Страница 27 от 42
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 12:44 am
от VESO
Това за касите не го знаех.Колкото пъти съм искал място в спален вагон на центр. ПО за Варна с 8637 , толкова пъти са ме пращали при шафнера с резонния израз: "Господине , на билетните каси не се продават спални места".Затова и в този случай съм изключвал предварителната продажба като вариант.
2626 / 2627 само с един спален ли се движат? Само до преди месец бяха с два.
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 4:17 am
от bdz46
Спалните места се продават предварително. Не можеш да си купиш спално място от касата 10 мин преди заминаване на влака.
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 8:39 am
от 07
bdz46 написа:Спалните места се продават предварително. Не можеш да си купиш спално място от касата 10 мин преди заминаване на влака.
Но можеш да си купиш от шафнера
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 10:59 am
от VESO
Аз винаги от него съм си купувал , когато съм пътувал със спален вагон.Пазя си два от 2001 г , когато ходих до Силистра.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 5:15 pm
от Muttley
VESO написа:Това за касите не го знаех.Колкото пъти съм искал място в спален вагон на центр. ПО за Варна с 8637 , толкова пъти са ме пращали при шафнера с резонния израз: "Господине , на билетните каси не се продават спални места".Затова и в този случай съм изключвал предварителната продажба като вариант.
2626 / 2627 само с един спален ли се движат? Само до преди месец бяха с два.
Може би аз не съм се изразил правилно - имах предвид специализираните каси за продажба на спални места, които обикновено се намират в бюрата за предварителна продажба. Извън тяхното работно време (във Варна е до 18 часа) наистина билети могат да се закупят само от шафнерите.
Ето един сканиран
билет за спално място.
Интересното е, че при тях номерата на вагон, кабина и място се въвеждат от клавиатурата, а не се записват на ръка, както е при седящите места.
Със сигурност миналата седмица 2626 и 2627 бяха с един спален вагон, вчера и днес не успях да видя.
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 1:52 pm
от svd90
Да вземат и на нормалните билети да изписват така местата , вместо ръкописно

По-добре е
Публикувано на: Чет Окт 28, 2010 7:05 am
от Muttley
Muttley написа:Със сигурност миналата седмица 2626 и 2627 бяха с един спален вагон, вчера и днес не успях да видя.
Днес успях да засека 2627, все още е с един спален вагон.
Публикувано на: Чет Окт 28, 2010 7:40 am
от VESO
Летният сезон отмина одавна , затова пускат само по един спален.Ако и 3637 има , тогава е оправдано по един на влак.Иначе и двата ще се движат полупразни , а така събират хората само в един.
Публикувано на: Чет Окт 28, 2010 4:55 pm
от Muttley
Има и на 3637, но подобен подход, според мен, е неправилен. По тази логика, спални вагони (а защо не и влакове въобще) за Варна трябва да има само през летния сезон. Нямам представа какво е реалното търсене, но едва ли пътник, който 1-2 пъти получи отговор "Няма места", ще се сети отново за този вид транспорт. Отделно, има много случаи, включително и с мен самия, когато, поне във Варна, се казва "Няма", без да се погледне схемата. В последствие се оказва, че вагоните са полупразни, просто защото не е имало кой да продаде местата. Никой не може да ме убеди, че ежедневно има толкова масово отказване от спални места. Поредно доказателство, че БДЖ се опитва да отблъсне клиентите си, вместо да ги задържи...
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 9:41 pm
от VESO
Днес докато пътувах с 4640 седнах в 50-ката , която бе с
този интериор.Както виждате , купето е по схема 4Х4 , докато за сравнение при софийски 50-ки съм наблюдавал схема 3Х3 , ето и
такъв интериор.
Пловдивските 50-ки за 160 км/ч с дискови спирачки , освен , че схемата е по 8 седалки , купетата са 11 , което означава малко свободно място в тях и при населеност 100 % не ми се мисли какво ще става във вагона.Явно непригодено за едрогабаритни пътници..
За финал снимка на
талигата.
Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 6:59 am
от Nikss
Тая схема 4х4 е по-скоро типична за второкласни 40-ки.

Но като знам в По какви "тунинги" правят на вагоните, няма да се учудя ако е 50-ка (сменена серията поради някакви модификации).

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 12:38 am
от VESO
Местим дискусията от оперативната информация.
mutagen написа:Белият вагон е от "Белият кон",най вероятно:)Онзи ден в Трявна имаше същия вагон в състава на 4641"Хебър"...
И на него могат да се видят , при това редовно.В продължение на една седмица наблюдавах влаковете и установих , че всеки ден един от двата - 4641 и 4640 има в композицията си такъв вагон.А обвръзката идва с нощните влакове - състава от пристигналия сутрин 8636 отива на 4640 , а от 4641 - на 8637.Затова и тази бяла 40-ка се среща там.
Другият първокласен вагон , който пътува в тези композиции е прословутият
51 52 19 40 191 - 3 за 160 км/ч , който има
такъв интериор.Останалите първокласни 47-ци , които бяха честа гледка точно по тези влакове изчезнаха някъде.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 6:10 am
от Nikss
Аз първокласни 47 не съм виждал, но съм виждал вагони, които много приличат на тях, а реално се водят серии 10 15 или 20 47. Ето една моя снимка, правена това лято на гара По, преди да отпътувам с БВ 8637 за Сз:
http://www.prikachi.com/images/416/2638416R.jpg
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 8:25 am
от 43.309
3637/6 пътува без спален вагон.Това е абсурдно!
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:48 am
от stani_46001
Някой знае ли с коя машина ще бъде днес БВ 8613?