Страница 27 от 32

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 12:06 pm
от plastikat
На 11 11 2011 направих едно пътуване до Русе посредством Чайката и после на 40102.Та ето и впечатленията ми ......Първата неприятна изненада която получих беше цената на билета -33.20 за отиване и връщане.Това е с цели 8 лева по-скъпо отколкото ако бях минал през Каспичан.Попитах касиерката каква е логиката да е по-скъп при положение ,че пътувам с пътнически влак ,пристигам по-бавно (цели 8-9 часа) а пък плащам по-скъпо отколкото с 3660/1.И тя не можа да ми отговори ,но както и да е.На таблата пишеше ,че Чайката е композирана на 2-ри коловоз.Да ,ама не :lol: На втори нямаше пукнат влак.Виждам ,че на трети коловоз има влак с 74-ки с пуснато осветление и викам това ще е влака,и тъкмо да се кача и се светнах ,че това е 8610 .Много хора се объркаха също като мен и се почна пак едно мъкнене на сакове от коловоз на коловоз.Както и да е качихме се .....Влака беше почти празен.Запазените ни места бяха в 74-ка ,която не беше виждала ревизия от бая време и беше под всякаква критика ще приложа само 1 снимка от нея http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=329858&cat=7850 (тавана беше кован с някакви трупчета :lol: ) Както и да е ,поне беше топло и светло.От там с жена ми решихме ,че ще ни е по-комфортно да пътуваме в бистрото и се преместихме там http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .В бистрото беше кучешки студ,направо им се чудех на барманите как не умират от студ.Имало някакъв проблем с климатика и единият барман се шегуваше,че до София щял да стопли.На Дъбово пристигнахме с 3 минути закъснение,незнайно от къде и как натрупано.Направихме връзката с 40102 .Влака беше завидно пълен ,но все пак успяхме да си намерим 2 местенца.Успях да изнервя цялото купе с постоянното си ставане да снимам влакове и гари :lol: На Трявна се разминахме с ето този хубавец http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .На Царева Ливада видях любимата си машинка с дълъг товарен влак http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .Преди Дряново правеха ремонт на моста http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .Ето от тази спирка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 се качи една много интересна личност с която досега не съм имал честта да се запозная а именно г-н Марио Евстатиев.Обичайно за него пак се беше натоварил с чаркове от 64-19.С Марио завъдихме много интересен разговор относно миналото,бъдещето и настоящето на БДЖ.Издаде ми и някои интересни пикантерии от "кухнята на форума".Като цяло времето до Горна мина неусетно.Там Марио слезе да направи връзка със "Златните" а аз поснимах малко http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .Направих и една снимка на ЖП управлението http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 , което също като БДЖ изглежда като на умиралка.В Русе пристигнахме почти на време (само 10 минути закъсняхме),но на фона на 8 часа път ,какво са още някакви си 10 минути.За връщането си към Бургас ще ви разкажа някой друг път ,защото стана много дълго а и ме заболяха пръстите да пиша вече.Само ще ви загатна ,че беше доста интересно пътуване .Ето това пиянде http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=329916&cat=7850 ми се караше ,че снимам :lol: Цитирам:"Ти ко снимаш цял ден тия *ибани влакове,махай го тоя апарат".А пък аз му казах "Ти кво искаш ,тебе ли да снимам?" И го снимах ,пък той каза ,че ще ми счупи апарата :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 12:27 pm
от mutagen
Браво за разказа и снимките,а този селяк накрая,да беше го почерпил една биричка и цял живот щеше да те споменава горкия :lol:

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 2:37 pm
от Saruman
Да възможно е понякога БВЗР + ПВ да излезе по скъпо от БВ + БВ. А в Чайката след като са ви проверили, сте можели да се преместите и в друг вагон и друго купе. Товарния е 40703. Състава на Хебъра 4641 какъв беше? С Марио срещата ще е била интересна. В крайна сметка се надявам да ти е харесало през балкана, въпреки интересните премеждия които сте имали. :)

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 2:53 pm
от kgeorgiev
plastikat написа:На 11 11 2011 направих едно пътуване до Русе
Добра разходка сте направили. И както виждам от една снимка, че сте си изпили и кафето на едно много приятно място във Фиоре.

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 2:56 pm
от plastikat
Хебъра мисля ,че беше с 3 вагона 47 серия и една смесена АВ 43-ка.Иначе,да,много ми хареса пътуването през Балкана.Силно впечатление ми направиха изпочупените и изпопадали дървета,явно наистина снега е бил много.

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 3:05 pm
от plastikat
Фиоре предполагам е името на кафето в Мола нали,защото не обърнах внимание как точно се казва.Наистина много приятно местенце със страхотна гледка към реката.Също така ходихме и до музея на Транспорта,но от там не съм качил снимки ,защото нямаше нищо ново и интересно,което някой друг да не е снимал.Направи ми впечатление ,че едно пълно разглеждане на музея струва около 15-20 лева,което меко казано ме шокира.Най-интересното ,което разбрах в музея и то от управителката му е ,че са идвали някакви господа от БДЖ да описват вагоните и локомотивите и да гледат дали нямало нещо излишно за предаване за скрап.Така че няма да се учудя ако почнат да изчезват мистериозно вагони и локомотиви от там.

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 8:08 pm
от stani_46001
Днес за ПВ 20162/20167 беше пусната електричка. Пътувах с 20167 до Провадия, който беше доста пълен със студенти и ученици, но и добре затоплен. Този влак беше обрал пътниците и на БВ 2613, който щеше да закъснее с около 2 часа.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 2:45 pm
от 42 072.9
Продължава съвестното подаване на спален вагон с климатична инсталация изискваща подаване на 1500V~ в композицията на 2637/6. Продължава и съвестното подаване на ДЛ 07 0ХХ с вагон-отоплител.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 3:17 pm
от VESO
Как може да се допусне този резил - вагон само с ел.отопление да пътува по неелектрифициран участък , без теглещият влака локомотив да е 071ХХ-Х? :shock:
Или пък няма нито една изправна 80-ка ? В зимния период на годината по неелектрифицираните участъци следва да се пускат спални вагони само и единствено със самостоятелно отопление.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 3:19 pm
от 42 072.9
На отиване е поносимо от Повеляново до Добрич изстива трудно вагона, но на обратно чак към Дъбниците се усеща разликата.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 3:23 pm
от VESO
Има ли колонки за гарово отопление в Добрич? Поне докато тръгне влака , композицията да се стопли малко.Или в спалния вагон раздават на всеки закупил билет Ospamox 100 мг + Fervex + чаша топла вода , тъй като пневмония и / или всякакви настинки са гарантирани.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 4:01 pm
от 42 072.9
За колонки не са и чували. Проблема вече, е че Варна мина към Го ... и каквато 07 докарат, това ще е.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:03 pm
от VESO
На Кардам също няма колонки.Просто не знам как си представят отопляването на композицията.
В последно време от 07-00-ците пък не съм мяркал нито 111 , нито 126.Тези двете би следвало да са в Северна България.

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:37 pm
от Nikss
42 072.9 написа:На отиване е поносимо от Повеляново до Добрич изстива трудно вагона, но на обратно чак към Дъбниците се усеща разликата.
Really? :shock: :o Дори при пълна мощност? Климатиците не са от най-тихите (което показва, че са мощни) тъй, че не ми се вярва при завъртян до край термостат да е много трудно да се затопли. :roll:

Публикувано на: Чет Дек 01, 2011 9:43 pm
от dobo
Бе той може си вдига шум колко си иска, обаче колко работи е друг въпрос.