Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , но и преди да ги ограничат не са се движили с кой знае колко висока скорост. Най - много със 100 или 110.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Конструктивната скорост е 130, движили са се отначало до 120, после до 110, от 6 години са до 80
На серия 33 конструктивната е 120.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

От тема за Гарово наблюдение стана дискусия на ЕМВ 32! Най- добре да се направи една проверка на засичащата скоростта техника.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok43r написа:Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-ниска скорост
:shock: :shock:
при 130 скоростомер = V рeaлнa 140.....
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

46 242 написа:
lok43r написа:Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-ниска скорост
:shock: :shock:
при 130 скоростомер = V рeaлнa 140.....
Грешка - по-висока. Вижда се от извадката от гара Стралджа
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Съмнително ми изглежда скоростомерите да дават такава грешка, при това всичките. Геберите са на различни колооси.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

lok43r написа:
46 242 написа:
lok43r написа:Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-ниска скорост
:shock: :shock:
при 130 скоростомер = V рeaлнa 140.....
Грешка - по-висока. Вижда се от извадката от гара Стралджа
Отчита с 2,3км/ч некаде отгоре.Поне аз така знам де
skype:jokera_152
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Момчета, не пишете глупости за скоростомерите и за гаровите инсталации. Няма машини с нетарирани скоростомери. Скоростомерите подлежат на тариране и ревизия всяка година, и тежко и горко на тоз инспектор в лабораторията по КИП на гара Левски, който си е турил печата на грешно отчитащ скоростомер или неправилно работещ гебер. Тежко и горко и на тоз началник-депо, който е пуснал да излезе машина с повреден или с изтекла ревизия скоростомер. Грешката в отчитането на скоростомера заедно със задвижващата му система (гебер или предавателна кутия) е +/-0.5 км/ч, а заедно с колооста в зависимост от износването на бандажите е +/-3 км/ч. Справка - ПЛС412/88.
Пътните броячи пък работят с грешка под 1%. Тъй че каквото ви е написал н-к гара Сж е самата истина. Всичко друго са фантасмаготии.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Е да, ама локомотивната бригада твърди, че скоростомера е показвал 124 км/ч, а гара Сж - 114 км/ч.
Някъде явно има грешка или просто при тази скорост абсолютното отклонеие е нормално да е по-голямо.
Скоростомерите по принцип са много точни машинки, а на 46 200 има цели три напълно независими системи със собствени гебери.
Хаслерите от миналата година се ревизират на всеки 3 години, а максималното отклонение е ±7 км/ч при 150 км/ч.
Не мога обаче да не призная, че съм попадал и на разстроен Хаслер, който показва със 6-7 км/ч по-малко от другия.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Е да, ама локомотивната бригада твърди, че скоростомера е показвал 124 км/ч, а гара Сж - 114 км/ч.
Някъде явно има грешка или просто при тази скорост абсолютното отклонеие е нормално да е по-голямо.
Характерно за Хаслерите е, че грешката им е еднаква за целия диапазон на отчитане, т.е. не е в проценти, а едно и също число.
А локомотивната бригада да си покаже лентата за да й се повярва.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Грешката на Хаслера е до 1 % от крайната стойност на скалата, т. е. ±1,5 км/ч.
Грешката от дебелината на бандажите обаче е в проценти от текущата скорост.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

..
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 238 как е с бандажите?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

От началото на Януари е, но все пак ... http://media.snimka.bg/5700/017654373.jpg
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Както отбелизах брояча на Гонзо отчита преференциaлно цифрите 93,113,114 в 90% от случаите за бързите влакове. Ще речеш че бригадите са се разбрали да карат точно с определена скорост на това място. Единствено 8611 дава над 120. Има нещо неясно...
:roll:
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация