Страница 26 от 42
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 7:05 am
от Nikss
Vancho написа:В сайта на БДЖ все още липсва този влак. Аз имам интересен въпрос : какво ще се движи вместо 460 в участъка Кулата София ? Предвид многобройните му спирания съдя че е имал доста добър пътникопоток ...
А като удължат 5620 от Клт? Горе/долу по времето на 460 ще се движи.

Иначе моето предложение щеше да е да има ранен сутрешен ПВ Клт-Дца, от Дца до Рд да речем друг ПВ и така.

Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 7:26 am
от 45-170
460започваше да има пътници от Черниче пътуващи за София и ученици за Благоевград а до там само прибиращи се катуни от Гърция
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 11:36 am
от Vancho
Е да, ама сега като няма връзка 5620 с 460, ако случайно някой се е излъже да пътува с МБВ то нагоре, няма да може, защото 5620 пристига в 9.05, когато 460 тръгва. Интересно как като влака пристгне в 8 ч учениците ще успеят да стигнат навреме. Или в София и училищата отварят по късно както всичко останало

Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 12:38 pm
от pavel
Много добре са го измислили с изключение на спиранията в обратна посока на Гълъбник и Драгичево. За Горна Баня съм склонен да се съглася поне до догодина, докато пуснат метрото, защото се осигурява перфектна връзка с центъра посредством автобус 260. Толкова ли не могат да задържат идващия насреща пернишки трамвай? Освен това един ден може перфектно тези влакове да возят и директни вагони от/за Гърция, без да се променя каквото и да било, вместо досегашния цирк. До известна степен съм и изключително удовлетворен от факта за приключването на тази патърдия, не без помощта на Европейската комисиия. Особено много помогна г-жа Меглена Кунева, която взе проблема присърце и гръцките железници са получили предупреждение за наказание от Комисията заради системно нарушаване правата на граждани на ЕС. Нашите михлюзи засега са се измъкнали, защото са измърморили, че гърците били настоявали за въпросната клауза от договора.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 2:58 pm
от 45-170
Vancho написа:Е да, ама сега като няма връзка 5620 с 460, ако случайно някой се е излъже да пътува с МБВ то нагоре, няма да може, защото 5620 пристига в 9.05, когато 460 тръгва. Интересно как като влака пристгне в 8 ч учениците ще успеят да стигнат навреме. Или в София и училищата отварят по късно както всичко останало

това се отнася за учениците които учат в Благоевград. от Перник за София нямаше пътници защото разписанието му е през пустинята.На Перник всички пътници се прехвърляха на пътнишките влакове през Владая
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 4:44 pm
от 44142
Тези новоназначени влакове за сега според телеграмата ще се движат до 31 Март. До тогава ще се водят прегвори за пускане на гръцките влакове. Ако това не стане ще си останат 5691 и 5692.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 4:51 pm
от 45-170
по добре тия да си останат
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 4:53 pm
от 46 242
6:58- 10:35 // 13:20- 17:12
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 4:54 pm
от 45-170
да това ще е супер дежурство за 12 ч
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:02 pm
от Saruman
Който позна че ще са казват Струма браво му.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:05 pm
от 46 242
Трябва да има и вечерна Струма. След 18:00 от Сандански нагоре е пустош. Не е добре тъй.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:15 pm
от 42 072.9
Супер влакче, което ще запълни дупката в графика нанесена от липсата на 361/2. А и няма да има прибиране посред нощите ...
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:17 pm
от pavel
И това не е малко - отиваш сутринта, свършваш си работата и се връщаш. Относно преговорите, най-добре е тези влакове да возят и вагони за Гърция, пък договорът на Мики Маус, заради който имаше камара от проблеми, да отиде окончателно в небитието - какви са тия порнографски влакчета с по две вагончета, возещи въздух под налягане, че и с голяма машина на всичкото отгоре? Патица би вършила същата работа. Интересно как са успяли да се преборят с рейсаджийската мафия.
Пише, че ще има и бистро. Дори и да няма, не е болка за умиране - три часа не са кой знае колко. Но за спирането на Гълъбник и Драгичево нямам думи.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:30 pm
от 42 072.9
Хора имаше и си пътуваха, независимо от денят. Влаковете трябва да ги има.
Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 5:41 pm
от pavel
Много по-добре от мене знаеш, че голяма Шкода с два вагона си е жив зян, колкото и хора да има. Дори при пълна заетост от 140 пътника разходите, които се получават, няма как да бъдат покрити и си на чиста загуба. Всъщност нищо не пречи 5691/5692 да отиват от/до Гърция, с бистрото барабар, но ще трябват две композиции. Или другият вариант е да пристига в София примерно към 21.00-21.30. Може и друго - БДЖ да изстреля едно Дезиро на Кулата, което да прави тегели между Кулата и Солун, като се заплаща инфраструктурна такса на гръцката железопътна инфраструктура, както е според правилата на ЕС.