Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

По 9-та ли работят? :D
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Не днес този състав пътува за Свиленгарад, Към 11.00 часа от Нова Загора ще ги вози дизел на БЖК към Сви.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Браво, явно са за Свиленград-Границата.Чехите ще вземе да го направят в срок.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Можи би Инфрата са прибегнали до външен изпълнител поради липса на техника , а и доколкото си спомням ремонтната композиция от другата снимка само за окло 1 седмица успяха да пресеят и оправят междугарието Курило-Вл.Тричков, като тогава бяха но път за Турция , може сега да се повтаря същия сценарий.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Не, отиват в Свиленград. Нали те са изпълнители на Свиленград-границата.
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Тази линия Пловдив - Свиленград и тя стана историческа.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Сериозни ремотни са започнали в Плевен. :)
Преди 10 години и централна ЖП гара Русе (Русе-пътническа) беше разкопана по аналогичен начин. После направиха сериозен ремонт и на приемното здание.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Рехабелитация на железния път. Добре е да се направи тази гара, че с това намаление, дето беше шибнато страна Плз си беше направо убиване на време.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не знам за кое намаление говориш, но 50 страна Плз си остава и там не се пипа нищо, а и то е само по път 2.
Прави се 2-ри коловоз (път 1), където имаше 40.
Ефектът от ремонта ще се усети общо взето само за товарното движение, защото влаковете ще могат да се изсилват на равното в гарата.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Докато вървеше коловоза, който в момента се ремонтира беше с намаление 40км/ч почти по цялата дължина.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ефекта ще се усети от всички влакове: премахва се опасността от дерайлиране. С този ремонт ЖПС Плевен приключва успешната си кариера в продължение на десетилетия. Амин !
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Защо пък приключва? | - (
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Имам новини. От днес започва ремонта на Дефилето Варвара- Велинград.
успоредно с това ще се ремонтира и теснолинейката. Това съобщиха в БТВ новините
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Някой знае ли кога трябва да е готово?
44142 написа:Гара Плевен разровена отвсякъде.
http://lok45.hit.bg/DSC03128.JPG
Ей таз снимка много ми хареса - скачане в трапа с 25, щото с 30 безопасността е под въпрос....
Нямам скоро работа там, инак бих направил снимка с махната червена табела.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация