор (който в много случай постъпва по възможно най - грешния начин).Трябва да бъде фиксирано точно определено време от кога да се включва отоплението във влаковете , а не на кой кога му е удобно (аз лично имам познат , на който винаги му е студено и дори в августовските жеги ходи с блуза с дълги ръкави , дълъг панталон и непрекъснато подсмърча.На другата крайност е една приятелка , която дори и през януари мога да я видя с къси поли - така че хората не са критерий за вземането на подобни решения от кога и как да се отопляват влаковете).
Колкото до отоплението , редно е вече да го включват - сутрин и привечер (особено) става много хладно , да не говорим за температурите през нощта.В 8626/8627 и 2626/2627 климатиците на спалните си работят , но не всички вагони са така.
Най - ми е интересна формулировката "по преценка на началник - влака" и веднага давам пример - 9636 пристига на гара Самуил и разкачат електровоза.На превозната бригада не и е студено , не желае включването на вагон-отоплител в състава и влакът заминава така за Силистра.Вечерта обаче преди потеглянето на 9637 , на нач. влака му е студено и желае композицията да се отоплява.Да , обаче 07-00-цата не може да стори това , тъй като не е от тези с извода , а на Си няма вагон - отоплител.Какво правим в този случай?
Според мен това "по преценка на нач.влака" е глупаво , необмислено и безумно.Не може такова важно нещо като живота на пътниците да го излагаш на пределна опасност от простудяване , пневмонии и недай си нещо по - сериозно , оставяйки толкова важно решение от волята на човешкия фактор (който в много случай постъпва по възможно най - грешния начин).Трябва да бъде фиксирано точно определено време от кога да се включва отоплението във влаковете , а не на кой кога му е удобно (аз лично имам познат , на който винаги му е студено и дори в августовските жеги ходи с блуза с дълги ръкави , дълъг панталон и непрекъснато подсмърча.На другата крайност е една приятелка , която дори и през януари мога да я видя с къси поли - така че хората не са критерий за вземането на подобни решения от кога и как да се отопляват влаковете).

Акредитиран фотограф

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори