Страница 27 от 60

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 12:08 pm
от VESO
Поне да се сетят да намалят престоите на нощните "варни" на Каспичан и Повеляново.Ето например бяха обявили , че 2627 ще вози дир. вагони за Силистра и Добрич.Да , но на Каспичан силистренските вагони си чакат , без да има каквото и да е разкачане.Защо е тогава този дълъг престой? На Повеляново същото - след като няма дир. вагони за Добрич , следва минутите да се свият.На обратно е още по - голяма трагедия , тъй като престоите са по - големи поради "закачания" на състави , които така и не се закачат.

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 12:15 pm
от Vancho
То пък от Русе като вози все едно ги изчаква ... 120 мин да закъснее 4627 и ги закачат на Янтрата :evil:

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 12:16 pm
от Nikss
evrokoma написа:Ми защо да я връщат има автобуси и познайте на кои фирми.А с това местене на хората от влак в мотриса,тея безкупейни вагони и липсата на спален вагон съвсем ще изгонят и малкото останали пътници.Та съвсем скоро ще се наложи и вагоните които прикачват към 2626 да ги махнат понеже няма да има хора за тях.За пореден път се убеждавам че БДЖ умишлено се води към фалит :evil:
А кой ти разправя, че ако се върне Албената в състав спален, първокласен и 3 второкласни ще има местене от влак в мотриса? За липсата на вагони съм съгласен, вероятно затова бавят връщането ѝ - защото безкупейните вагони вече втръснаха тотално на всички.

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 12:20 pm
от Vancho
Не забравяйте - петдесет вагона 47 серия ще излязат от Румъния :D На мен лично ми се виждат множко за обслужване на влаковете около ГО :lol: Хайде и Пловдив имат някой и друг ама 50 нещо много ми се виждат. Надявам се в София да се върне някой друг вагон за да обслужва Албената :wink:

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 1:23 pm
от svd90
В тея вагони очаква ли се да има някаква промяна в интериора ?
И контакти дали ще им се сложат ?

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 1:30 pm
от Saruman
Не за кво са ти! Проста ревизия ще е само за жалост, ако беше поне лека модернизация, Румънците чудеса щяха да направят.

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 1:47 pm
от svd90
Жалко

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 1:50 pm
от Vancho
Промяната в интериора ще се изразява в подмяна на тапицерия. А и да си говорим сериозно как я виждате вие тая работа по 50 модернизирани вагона от завод средно за период от 1 година :lol: Нищо че шефът на Маркетинговия отдел на БДЖ твърдеше че вагоните щели да са с Wi fi и контакти :D Все пак Маркетингът се занимава точно с това - поддържката на возилата :roll: Да се смееш ли да плачеш ли ...

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 2:44 pm
от Vancho
Дунава се движи с прясно ревизиран вагон 18-метров (мисля 43-ка) син на цвят гара на домуване ГОрна орхяовица ;) Информация от rexkos :)

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 2:47 pm
от VESO
Ванчо , питаш защо са толкова много 47-ци , аз ще ти отговоря.Хайде 10-тина за Пловдив например , други за Варна , Горна и Русе.Ами досега виждал ли си софийски вагон от тази серия? Защото аз не съм.Затова и предполагам към 10-тина (ако не и повече) би следвало да са за София.
18-метровият на Дунава не е ли серия 33?

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 3:12 pm
от bobara_e_tuk
актуална информация от днес 5.02.2012г.
БВ 7620 пристигна на гара Видин с 7 минути закъснение локомотив начело беше 44.081 състава му беше две второкласни 50-ки, два вагона серия 43 EX-DB като единия от тях беше смесен и един вагон БИСТРО
БВ 7623 потегли на време от гара Видин с локомотив начело 45.183 състава на влака беше един вагон серия 43 EX-DB един вагон серия 50 и един вагон серия 74, населеността на БВ 7620 беше 40%, а в 7623 беше приблизително 30%

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 4:16 pm
от sando
bobara_e_tuk написа: БВ 7623 потегли на време от гара Видин с локомотив начело 45.183 състава на влака беше един вагон серия 43 EX-DB един вагон серия 50 и един вагон серия 74
Беше машината и композицията на БВ 7622 от вчера! :)

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 4:31 pm
от Vancho
VESO написа:Ванчо , питаш защо са толкова много 47-ци , аз ще ти отговоря.Хайде 10-тина за Пловдив например , други за Варна , Горна и Русе.Ами досега виждал ли си софийски вагон от тази серия? Защото аз не съм.Затова и предполагам към 10-тина (ако не и повече) би следвало да са за София.
18-метровият на Дунава не е ли серия 33?
Ами излязъл е от Дряново от ревизия. Доколкото знам там са пратени само 43-ките, 33-ките са в Хан крум :)

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 5:56 pm
от Mario Evstatiev
Влак 2614 закъснява с +30 мин. по изчакване на закъснял ПВ от Свищов на гара Левски. Свищовския закъснял по повреда на влаков локомотив, даден лок. 55-138 за довозване на влака до крайна гара.

Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 6:12 pm
от Vancho
То цяло чудо че нещо се движи между Свищов и Левски. Миналата седмица беше едно Дезиро и кой влак го имаше, кой закъсняваше, кой биваше отменен. :roll: