Страница 27 от 78

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 9:31 am
от Vancho
Е малко недовиждам :lol:

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 1:23 pm
от Nikss
minitek написа:Клипът с 44 202 и сараньовските "рециклати" е факт:
http://www.vbox7.com/play:09a689b4 + графити става просто мазало :roll:
Он пък се престарали та чак и табелите с надписа "ЯНТРА" сложили да опустеят... :evil: :x

Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 4:45 pm
от 44.123
10.08.2010г.
4646 с 44.113 и със фургон
90101 с 44.139
40111 с 43.551
40112 с 44.114
20150 с 32.057-32.058
40213 с 32.057-32.058
40102 с 45.201 от СТЗ до ГО от ГО до Рр с 43.551
2610 с 44.108
2611 с 44.127
40103 с 44.113
463 с 44.114

13.08.2010г.
20153 с 32.113-32.114
20732 с 45.186 и 42.081
маневра депо с 61.020
462 с 44.114
40103 с 44.106 без фургон
40105 с 43.552 без фургон
40603 с 43.547 и 43.551
463 с 44.202

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 7:40 am
от mitkodiablo
вчера пътувах до софия с влак 2640.пътуването беше разкошно и само проблемът беше че влакът се теглеще от някакъж раздрънкан елеторовоз и мърля на депо мездра номера му започваше с 45 ххх. В София пристигнахме + 25 минути.А вагоните на Уикенда бяха в отлично състояни и первектно ароматизирани и изчистени.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 9:46 am
от 46 242
Те половината електровози са годни само за скрап.Можем да започнем с 44 114. Положението се утежнява с всеки изминат ден.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 7:46 pm
от Nikss
Митко, защо не видя и запомни номера? Сега щяхме да го предложим за разкостване, бракуване и нарязване... 176 трябва да бъде първа, 147 след нея и вече която ни стане неудобна. :D :lol: В случая тази, която те е теглила теб. Ако можеш я опиши или разгледай снимки и като се сетиш свирни и напиши номера да й видим автобиографията. :wink: :)
А Жулиене, освен 114 в ГО голям дарак е и 192, която в момента чегърта по София (и по-точно Драгоманския график). 45 205 също е недолюбвана макар, че 2007 и 2008 г. беше голяма бегачка, сега се е поразклопала сериозно.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 7:58 pm
от 42 072.9
Колко пъти 45 177 ходи до Варна без да и падне нещо от механиката ... виждате ли до къде стигнахме?

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 8:45 pm
от Vancho
Не ми се иска да си го мисля, но май дойде време да поосечем второстепенните линии и да изпродадем дезирата на някои по в нужда от нас. Например Македония или Албания. Да се намалят съставите на някои полупразни ПВ, да спрем електричките и да вземем други мотриси, и 4 5 локомотивчета да купим, че да не се излагаме поне с ''експресните'' си влакове :)

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 8:58 pm
от tsolov69
машината на 2640 е 45-195,същата предната вечер беше на 2641 тъй като в Мездра работеше 45-189,а също и 44-121. 45-195 е една не лоша машина.за Янтрата не става защото е тънка .

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 9:06 pm
от mitkodiablo
tsolov69 написа:машината на 2640 е 45-195,същата предната вечер беше на 2641 тъй като в Мездра работеше 45-189,а също и 44-121. 45-195 е една не лоша машина.за Янтрата не става защото е тънка .

Да точно той но защо какво прави на ГО влак.Заради наалението между Телиш и Червен бряг се движеше по неправилен път и доидес 15 мин./заказнение а до софия стана 25-30мин без изнвънредни спирания.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 9:16 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:
tsolov69 написа:машината на 2640 е 45-195,същата предната вечер беше на 2641 тъй като в Мездра работеше 45-189,а също и 44-121. 45-195 е една не лоша машина.за Янтрата не става защото е тънка .

Да точно той но защо какво прави на ГО влак.Заради наалението между Телиш и Червен бряг се движеше по неправилен път и доидес 15 мин./заказнение а до софия стана 25-30мин без изнвънредни спирания.
Човека ти го обясни повече от подробно и ясно защо аджеба е така. Дочух, че тия дни 45 201 и 45 205 също са се навъртали в М, като за последната имам съмнения, че е пратена на мястото на 45 196, която най-сетне жива и здрава и малко променена се прибра в ГО /на Борислав и компания сигурно ще им побелеят косите като я видят в какво състояние е/.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 9:26 pm
от tsolov69
45-196 със сигурност придоби лош Мездренски вид ,но геройски издържа.

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 10:07 pm
от mitkodiablo
и един малко странен въпрос колко струва запазеното място в RB ?2.10 или 0.50 понеже нали се водят вече че са бързи с задължителна резервация а не Ескпреси или Ускорени

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 10:12 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:и един малко странен въпрос колко струва запазеното място в RB ?2.10 или 0.50 понеже нали се водят вече че са бързи с задължителна резервация а не Ескпреси или Ускорени
В електронния пътеводител ясно си пише, че независимо от класа, разстоянието или категорията на влака (бърз или такъв със задължителна резервация) цената си е все 0,50 лв Общо взето нищо не се е променило с изчезването на УБВ и появата на БВЗР. :wink:

Публикувано на: Съб Авг 14, 2010 10:17 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:
mitkodiablo написа:и един малко странен въпрос колко струва запазеното място в RB ?2.10 или 0.50 понеже нали се водят вече че са бързи с задължителна резервация а не Ескпреси или Ускорени
В електронния пътеводител ясно си пише, че независимо от класа, разстоянието или категорията на влака (бърз или такъв със задължителна резервация) цената си е все 0,50 лв Общо взето нищо не се е променило с изчезването на УБВ и появата на БВЗР. :wink:
A ми аз купих билити за мен и майка ми до София нейнис цена 14.00 отиване и връщане а моя 5.90.На София платих 8.00 лв за разлика 2.10 и 5.90 за мен като и двата влак бяха Янтрата каква разлика незная?Някой път отиваме с 4611 на СФ пак за нея с билет отиване и връщане но той струва 12.00 а на сФ за заверка за Янтрата пак ми искат 2.10 ??? :roll: