Нищо няма - само три второкласни 74-ки и една първокласна 40-ка.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Техник


44108 е на международния за Бургас. През Мадара премина към 12 и 30.

1) БВ 4680 до ГО > ''Янтра'' до София > ПВ 50111 (04.35 - 12.30)
2) ПВ 40282 до ГО > ''Златните до София'' > БВ 5623 (10.24 - 18.26)
3) БВ 4687 до Дъбово > БВ 3636 до София > БВ 5621 (0.12 - 10.50)
4) ПВ 40286 до ГО > БВ 2612 до София > БВ 5625 (13.46 - 22.41)
Аз за това се сещам, дано ти е от полза
2) ПВ 40282 до ГО > ''Златните до София'' > БВ 5623 (10.24 - 18.26)
3) БВ 4687 до Дъбово > БВ 3636 до София > БВ 5621 (0.12 - 10.50)
4) ПВ 40286 до ГО > БВ 2612 до София > БВ 5625 (13.46 - 22.41)
Аз за това се сещам, дано ти е от полза

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Варненският се закача за 2613.А този кушет , за който става дума е с направление Скопjе - Бургас и пътува с групата на 8613 / 8661.RAILWAYSTATION написа:Този кушет не е ли на 2613?VESO написа:Някой , ако има възможност , да види днес 8613 и къде точно е разположен македонският кушет - по мои изчисления следва да е последен в композицията.![]()
Информация от вчерашното ми пътуване до Русе и Варна, макар че първоначалният план беше до Троян.
8 юли 2011:
БВЗР 8611 с лок. 46 125 - пет 97-ци, инвалидна 80-ка, първокласна 74-ка и бистро.
БВ 3621 с лок. 46 211 - обичайният състав от 4 вагона серия 43
БВ 2626 с лок. 44 114 - 6Б+1A+WLB и на опашката 50-ка от Русе
БВЗР 2611 с лок. 44 121 - две 43-ки, три 63-ки плюс бюфет 55-та серия. На входния на Хумата престоя 10 минути поради липса на напрежение в КМ. На Левски с +6.
КПВ 24215 с ДМВ 10 037/038 и на всичкото отгоре с неработещ климатик. Сами се досещате защо съм променил схемата на пътуване....
ПВ 24104 с лок. 55 143 и един вагон серия 19-40
МБВ 460 с лок. 44 114 и три вагона - 50-ка, румънска 80-ка и 43-ка. На Моруница натрупа 5 минути, заради позакъснелия 40105, но до Русе навакса закъснението.
ПВ 40103 с лок. 45 196 + лок. 44 141 - две 47-ци и не особено добра населеност
ПВ 40105 с лок. 43 548 и две 47-ци - доста ниска населеност, като имаше не малко празни купета...
МБВ 461 с лок. 44 109
БВ 9623 с лок. 44 099 - три 47-ци (сред които първокласна) и една 50-ка. До Самуил натрупа 7 минути закъснение, които бяха избити до Каспичан, откъдето влакът замина с 5 минути "вътре", заради позакъснелия 3661, който има задължителна връзка с 9623. До Варна навреме.
МБВ 964 с лок. 44 137
ПВ 40115 с лок. 44 139 - две 47-ци с много слаба населеност
ПВ 90106 с лок. 44 108 - две 47-ци и що годе добра населеност
КПВ 91202 с ДМВ 10 001/002
БВ 9622 с лок. 45 190 - три вагона от Варна (2Б+1А) и четири от Бургас.
БВ 3661 с лок. 43 552 + лок. 43 513
ПВ 20166 с ЕМВ 32 113/114
МБВ 1004 с лок. 45 204 и общо десет вагона - два руски за Санкт Петербург и осем белоруски за Минск.
БВ 2615 с лок. 44 081
БВЗР 2671 с лок. 44 113
БВ 3636 с лок. 44 062 - 5 вагона и доста добра населеност, включително и в първата класа
БВ 2626 с лок. 44 105 - 9 вагона - 7 второкласни, първокласен и спален. Населеността беше много висока, особено след Шумен. На Горна закачиха 50-ка от русенския 4627 и така влакът стана 10 вагона. До София се движеше по разписание и без забележки.
БВ 4640 с лок. 44 202 и два вагона серия 74; на Синдел навреме
9 юли 2011:
ПВ 20131 с лок. 43 550 и два вагона серия 74
ПВ 20101 с ЕМВ 32 077/078
ПВ 30111 с лок. 43 509 и два вагона серия 45
БВЗР 2611 с лок. 45 195 (за сефте да видя мездренска машина на този влак......) с 5 вагона - четири 63-ки и една 74-ка
КПВ 10203 с лок. 44 100
П.П. Във Варна докато си купувах билет за влак 2626, съвсем случайно на касите се засякохме с форумеца Nikss, който пък трябваше да пътува за Ямбол с 8636. Момчето прави рекорден маратон, на който и аз като заклет фен на дългите пътувания не бих се навил - ЧБ - София - Карнобат - Бургас - Варна - Шумен - Варна - Ямбол - Септември - Добринище - Септември - Пловдив - Дъбово - Горна - Левски - Свищов - Червен бряг. Общо времепътуване - 72 часа!
