Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нещата в последните години за тях протекоха така: след спирането си 057 беше забутана да чака някога да й дойде реда, а 133 изпратена в депо ГО, но нещо не се получи и преди 1 година и двете машини бяха изпратени в ЖПЗ (необяснимо за мен как са стояли там и е ремонтирано нещо) след което 133 с направена механика и с червени колооси отпътува за Русе в състава на влак на БЖК по 3-та линия и тя трябва да стане готова първа, за 057 няма никаква информация, явно нещата са в застой. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:преди 1 година и двете машини бяха изпратени в ЖПЗ
12.06.2007 г влязоха в завода.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Вместо да обяснявам щеше по добре със снимков материал да се види до къде са стигнали работите по въпросните локомотиви . На кратко : по 45-179 горе в коша всичко си е на място. Другата седмица ще направя пробно пускане на АБ . Ред е на пневматиката с тази задача се е нагърбил ЛВЗ . Колоосите ще се събират също от ЛВЗ по точно редукторите. Като казвам ЛВЗ смятайте около 15 човека са останали това е целия завод. След това проби и боядисване.
По 44-133 от както е дошъл в ЛВЗ съм разглобил талигите , които са на 44-057 с тях дойде от София ,в коша реверсивни и изправителни шкафове са готови още от София ,ТТ го взех за 45-179 не са ремонтирани спомагателни машини , кабелажа 48 v е подменен изцяло.
44-057 е разглобена в София и за сега съдбата и е неясна говори се , че ще режат мостовите кранове в халето а тя в момента е на стойки дори не е на технологични колички. Сами можете да прицените ситуацията.
Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Финансовата страна винаги съсипва всичко позитивно у нас. Аз съм готов да дойда и да помогна безвъзмездно 14 дни идния месец, за да напреднем малко със 133 и 057.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари. 8) Искайте му. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Той на дали знае , че е собственик.
По 44-133 и 44-057 не се работи.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

dido73 написа:
Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари. 8) Искайте му. :lol:
Локомотивите да не са негови...
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:
dido73 написа:
Иван Иванов написа:Продължавам сам да си работя по въпросните локомотиви финансово ограничен от всякъде. Всичко става много бавно и срокове не мога да ви дам. Това е за сега.
Милионера Васил Божков ви е собственик и е фрашкан с пари. 8) Искайте му. :lol:
Локомотивите да не са негови...
Предположих, че за локомотивите е платено от собственика им. :wink: А може пък да е платено само част. Зависи как е по договор.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Не му е мястото може би тук но от заминалите 32-137/138 и 44-088 още не съм усетил , че са платени. Ако бяха тръбва да си получавам нормална заплата и като ,,лукс,, да я получавам от банкомат.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

По добре щеше да е,аз съм бил във 8636 до По с 513,+ 4мин.на По,беше през 2008-ма,в последния момент към 23ч.махнаха ерката и дойде файтера та заминахме с него за ПО;)
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

43310 отдавна вече е за 130км./ч шари с "Родопите" здраво;)
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

не случайно в депо СЗ и викат "Царицата"
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Бракувани са 43506, 43527, 43529, 43534 и 44097.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

506 е в Сз и още като е закарана (понеже до спирането работеше в По) за ПР е била без траф. И разбира се с времето постепенно я обезкостиха, но кошът може да се ползва ако се наложи.
527, 529 и 534 едва ли е било такъв проблем да им извършат подемните ремонти, за които не дочакаха, а и от тях 3-те пак 2 лок може да се комплектоват, но никой не му се разправя. Кошът на 097 приема всичката карантия + номера на 167 и така.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45188 е готова и боядисана.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация