Страница 26 от 59
Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 9:32 pm
от bdz46
Не е нужно да е сериозно, за да не тръгне машината веднага.
Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 9:34 pm
от Nikss
Тъй като никой не ни информира какво е положението, давам предположение. Все пак газ в трафа е нещо нормално за лок от ремонт. Пък какво всъщност е забавило пускането й в експлоатация надявам се, че скоро ще разберем.
Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 10:01 pm
от bdz46
Не е нормално изобщо да има газ.
Нормално е да излезе останал въздух при друсавицата, но си има начин да се различи въздух от газ.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 7:41 pm
от Иван Иванов
Локомотива е още в цеха. Причините са не еднозначни или просто казано сбор от не компетентни виждания по въпроса. Повече не ща да коментирам. Тъжно е лично за мен. Улица без изход.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 7:50 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Локомотива е още в цеха. Причините са не еднозначни или просто казано сбор от не компетентни виждания по въпроса. Повече неща да коментирам. Тъжно е лично за мен. Улица без изход.
Машината беше перфектна, какво не са и харесали?!
Редно е да се каже, защото някой явно си прави каквото му е кеф на шапката. Перфектната машина не се приема, а в същото време от депата излизат котори и дараци...

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 7:59 pm
от bdz46
Няма как да е перфектна на друго, освен външен вид.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:00 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Няма как да е перфектна на друго, освен външен вид.
Абе при все, че мина няколко проби са имали време да я доизкусурят. Явно някой приемчик е решил да се заяжда. Това е.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:06 pm
от 42 072.9
И все пак е редно да се посочат техническите причини, ако ги има.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:08 pm
от bdz46
Всички машини минават проби и после дават разни дефекти. Нормално е след такъв ремонт и се случва винаги.
Щеше да е по-притеснително, ако машината тръгне от първия опит след няколко месеца на едно място.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 9:24 pm
от Иван Иванов
Локомотива е ремонтиран съгласно правилника за ЗР на серия 44 и 45 - та ПЛС 127/05 и покрива всички изисквания. Всичко останало са празни приказки. В подробности няма да навлизам но погледнете в Правилника за ЗР за вътрешните вертикални отбивачки колко е допуска и колко е допуска в картата образец за геометричните размери, която се попълва след всеки кантар на серия 44, 45-00 сер. това не съответствие никой от БДЖ - Локомотиви ЕООД не ще да коригира. Срам и позор за такива специалисти на ВИСОКО Място. Това е техническата страна. А реално никой не е заинтересуван този локомотив дали е в цеха или е в експлоатация - нама го СУХОТО.
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 9:27 pm
от Nikss
Явно е останало само да се изпрати бригада от Ва, която да го прибере. Иначе други логични причини не се намират за този застой.

Публикувано на: Пет Фев 12, 2010 8:34 am
от stankos
bdz46 написа:Всички машини минават проби и после дават разни дефекти. Нормално е след такъв ремонт и се случва винаги.
Щеше да е по-притеснително, ако машината тръгне от първия опит след няколко месеца на едно място.
Подкрепям думите на Тошко със следния счетоводен лаф : " Ако Баланса ти "излезе" от първия път значи грешките са най-малко две"!
Публикувано на: Пет Фев 12, 2010 8:38 pm
от 44142
ГО машина как да не и се нарадва човек
http://lok45.hit.bg/DSC02552a.JPG
Публикувано на: Съб Фев 13, 2010 8:07 pm
от 46 242
Свиркайте кога 44 088 се появи на влак.
Публикувано на: Съб Фев 13, 2010 8:58 pm
от Nikss
46 242 написа:Свиркайте кога 44 088 се появи на влак.
Не бой се, чакаме я със шампанско.

Специално ще обявим като направи сефтето за Сф.