8 юли 2011:
БВЗР 8611 с лок. 46 125 - пет 97-ци, инвалидна 80-ка, първокласна 74-ка и бистро.
БВ 3621 с лок. 46 211 - обичайният състав от 4 вагона серия 43
БВ 2626 с лок. 44 114 - 6Б+1A+WLB и на опашката 50-ка от Русе
БВЗР 2611 с лок. 44 121 - две 43-ки, три 63-ки плюс бюфет 55-та серия. На входния на Хумата престоя 10 минути поради липса на напрежение в КМ. На Левски с +6.
КПВ 24215 с ДМВ 10 037/038 и на всичкото отгоре с неработещ климатик. Сами се досещате защо съм променил схемата на пътуване....
ПВ 24104 с лок. 55 143 и един вагон серия 19-40
МБВ 460 с лок. 44 114 и три вагона - 50-ка, румънска 80-ка и 43-ка. На Моруница натрупа 5 минути, заради позакъснелия 40105, но до Русе навакса закъснението.
ПВ 40103 с лок. 45 196 + лок. 44 141 - две 47-ци и не особено добра населеност
ПВ 40105 с лок. 43 548 и две 47-ци - доста ниска населеност, като имаше не малко празни купета...
МБВ 461 с лок. 44 109
БВ 9623 с лок. 44 099 - три 47-ци (сред които първокласна) и една 50-ка. До Самуил натрупа 7 минути закъснение, които бяха избити до Каспичан, откъдето влакът замина с 5 минути "вътре", заради позакъснелия 3661, който има задължителна връзка с 9623. До Варна навреме.
МБВ 964 с лок. 44 137
ПВ 40115 с лок. 44 139 - две 47-ци с много слаба населеност
ПВ 90106 с лок. 44 108 - две 47-ци и що годе добра населеност
КПВ 91202 с ДМВ 10 001/002
БВ 9622 с лок. 45 190 - три вагона от Варна (2Б+1А) и четири от Бургас.
БВ 3661 с лок. 43 552 + лок. 43 513
ПВ 20166 с ЕМВ 32 113/114
МБВ 1004 с лок. 45 204 и общо десет вагона - два руски за Санкт Петербург и осем белоруски за Минск.
БВ 2615 с лок. 44 081
БВЗР 2671 с лок. 44 113
БВ 3636 с лок. 44 062 - 5 вагона и доста добра населеност, включително и в първата класа
БВ 2626 с лок. 44 105 - 9 вагона - 7 второкласни, първокласен и спален. Населеността беше много висока, особено след Шумен. На Горна закачиха 50-ка от русенския 4627 и така влакът стана 10 вагона. До София се движеше по разписание и без забележки.
БВ 4640 с лок. 44 202 и два вагона серия 74; на Синдел навреме
9 юли 2011:
ПВ 20131 с лок. 43 550 и два вагона серия 74
ПВ 20101 с ЕМВ 32 077/078
ПВ 30111 с лок. 43 509 и два вагона серия 45
БВЗР 2611 с лок. 45 195 (за сефте да видя мездренска машина на този влак......) с 5 вагона - четири 63-ки и една 74-ка
КПВ 10203 с лок. 44 100
П.П. Във Варна докато си купувах билет за влак 2626, съвсем случайно на касите се засякохме с форумеца Nikss, който пък трябваше да пътува за Ямбол с 8636. Момчето прави рекорден маратон, на който и аз като заклет фен на дългите пътувания не бих се навил - ЧБ - София - Карнобат - Бургас - Варна - Шумен - Варна - Ямбол - Септември - Добринище - Септември - Пловдив - Дъбово - Горна - Левски - Свищов - Червен бряг. Общо времепътуване - 72 часа!

Последно промяна от rexkos на Съб Юли 09, 2011 8:35 pm, променено общо 1 път.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Акредитиран фотограф
8626/7 вчера бяха с увеличен състав.Имаше една прясно ревизирана софийска 74-ка с пореден номер 225 и една също скоро ревизирана в отличен вид пловдивска 43-ка с пореден номер 022 със синя тапицерия.В Бургас цял ден седяха гарирани на 3-ти коловоз в компанията на спалния вагон 7176005.3622 също беше композиран на 3-ти коловоз и се създаваше смут.Много хора по погрешка се качваха на 74-ката и 43-ката,после виждаха ,че вагоните не са закачени за влака и се почваше едно тюхкане ,мъкнене на куфари и яки български псувни
.Не може ли тези вагони да се гарират другаде-примерно на 6-ти или 7-ми коловоз за да не се получават такива обърквания?

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Информация
Модератори