Страница 27 от 147
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 8:30 pm
от Иван Иванов
От практически опит в Русе при ниска температура алкохолните пулверизатори се зареждат на ЕП на седмица, не ногат да изкарат от ТП до ТП . Има тетрадка, в която се водят зарежданията.
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 8:40 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:От практически опит в Русе при ниска температура алкохолните пулверизатори се зареждат на ЕП на седмица, не ногат да изкарат от ТП до ТП . Има тетрадка, в която се водят зарежданията.
В София спирт се сипва от ТП на ТП. Рядко някой се сети на ЕП да подири въздухар да зареди спиртника.
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 9:22 pm
от Иван Иванов
Спирта се налива от дежурния ел. техник или шлосера, който е на смяна а отговорност носи външния деломайстор.
В Русе сме си патили та знаем.
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 9:25 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Спирта се налива от дежурния ел. техник или шлосера, който е на смяна а отговорност носи външния деломайстор.
В Русе сме си патили та знаем.
В София дирят кнораджията да им обърше у*раните з*ници. И за това редовно сипрачно отделение тича с канчета да сипва защото в Подуяне въздухаря си клати краката.
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 9:28 pm
от VESO
Добре , от всичко до тук не ми стана много ясно - по длъжностна характеристика кой има това задължение - ел.техника , шлосера , въздухаря? Не вярвам да е всеки един от тях.
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 9:35 pm
от Иван Иванов
Не е до длъжностна характеристика хората трябва да се научат да работят в екип - ,,защо в кошера има мед - защото има ред" това трябва да научат хората от най малкия до най големия.
Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 10:53 am
от 44142
45149 спря за ГПР.
Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 12:20 pm
от 44142
Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series
Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 12:49 pm
от choveka_vlak
След липсата на подови ламарини за да стигнеш от каб-1 до каб-2 при "шестиците" сега видях снимков материал от други тягови единици!, Е съжалявам!, СБОГОМ НА БДЖ!!!. Да ВИ пази Господ!,.

Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 12:52 pm
от 44142
Дюшемето го махнахме за да натъпчем парцали на ламарината за компенсатора и да стегнем болтовете понеже вее страшно от там на краката. В депото явно не се трогват, че вее. Втората снимка е на пълен със сняг спирачен вентилатор, а третата е при трафа.
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 9:20 am
от Nikss
45 193.0 е преместена от оградата с дизелите на опашката при електровозите и чака ред, за да влезе за правене. На същинската ограда с дизели останаха 55 165, 55 191, 06 069 и още 2-3 парчета, а бяха 2 редици.

Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 8:09 pm
от 44142
44074 е изписана от ПР и вече печели.
44076 днес бе изписана от ПР и от тази вечер ще печели.
Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 8:31 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:44076 днес бе изписана от ПР и от тази вечер ще печели.
Днес към 17 часа беше на 8-ма пред Ел. цеха вероятно за последни приготовления преди тази нощ да я опънат на служба. Преди дни приемчика Владко Салджиев не я е изписал поради проблеми по преустройството на ПИИ, но явно всичко е ОК. Според работещи в ремонта в Пд, 44 07.8 е най - добре направената от последните големи ремонти. Има доста сменяни елементи и доста бърсане и възстановяване е паднало.
Ето снимка:

Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 8:34 pm
от n0_aLoNe
Двете машини за Vmax = ?
Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 8:43 pm
от 44142
44076 беше пред халето да я оборудваме с инвентар и замина за гара СФ.