Информация от вчерашното ми пътуване до Русе и Варна, макар че първоначалният план беше до Троян.
8 юли 2011:
БВЗР 8611 с лок. 46 125 - пет 97-ци, инвалидна 80-ка, първокласна 74-ка и бистро.
БВ 3621 с лок. 46 211 - обичайният състав от 4 вагона серия 43
БВ 2626 с лок. 44 114 - 6Б+1A+WLB и на опашката 50-ка от Русе
БВЗР 2611 с лок. 44 121 - две 43-ки, три 63-ки плюс бюфет 55-та серия. На входния на Хумата престоя 10 минути поради липса на напрежение в КМ. На Левски с +6.
КПВ 24215 с ДМВ 10 037/038 и на всичкото отгоре с неработещ климатик. Сами се досещате защо съм променил схемата на пътуване....
ПВ 24104 с лок. 55 143 и един вагон серия 19-40
МБВ 460 с лок. 44 114 и три вагона - 50-ка, румънска 80-ка и 43-ка. На Моруница натрупа 5 минути, заради позакъснелия 40105, но до Русе навакса закъснението.
ПВ 40103 с лок. 45 196 + лок. 44 141 - две 47-ци и не особено добра населеност
ПВ 40105 с лок. 43 548 и две 47-ци - доста ниска населеност, като имаше не малко празни купета...
МБВ 461 с лок. 44 109
БВ 9623 с лок. 44 099 - три 47-ци (сред които първокласна) и една 50-ка. До Самуил натрупа 7 минути закъснение, които бяха избити до Каспичан, откъдето влакът замина с 5 минути "вътре", заради позакъснелия 3661, който има задължителна връзка с 9623. До Варна навреме.
МБВ 964 с лок. 44 137
ПВ 40115 с лок. 44 139 - две 47-ци с много слаба населеност
ПВ 90106 с лок. 44 108 - две 47-ци и що годе добра населеност
КПВ 91202 с ДМВ 10 001/002
БВ 9622 с лок. 45 190 - три вагона от Варна (2Б+1А) и четири от Бургас.
БВ 3661 с лок. 43 552 + лок. 43 513
ПВ 20166 с ЕМВ 32 113/114
МБВ 1004 с лок. 45 204 и общо десет вагона - два руски за Санкт Петербург и осем белоруски за Минск.
БВ 2615 с лок. 44 081
БВЗР 2671 с лок. 44 113
БВ 3636 с лок. 44 062 - 5 вагона и доста добра населеност, включително и в първата класа
БВ 2626 с лок. 44 105 - 9 вагона - 7 второкласни, първокласен и спален. Населеността беше много висока, особено след Шумен. На Горна закачиха 50-ка от русенския 4627 и така влакът стана 10 вагона. До София се движеше по разписание и без забележки.
БВ 4640 с лок. 44 202 и два вагона серия 74; на Синдел навреме
9 юли 2011:
ПВ 20131 с лок. 43 550 и два вагона серия 74
ПВ 20101 с ЕМВ 32 077/078
ПВ 30111 с лок. 43 509 и два вагона серия 45
БВЗР 2611 с лок. 45 195 (за сефте да видя мездренска машина на този влак......) с 5 вагона - четири 63-ки и една 74-ка
КПВ 10203 с лок. 44 100
П.П. Във Варна докато си купувах билет за влак 2626, съвсем случайно на касите се засякохме с форумеца Nikss, който пък трябваше да пътува за Ямбол с 8636. Момчето прави рекорден маратон, на който и аз като заклет фен на дългите пътувания не бих се навил - ЧБ - София - Карнобат - Бургас - Варна - Шумен - Варна - Ямбол - Септември - Добринище - Септември - Пловдив - Дъбово - Горна - Левски - Свищов - Червен бряг. Общо времепътуване - 72 часа!
