Страница 26 от 48

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 7:22 pm
от Mario Evstatiev
"Кончар" са искали неударени машини. И нашите абдали пратили най-хубавата Сф "Р"-ка, заедно с нелошата ГО машина 44 104, направо да ги убие човек. А има толкоз други котори, които можеха да идат за тоя експеримент, завършил с провал.

Що се касае до 44 130.3, за ремонта на машината, евала, по-точно за боята, защото агрегатите се правиха в депо Подуяне. Но защо и кой осакати визията на машините и на кой абдал му хрумна да плясне тия червени фарчета на мястото на жълтите? Не можеше ли да се запазят оригиналните фарове, просто да се поръчат нови рефлектори и да се сменят крушките с по-читави. И да бяха запазили така хем визията, хем да постигнат желания ефект за по-добро челно осветяване.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 7:33 pm
от Nikss
Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини? Ако сега трябваше да се решава кои машини да бъдат изпратени за модернизация, аз щях да посоча 44 072 и 44 073 например понеже стоят закотвени в депо Сф без изглед да бъдат вкарани за ремонт. Има и други като 075, 083 и т.н. Те не са лоши машини, но такъв е животът. От цялата серия 44 ако пък тези не бяха спрени, щях да препоръчам 44 140 (много е зле) и 44 113 (или 14 - и двете са еднакво зле).

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 8:37 pm
от 44-134
Nikss написа:Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини?
Въпроса е коментиран преди много години ако не се лъжа. Номера е такъв че кончар искаха машини с идеално прави рами и на техните изисквания общо взето отговаряха двете машини които и бяха изпратени в хърватска.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 8:37 pm
от VESO
Има висшестоящи , които решават коя машина къде да отиде и с коя какво да се прави.И немалка част от форума ги знае кои са тези хора.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 8:41 pm
от Nikss
44-134 написа:
Nikss написа:Те искат, а после съсипват... и ударени машини да им бяха дали поне щяха да бъдат улеснени - нямаше да се налага да режат, за да изкормят СМЕ. Каквото им се подаде това ще бъде. А ако нямаше неудряни машини?
Въпроса е коментиран преди много години ако не се лъжа. Номера е такъв че кончар искаха машини с идеално прави рами и на техните изисквания общо взето отговаряха двете машини които и бяха изпратени в хърватска.
Освен това искаха машините да са с пробег за КР. :wink: Както и да е, минало - заминало. Сега освен да съжаляваме за изгубеното друго не можем да направим, но е факт, че имаше машини в по-тежко състояние, пак напълно здрави и прави, които можеше да идат вместо тях и сега нещата да стояха другояче. :?

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 8:53 pm
от bdz46
За 5 години много неща щяха да са различни. Няма смисъл да оплакваме двете машини. Сега нито щяха да са същите, нито да са по-различни от останалите.
Важното е, че цялата история беше пълен провал и едната машина вече е на оградата, където много вероятно щеше да бъде и в стария вид.

Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 10:44 pm
от 42 072.9
Не са лоши машините само преди работа палиш свещ за против дъжд и така.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 6:39 pm
от 44142
В ПО се работи по лок 45167(44097 вече бракуван и станал донор). Разбрах, че от ПО 43 няма да се правят 43527,43529 и 43534. Спрените ерки в ПО като 131, 135, 154 и тн за сега нямат изгледи за светло бъдеще. 133 ще стане някогаш доста добра машина с помоща на По инструктори.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 6:51 pm
от VESO
527 се намира по настоящем на това място , 529 и 534 са отзад в "Морето на спокойствието".И трите машини са солидно поограбени и се съмнявам да тръгнат вече.
Ето ги 131 и 534.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 6:58 pm
от 44142
Зад 154 е 529.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 6:59 pm
от VESO
Да , значи 527 прави компания на 534 отзад.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:14 pm
от Nikss
Този 527... голямо търсене хвърлих за него като ходих в депото и не е изобщо зад 534... набутан е на един коловоз със неизползващи се вече вагони-отоплители... коловозът е до кабинката на охраната, зад дизеловия цех. 133 нали уж в Русе я правят? Каква заслуга ще имат По инструкторите? 057 сигурно съвсем е умряла в ЖПЗ от чакане за транспортиране в Русе. :? :roll:

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:16 pm
от 44142
В смисъл, че са се нагърбили да сложат нови столове, по кабините всичко да се смени но ще видим де. Поне така разправят.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:18 pm
от Nikss
Това е добре, но май по-рано от напролет догодина няма да е готова. Доколкото се знае, работи се усилено по 45179, която е в Русе още когато се правеше 44088.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:20 pm
от VESO
Последно , коя да чакаме да си дойде първа - 057 или 133 (ако изобщо ще идва скоро)?