На 11 11 2011 направих едно пътуване до Русе посредством Чайката и после на 40102.Та ето и впечатленията ми ......Първата неприятна изненада която получих беше цената на билета -33.20 за отиване и връщане.Това е с цели 8 лева по-скъпо отколкото ако бях минал през Каспичан.Попитах касиерката каква е логиката да е по-скъп при положение ,че пътувам с пътнически влак ,пристигам по-бавно (цели 8-9 часа) а пък плащам по-скъпо отколкото с 3660/1.И тя не можа да ми отговори ,но както и да е.На таблата пишеше ,че Чайката е композирана на 2-ри коловоз.Да ,ама не
На втори нямаше пукнат влак.Виждам ,че на трети коловоз има влак с 74-ки с пуснато осветление и викам това ще е влака,и тъкмо да се кача и се светнах ,че това е 8610 .Много хора се объркаха също като мен и се почна пак едно мъкнене на сакове от коловоз на коловоз.Както и да е качихме се .....Влака беше почти празен.Запазените ни места бяха в 74-ка ,която не беше виждала ревизия от бая време и беше под всякаква критика ще приложа само 1 снимка от нея http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=329858&cat=7850 (тавана беше кован с някакви трупчета
) Както и да е ,поне беше топло и светло.От там с жена ми решихме ,че ще ни е по-комфортно да пътуваме в бистрото и се преместихме там http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .В бистрото беше кучешки студ,направо им се чудех на барманите как не умират от студ.Имало някакъв проблем с климатика и единият барман се шегуваше,че до София щял да стопли.На Дъбово пристигнахме с 3 минути закъснение,незнайно от къде и как натрупано.Направихме връзката с 40102 .Влака беше завидно пълен ,но все пак успяхме да си намерим 2 местенца.Успях да изнервя цялото купе с постоянното си ставане да снимам влакове и гари
На Трявна се разминахме с ето този хубавец http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .На Царева Ливада видях любимата си машинка с дълъг товарен влак http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .Преди Дряново правеха ремонт на моста http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .Ето от тази спирка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 се качи една много интересна личност с която досега не съм имал честта да се запозная а именно г-н Марио Евстатиев.Обичайно за него пак се беше натоварил с чаркове от 64-19.С Марио завъдихме много интересен разговор относно миналото,бъдещето и настоящето на БДЖ.Издаде ми и някои интересни пикантерии от "кухнята на форума".Като цяло времето до Горна мина неусетно.Там Марио слезе да направи връзка със "Златните" а аз поснимах малко http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 .Направих и една снимка на ЖП управлението http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6915 , което също като БДЖ изглежда като на умиралка.В Русе пристигнахме почти на време (само 10 минути закъсняхме),но на фона на 8 часа път ,какво са още някакви си 10 минути.За връщането си към Бургас ще ви разкажа някой друг път ,защото стана много дълго а и ме заболяха пръстите да пиша вече.Само ще ви загатна ,че беше доста интересно пътуване .Ето това пиянде http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=329916&cat=7850 ми се караше ,че снимам
Цитирам:"Ти ко снимаш цял ден тия *ибани влакове,махай го тоя апарат".А пък аз му казах "Ти кво искаш ,тебе ли да снимам?" И го снимах ,пък той каза ,че ще ми счупи апарата

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 
Да възможно е понякога БВЗР + ПВ да излезе по скъпо от БВ + БВ. А в Чайката след като са ви проверили, сте можели да се преместите и в друг вагон и друго купе. Товарния е 40703. Състава на Хебъра 4641 какъв беше? С Марио срещата ще е била интересна. В крайна сметка се надявам да ти е харесало през балкана, въпреки интересните премеждия които сте имали. 
Добра разходка сте направили. И както виждам от една снимка, че сте си изпили и кафето на едно много приятно място във Фиоре.plastikat написа:На 11 11 2011 направих едно пътуване до Русе
Фиоре предполагам е името на кафето в Мола нали,защото не обърнах внимание как точно се казва.Наистина много приятно местенце със страхотна гледка към реката.Също така ходихме и до музея на Транспорта,но от там не съм качил снимки ,защото нямаше нищо ново и интересно,което някой друг да не е снимал.Направи ми впечатление ,че едно пълно разглеждане на музея струва около 15-20 лева,което меко казано ме шокира.Най-интересното ,което разбрах в музея и то от управителката му е ,че са идвали някакви господа от БДЖ да описват вагоните и локомотивите и да гледат дали нямало нещо излишно за предаване за скрап.Така че няма да се учудя ако почнат да изчезват мистериозно вагони и локомотиви от там.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Как може да се допусне този резил - вагон само с ел.отопление да пътува по неелектрифициран участък , без теглещият влака локомотив да е 071ХХ-Х?
Или пък няма нито една изправна 80-ка ? В зимния период на годината по неелектрифицираните участъци следва да се пускат спални вагони само и единствено със самостоятелно отопление.
Или пък няма нито една изправна 80-ка ? В зимния период на годината по неелектрифицираните участъци следва да се пускат спални вагони само и единствено със самостоятелно отопление.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Really?42 072.9 написа:На отиване е поносимо от Повеляново до Добрич изстива трудно вагона, но на обратно чак към Дъбниците се усеща разликата.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори
