Страница 26 от 46
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:08 pm
от VESO
Добре , но и преди да ги ограничат не са се движили с кой знае колко висока скорост. Най - много със 100 или 110.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:10 pm
от bdz46
Конструктивната скорост е 130, движили са се отначало до 120, после до 110, от 6 години са до 80
На серия 33 конструктивната е 120.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:10 pm
от Saruman
От тема за Гарово наблюдение стана дискусия на ЕМВ 32! Най- добре да се направи една проверка на засичащата скоростта техника.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:29 pm
от 46 242
lok43r написа:Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-ниска скорост
при 130 скоростомер = V рeaлнa 140.....
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:40 pm
от lok43r
46 242 написа:lok43r написа:Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-ниска скорост
при 130 скоростомер = V рeaлнa 140.....
Грешка - по-висока. Вижда се от извадката от гара Стралджа
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:45 pm
от bdz46
Съмнително ми изглежда скоростомерите да дават такава грешка, при това всичките. Геберите са на различни колооси.
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 9:23 am
от elektrovoz46
lok43r написа:46 242 написа:lok43r написа:Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-ниска скорост
при 130 скоростомер = V рeaлнa 140.....
Грешка - по-висока. Вижда се от извадката от гара Стралджа
Отчита с 2,3км/ч некаде отгоре.Поне аз така знам де
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 11:45 am
от Tramway
Момчета, не пишете глупости за скоростомерите и за гаровите инсталации. Няма машини с нетарирани скоростомери. Скоростомерите подлежат на тариране и ревизия всяка година, и тежко и горко на тоз инспектор в лабораторията по КИП на гара Левски, който си е турил печата на грешно отчитащ скоростомер или неправилно работещ гебер. Тежко и горко и на тоз началник-депо, който е пуснал да излезе машина с повреден или с изтекла ревизия скоростомер. Грешката в отчитането на скоростомера заедно със задвижващата му система (гебер или предавателна кутия) е +/-0.5 км/ч, а заедно с колооста в зависимост от износването на бандажите е +/-3 км/ч. Справка - ПЛС412/88.
Пътните броячи пък работят с грешка под 1%. Тъй че каквото ви е написал н-к гара Сж е самата истина. Всичко друго са фантасмаготии.
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 11:49 am
от bdz46
Е да, ама локомотивната бригада твърди, че скоростомера е показвал 124 км/ч, а гара Сж - 114 км/ч.
Някъде явно има грешка или просто при тази скорост абсолютното отклонеие е нормално да е по-голямо.
Скоростомерите по принцип са много точни машинки, а на 46 200 има цели три напълно независими системи със собствени гебери.
Хаслерите от миналата година се ревизират на всеки 3 години, а максималното отклонение е ±7 км/ч при 150 км/ч.
Не мога обаче да не призная, че съм попадал и на разстроен Хаслер, който показва със 6-7 км/ч по-малко от другия.
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 12:03 pm
от Tramway
bdz46 написа:Е да, ама локомотивната бригада твърди, че скоростомера е показвал 124 км/ч, а гара Сж - 114 км/ч.
Някъде явно има грешка или просто при тази скорост абсолютното отклонеие е нормално да е по-голямо.
Характерно за Хаслерите е, че грешката им е еднаква за целия диапазон на отчитане, т.е. не е в проценти, а едно и също число.
А локомотивната бригада да си покаже лентата за да й се повярва.
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 12:31 pm
от bdz46
Грешката на Хаслера е до 1 % от крайната стойност на скалата, т. е. ±1,5 км/ч.
Грешката от дебелината на бандажите обаче е в проценти от текущата скорост.
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 1:40 pm
от gonzo8611
..
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 1:58 pm
от bdz46
46 238 как е с бандажите?
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 4:28 pm
от 42 072.9
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 4:56 pm
от 46 242
Както отбелизах брояча на Гонзо отчита преференциaлно цифрите 93,113,114 в 90% от случаите за бързите влакове. Ще речеш че бригадите са се разбрали да карат точно с определена скорост на това място. Единствено 8611 дава над 120. Има нещо неясно...
