Страница 27 от 42
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:47 pm
от bdz46
Посочи един влак с прозорци, който не е на чиста загуба!
Наше Дезиро не може да ходи до Солун, БДЖ пък няма файда да си праща дезирата в Гърция.
Най-добре ще е спрените влакове да се пуснат в същия вид.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 8:18 pm
от 46 242
bdz46 написа:Посочи един влак с прозорци, който не е на чиста загуба!.
Аааа, недей така. Има,има..Ела ми някой петък и неделя да видиш що е стълпотворение. Мисля,че 800 души в един влак го правят рентабилен. Павел е прав за "нимой". Мога лесно да го докажа.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 8:28 pm
от bdz46
И от моята заплата се покриват неща, с които не съм съгласен, ама това ми е по задължение.
Защо трябва пък точно БДЖ да праща свое дезиро в Солун? Онези влакове (които се радваха на голям интерес) вървяха по гръцка инициатива. Гърците да си пускат влак за Кулата.
Организацията по движение на чужд ТПС навътре в страната е достатъчно сложна, че да се прави за някакъв потенциално временен чифт влакове.
Едно е 20 пъти на ден, друго - 2 пъти.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 9:43 pm
от Saruman
От 01.03.2011 г. до 15.04.2011 г. ще се извършват ремонтни дейности между граничните гари Свиленград и Капъкуле. През този период пътуващите с влак от България за Турция и обратно ще бъдат трансбордирани с автобуси за преминаване на граничния пункт. Отделни влакови композиции ще пътуват от София до Свиленград, от Букурещ до Свиленград и от Капъкуле до Истанбул.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 10:39 pm
от NiGhtPiSH
Гърците спират всички международни съобщения освен товарните. По всичко личи, че влакове ще се движат май само от Солун до Атина. Съсипаха 1000 мм мрежа в Пелопонес (вкл. и новите Stadtler-и).
Ако имаше хубав удвоен коридор Видин-София-Кулата-Солун 160/200 км/ч щеше да е по-различно положението. Но определено, при нас колкото и мизерия да е пак е по-добре.
Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 12:10 pm
от pavel
Отново се налага да направя забележка на модераторите за триене, без да са нарушени каквито и да е правила. И ще продължавам да го правя до когато това е необходимо. Както и да е. Да се надяваме, че новият влак ще има добра населеност и че хората ще го предпочитат пред автобусите, за да може да се утвърди окончателно. Но, най-отговорно заявявам, че няма да оставам безучастен и няма да толерирам изцепки от сорта на това, че било съвсем правилно да има "специални, висококачествени международни влакове само за международно съобщение" и то на територията на ЕС, че трябва да се ползват с абсолютно предимство и че БДЖ има право да задължава останалите пътници да пътуват с трамвая 5621 и подобните нему, та да могат някои хора да си пълнят автодрусите. Следователно твърдението, че трябва всичко да си се върне по старому и респективно новият влак да бъде спрян е абсолютно несъстоятелно.
Непристойният език не се толерира. При следващ случай ще има санкции.
Всички пътуващи са равноправни, независимо дали са за Белград или за Банкя.
Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 3:50 pm
от Saruman
След спирането на 460/61 Сф - Кл, 52203/204/205/206 не стават ли безсмислени и излишни?
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 3:35 pm
от Saruman
Oт утре 50291:
СОФИЯ -- 22:40
ЗАХАРНА ФАБРИКА 22:45 22:46
ГОРНА БАНЯ 22:55 22:56
ВЛАДАЯ 23:04 23:05
ДРАГИЧЕВО 23:12 23:13
ДАСКАЛОВО 23:15 23:15
МЕТАЛ-СП. 23:17 23:18
ПЕРНИК РАЗПРЕДЕЛИТ. 23:22 23:23
ПЕРНИК 23:27 23:29
КРАКРА 23:32 23:33
ЧАКРИНИ 23:36 23:36
БАТАНОВЦИ 23:39 23:40
КОПАНИЦА 23:46 23:47
РАДОМИР 23:54 --
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 8:50 pm
от desiro_94
Днес говорителката на гара София съобщи, че БВЗР *Струма* ще се движи от 19.02.2011г. до 31.03.2011г.

