Страница 27 от 48

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:25 pm
от Nikss
Нещата в последните години за тях протекоха така: след спирането си 057 беше забутана да чака някога да й дойде реда, а 133 изпратена в депо ГО, но нещо не се получи и преди 1 година и двете машини бяха изпратени в ЖПЗ (необяснимо за мен как са стояли там и е ремонтирано нещо) след което 133 с направена механика и с червени колооси отпътува за Русе в състава на влак на БЖК по 3-та линия и тя трябва да стане готова първа, за 057 няма никаква информация, явно нещата са в застой. :?

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:34 pm
от bdz46
Nikss написа:преди 1 година и двете машини бяха изпратени в ЖПЗ
12.06.2007 г влязоха в завода.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 8:21 pm
от Иван Иванов
Вместо да обяснявам щеше по добре със снимков материал да се види до къде са стигнали работите по въпросните локомотиви . На кратко : по 45-179 горе в коша всичко си е на място. Другата седмица ще направя пробно пускане на АБ . Ред е на пневматиката с тази задача се е нагърбил ЛВЗ . Колоосите ще се събират също от ЛВЗ по точно редукторите. Като казвам ЛВЗ смятайте около 15 човека са останали това е целия завод. След това проби и боядисване.
По 44-133 от както е дошъл в ЛВЗ съм разглобил талигите , които са на 44-057 с тях дойде от София ,в коша реверсивни и изправителни шкафове са готови още от София ,ТТ го взех за 45-179 не са ремонтирани спомагателни машини , кабелажа 48 v е подменен изцяло.
44-057 е разглобена в София и за сега съдбата и е неясна говори се , че ще режат мостовите кранове в халето а тя в момента е на стойки дори не е на технологични колички. Сами можете да прицените ситуацията.
Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.

Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 6:31 am
от Mario Evstatiev
Финансовата страна винаги съсипва всичко позитивно у нас. Аз съм готов да дойда и да помогна безвъзмездно 14 дни идния месец, за да напреднем малко със 133 и 057.

Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 10:05 pm
от dido73
Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари. 8) Искайте му. :lol:

Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 7:58 pm
от Иван Иванов
Той на дали знае , че е собственик.
По 44-133 и 44-057 не се работи.

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 12:50 am
от 07
dido73 написа:
Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари. 8) Искайте му. :lol:
Локомотивите да не са негови...

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 1:02 am
от dido73
07 написа:
dido73 написа:
Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари. 8) Искайте му. :lol:
Локомотивите да не са негови...
Предположих, че за локомотивите е платено от собственика им. :wink: А може пък да е платено само част. Зависи как е по договор.

Публикувано на: Вто Окт 19, 2010 8:43 pm
от Иван Иванов
Не му е мястото може би тук но от заминалите 32-137/138 и 44-088 още не съм усетил , че са платени. Ако бяха тръбва да си получавам нормална заплата и като ,,лукс,, да я получавам от банкомат.

Публикувано на: Чет Окт 28, 2010 11:26 am
от mutagen
По добре щеше да е,аз съм бил във 8636 до По с 513,+ 4мин.на По,беше през 2008-ма,в последния момент към 23ч.махнаха ерката и дойде файтера та заминахме с него за ПО;)

Публикувано на: Пет Окт 29, 2010 9:38 am
от mutagen
43310 отдавна вече е за 130км./ч шари с "Родопите" здраво;)

Публикувано на: Пет Окт 29, 2010 10:35 am
от bobara_e_tuk
не случайно в депо СЗ и викат "Царицата"

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 6:42 pm
от 44142
Бракувани са 43506, 43527, 43529, 43534 и 44097.

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 10:37 pm
от Nikss
506 е в Сз и още като е закарана (понеже до спирането работеше в По) за ПР е била без траф. И разбира се с времето постепенно я обезкостиха, но кошът може да се ползва ако се наложи.
527, 529 и 534 едва ли е било такъв проблем да им извършат подемните ремонти, за които не дочакаха, а и от тях 3-те пак 2 лок може да се комплектоват, но никой не му се разправя. Кошът на 097 приема всичката карантия + номера на 167 и така.

Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 3:38 pm
от 44142
45188 е готова и боядисана.