Страница 27 от 29

Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 9:13 am
от GOGO
мащината от стара загора е 45 186-4

Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 9:36 am
от 42 072.9
БВ 2636 - пристигна на гара Добрич със лок 07 090, след което влака закъсня с 30 минути поради смяна на машините(от новото разписание). На Синдел лок 44 113 пое влака до София без промяна в закъснението.
БВ 7621 - лок 45 160.
БВ 1621 - лок 44 072.
ПВ 30111 - лок 45 172.
ПВ 30121 - ЕМВ 32 111/112.

Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 6:43 pm
от bdz46
Днес влак 10210 се движеше навреме до спирка Драгоман и след 6-минутен престой пред входния сигнал на гара Драгоман, се установи в нея със 7 мин закъснение. Влак 10211 замина от гара Драгоман с 8 мин закъснение, на спирка Обеля беше навреме и се установи в гара София с 2 мин закъснение, след 5мин престой пред входния сигнал на гара Сф.

Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:05 pm
от rexkos
bdz46 написа:Днес влак 10210 се движеше навреме до спирка Драгоман и след 6-минутен престой пред входния сигнал на гара Драгоман, се установи в нея със 7 мин закъснение.
Явно на Драгоман пак нямало свободен коловоз. :? Чудно ми е защо продължава да е така при положение, че гарата вече не е гранична? Неведнъж съм споменавал, че един път 10208 именно поради тази причина престоя 30 минути на гара Алдомировци, но тогава Драгоман все още беше гранична гара.
А всъщност защо все още на Драгоман има митничари? От 4.12.2006 не би трябвало вече да ги има там?

Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:11 pm
от 44142
защото в димитровград нямат 100 коловоза. просто влаците чакат на ДР да се освободи коловоз на ДЮЖ.

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 8:50 pm
от mitko_pz
8603 С 45 154.2

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 9:03 pm
от 44-134
mitko_pz написа:8603 С 45 154.2
И не само :wink:
от пловдив бе закачена 43 532 и беше изпратена за Стз
а иначе 8615 с 46229
8614 с 45 150
панагюрските влакове днес бяха с 10 009/10
1622 със 45 185

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:26 pm
от 46 242
Има две неща които нещо не ми харсеват:
1. допускането на хоризонтални криви R 1500
2. ограничеване с ЕRTMS ниво 1.
Не е баш високоскорстно трасе ама за нашите георграфски ширини и това е прогрес

Admin: Бъди така добър да поставиш мнението си във вече съществуващата тема! :)

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:30 pm
от rexkos
Относно електрификацията и реконструкцията на Крумово-Свиленград направих специална тема, така че всичко по въпроса да се пише в нея, за да не се отклоняваме много много. :wink:

Поздрави!

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:43 pm
от mitko_pz
44-134 написа:
mitko_pz написа:8603 С 45 154.2
И не само :wink:
от пловдив бе закачена 43 532 и беше изпратена за Стз
а иначе 8615 с 46229
8614 с 45 150
панагюрските влакове днес бяха с 10 009/10
1622 със 45 185
Явно 45 150.0 се е реванширала за онзи ден.А незнайно защо вчера 8614 беше с варненска машина :shock:

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:45 pm
от 44142
единия вариант е да се е счупила ПО.

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:47 pm
от mitko_pz
Вязможно е и това да е станало може би още във Варна, защото влакът си вървеше на време даже и преди време

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:51 pm
от 44142
Възможно да са дали ПО на колегите за 2602 понеже 44098 е във ВА със счупено малко зъбно колело. Въпроса е че не разбрах кога го е счупила. Може да са дали ПО на 2602 а 066 на 8614. Днес 2602 трябва да е бил с 44066. Утре с 2610 или 2612 ще се докара 44098 като втора маш в СФ да си я правиме. 46211 пък ще се търкаля в студено състояние за Бургас в състава на някой БВ най вероятно до 1-2 дена.

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 10:59 pm
от mitko_pz
В такъв случай 066 трябва да е отишла във Варна със 8637, понеже локомотива от 8614 връща МВ за Инстанбул до Пловдив

Публикувано на: Пет Яну 05, 2007 11:03 pm
от 44142
сигурно така е станало. то стана голяма каша с тия маш. днес 1621-1620 беше с 45204.