Публикувано на: Съб Фев 19, 2011 8:01 am
от Nikss
Според мен часът на тръгване и на 5691 и на 5692 е шибан и е нужна коренна промяна от ГДВ 2012, но засега може да се преживее, но все пак ме съмнява някой да се засили да гони 5691 като е толкова рано... аз бих предложил да се редуцират спиранията на 5621 и да го изтеглят него в 06:55, а 5691 да отиде на 08:35 ч., да предположим, че 5621 ще пътува до Клт 4 часа (10:55), а 5691 ще ходи до Петрич и ще е там около 12:10 ч. На връщане ситуацията е такава - 5624 тръгва от Клт към 12:20 (в Сф на 16:20), отново с редуцирани спирания, 5692 от Петрич на 13:45 ч. и така ще е в Сф в 17:20.

Публикувано на: Съб Фев 19, 2011 10:32 am
от VESO
Липсата на пътнически влакове от Дупница (и особено от Благоевград) на юг играе съществена роля и от БДЖ се оправдават именно с това , че няма кой да обира пътниците от малките села и градчета.
Публикувано на: Съб Фев 19, 2011 11:20 am
от todor plamenov
По пета линия движението на пътнически влакове е най-необезпечено в участъка Дупница - Кулата. По тази причина, както изтъкна и Весо, бързите влакове в този участък са превърнати в пътнически. В момента с последните актуални корекции в ГВД 2011, от Кулата има влакове в 4:42 (5620), 5:40 (5622), 5692 (13:20), 14:35 (5624), 15:23 (50132). Както виждате недобре разположени в различните часови пояси на денонощието. Или са набутани рано сутрин (което е логично с оглед на пътуващите работници или ученици) или пък в ранния следобед. Например специално преди 5692 според мен трябва да се движи КПВ, което да транспортита пътниците от малките населени места до Сандански и Благоевград, за да могат те да изпозлват влака пълноценно. Иначе се получава парадокса,че бързите влакове по пета са полупътнически, а за единствения БВЗР има малко спирания, но не и достатъчно пътници, които да го ползват.
Публикувано на: Вто Фев 22, 2011 12:41 pm
от Naskoni
Отдавна не ползвам услугите на БДЖ, но наистина се радвам за положителните промени в графика по пета линия. Много хора се бореха за това, (може би най-усърдно Павел) и затова заслужават поздравления. Направо ми се напълни душата, като разгледах разписанието.

5 чифта бързи влакове между София и Кулата/Петрич си е направо чудо. Има и 1 чифт ПВ с прехвърляне на Дупница, но за съжаление в разписанието не излиза връзката 50263-50133, преди време беше налична. В последните мнения се виждат още добри предложения за корекции, а аз искам да обърна внимание на следните неща:
5621 - или да стане ПВ или да се коригира, така не може да остане просто. 4:50 часа времепътуване

Излишен е 12-минутния престой на Благоевград. Излишни са и много спирания, да не изброявам.
5620 - нормално ли е да е РБВ от Кулата до Благоевград, а после до София ПВ? Същото важи и за 5625, но поне са по-малко спирките, на които обръща внимание. Според мен трябва да спират на Дамяница и Струмяни - гари, облужващи цели околии.
Публикувано на: Вто Фев 22, 2011 6:19 pm
от Saruman
ПВ 30135
КАЗАНЛЪК -- 16:35
ЧЕРГАНОВО 16:43 16:44
ТУЛОВО 16:52 17:17
ДЪБОВО 17:25 17:26
ВЕТРЕН 17:31 17:32
НИКОЛАЕВО 17:39 17:40
ГУРКОВО 17:44 17:45
ТВЪРДИЦА 17:54 18:19
СБОРИЩЕ 18:26 18:27
ШИВАЧЕВО 18:32 18:33
ЧУМЕРНА 18:38 18:40
ОРЕШАК 18:52 18:52
СЕЛИМИНОВО 18:56 18:56
ГАВРАИЛОВО 18:59 19:00
ЧИНТУЛОВО 19:06 19:07
СЛИВЕН 19:15 19:16
ТАНЮ ВОЙВОДА 19:21 19:21
ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 19:29 19:30
ЗИМНИЦА 19:39 --
Отново промяна на разписанието на този влак.
Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 4:50 pm
от Nikss
От днес за постоянно е наредено със заповед вл.7621 да спира на Мърчево за 1 мин.
