

Нещата в последните години за тях протекоха така: след спирането си 057 беше забутана да чака някога да й дойде реда, а 133 изпратена в депо ГО, но нещо не се получи и преди 1 година и двете машини бяха изпратени в ЖПЗ (необяснимо за мен как са стояли там и е ремонтирано нещо) след което 133 с направена механика и с червени колооси отпътува за Русе в състава на влак на БЖК по 3-та линия и тя трябва да стане готова първа, за 057 няма никаква информация, явно нещата са в застой. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Вместо да обяснявам щеше по добре със снимков материал да се види до къде са стигнали работите по въпросните локомотиви . На кратко : по 45-179 горе в коша всичко си е на място. Другата седмица ще направя пробно пускане на АБ . Ред е на пневматиката с тази задача се е нагърбил ЛВЗ . Колоосите ще се събират също от ЛВЗ по точно редукторите. Като казвам ЛВЗ смятайте около 15 човека са останали това е целия завод. След това проби и боядисване.
По 44-133 от както е дошъл в ЛВЗ съм разглобил талигите , които са на 44-057 с тях дойде от София ,в коша реверсивни и изправителни шкафове са готови още от София ,ТТ го взех за 45-179 не са ремонтирани спомагателни машини , кабелажа 48 v е подменен изцяло.
44-057 е разглобена в София и за сега съдбата и е неясна говори се , че ще режат мостовите кранове в халето а тя в момента е на стойки дори не е на технологични колички. Сами можете да прицените ситуацията.
Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
По 44-133 от както е дошъл в ЛВЗ съм разглобил талигите , които са на 44-057 с тях дойде от София ,в коша реверсивни и изправителни шкафове са готови още от София ,ТТ го взех за 45-179 не са ремонтирани спомагателни машини , кабелажа 48 v е подменен изцяло.
44-057 е разглобена в София и за сега съдбата и е неясна говори се , че ще режат мостовите кранове в халето а тя в момента е на стойки дори не е на технологични колички. Сами можете да прицените ситуацията.
Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.

Администратор

Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари.Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.



«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Предположих, че за локомотивите е платено от собственика им.07 написа:Локомотивите да не са негови...dido73 написа:Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари.Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.Искайте му.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
не случайно в депо СЗ и викат "Царицата"

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

506 е в Сз и още като е закарана (понеже до спирането работеше в По) за ПР е била без траф. И разбира се с времето постепенно я обезкостиха, но кошът може да се ползва ако се наложи.
527, 529 и 534 едва ли е било такъв проблем да им извършат подемните ремонти, за които не дочакаха, а и от тях 3-те пак 2 лок може да се комплектоват, но никой не му се разправя. Кошът на 097 приема всичката карантия + номера на 167 и така.
527, 529 и 534 едва ли е било такъв проблем да им извършат подемните ремонти, за които не дочакаха, а и от тях 3-те пак 2 лок може да се комплектоват, но никой не му се разправя. Кошът на 097 приема всичката карантия + номера на 167 и така.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори