Страница 26 от 28
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:19 pm
от Saruman
Ха, никога не съм бил свидетел на паток на ПВ

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:22 pm
от VESO
Тази 44107-1 си е направила голяма разходка - на 16-ти е докарала 40101 в Ст.Загора , връща 40104 до Горна , след това 40103 до Сзт отново и оттам я видяхме да се прегарира за 40106.
Международният 463 се движи без групата от Istanbul.Интересно защо не пуснат влака Свиленград - Русе само вътрешно съобщение , на 16-ти един човек на касите в Ст.Загора поиска билет до Димитровград за 465 , но му бе отговорено , че влакът не се движи.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:37 pm
от 44.123
Saruman написа:Ха, никога не съм бил свидетел на паток на ПВ

А преди години също се движише патока и сега пак започнаха след като ги ремонтираха двата патока, който са на разположение 61.011 и 61.020 а и каквато е картинката с положенението на Горнооряховските локомотиви ще ги гледаме и по-често. А и също щях да забравя миналото лято като се връщах от ГО патока дойде с 40104 от балкана и продължи до Русе явно е ходил чак до СтЗ като е отишъл сутринта с 40101.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:42 pm
от 44.123
VESO написа:Тази 44107-1 си е направила голяма разходка - на 16-ти е докарала 40101 в Ст.Загора , връща 40104 до Горна , след това 40103 до Сзт отново и оттам я видяхме да се прегарира за 40106.
Международният 463 се движи без групата от Istanbul.Интересно защо не пуснат влака Свиленград - Русе само вътрешно съобщение , на 16-ти един човек на касите в Ст.Загора поиска билет до Димитровград за 465 , но му бе отговорено , че влакът не се движи.
Да видях от вашият проект до Дряново какви тигели е правила а в момента 44.107 пак носи за София и утре на 2601 ще бъде.И на мене ми е чудно няма ли толкова да и ма хора пътуващи до Димитровград точно с този влак поне да пуснат един влак с две 47-ми и да отиде до Дг и да се върне като 465/464 и като го гледам в момента този влак го има в графика на машинистите страмно.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:47 pm
от VESO
Има хора , които пътуват главно в 2 дестинации за този влак - Димитровград - Ст. Загора (по - малко) и Ст.Загора - В. Търново.Пътуващите не са много , но един седящ вагон е напълно достатъчен.Другата част от влака също не се движи , а пътуващите от Димитровград за Пловдив и Пловдив - София (особено) са доста , едва се събират в един седящ вагон , като свободни места в участъка СФ - ПО дори няма.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:09 pm
от Nikss
44.123 написа:Saruman написа:Ха, никога не съм бил свидетел на паток на ПВ

А преди години също се движише патока и сега пак започнаха след като ги ремонтираха двата патока, който са на разположение 61.011 и 61.020 а и каквато е картинката с положенението на Горнооряховските локомотиви ще ги гледаме и по-често. А и също щях да забравя миналото лято като се връщах от ГО патока дойде с 40104 от балкана и продължи до Русе явно е ходил чак до СтЗ като е отишъл сутринта с 40101.
2007 г.
61011.3 постоянно въртеше
40101/40104/40115 така всеки ден, но лошото беше, че заради леките отлепвания и почти нулевото ускорение закъсняваха поне 10-тина минути. Като цяло много ги пазят тъй като резервните части са голям кът, а доста често се наблюдава изпадане на лагери на ТД, а
61020.4 работеше маневра ГОР, миналата година бяха спряни за ГПР, тази година отново са на линия.
Между другото колега успя ли да видиш лок
44 123.8 отблизо тъй като разбрах, че до скоро е бил в депо ГО за ремонт след помитане на лек автомобил на прелез, а щетите били доста големи...

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:22 pm
от 44.123
VESO написа:Има хора , които пътуват главно в 2 дестинации за този влак - Димитровград - Ст. Загора (по - малко) и Ст.Загора - В. Търново.Пътуващите не са много , но един седящ вагон е напълно достатъчен.Другата част от влака също не се движи , а пътуващите от Димитровград за Пловдив и Пловдив - София (особено) са доста , едва се събират в един седящ вагон , като свободни места в участъка СФ - ПО дори няма.
Да прав си като се замислих найстина един вагон е достачен през балкана към Дг. А този от София-Пловдив към Димитровград нали лично се уверих как се пътува по най-натоварената линия в България от пътнически поток Сф-По да пуснат само един вагон и как се пътува в него.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:26 pm
от 44.123
Nikss написа:Между другото колега успя ли да видиш лок
44 123.8 отблизо тъй като разбрах, че до скоро е бил в депо ГО за ремонт след помитане на лек автомобил на прелез, а щетите били доста големи...

Не успях много добре да го видя тъй като той винаги пристига на 5-ти коловоз а аз бях на 1-ви, но видях ясно номера му и на пръв поглед не видях нищо особено по него не съм чувал за такъв ицидент сега за прърви път чувам.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 8:06 pm
от 43.309
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 8:08 pm
от Mario Evstatiev
Браво, браво!
Виртуалното табло ще спести доста чакане на някой пътуващ от някъде си с няколко часа закъснение

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:10 pm
от Nikss
Вчера:
МБВ 463 навреме с
ЕЛ 44 117.0
ПВ 20136 с
ЕМВ 32125.7 + 32126.5
Днес:
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 176.5
БВ 4612 навреме с
ЕЛ 440933
ПВ 20136 с
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
МБВ 463 навреме на Чб
УБВ 2607 "ЯНТРА" навреме с
ЕЛ 44 067.7
Публикувано на: Пон Сеп 21, 2009 8:22 pm
от rexkos
Вчера, 20 септември:

БВ 5623 с лок. 45 152

БВ 4612 с лок. 44 093. На гара Мездра с 2 минути аванс.

ПВ 20204 с лок. 45 171

ПВ 20111 с лок. 45 156

БВ 2610 с лок. 44 137. На гара Мездра с 1 минута аванс

ПВ 70103 с лок. 45 194 и 3 вагона както следва: 1B серия 29-47, 2B серия 21-45.
Днес, 21 септември:

БВ 7623 с лок. 45 199

ПВ 20111 с лок. 43 555

БВ 4612 с лок. 44 093. На гара Мездра с 2 минути аванс.

ПВ 70106 с лок. 45 162

БВ 2610 с лок. 44 125. На Мездра с 4 мин/з, на Своге вече навреме по разтеглени обходи, но на София с 2 мин/з (от нищо нещо).

БВ 7624 с лок. 45 173

УБВ 2607 с лок. 45 201

ПВ 20223 с лок. 44 112

МБВ 382 с лок. 45 204

ПВ 60204 с ЕМВ 30 009/010

ПВ 10134 с ЕМВ 31 013/014
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 12:29 pm
от Nikss
Снощи
УБВ 2607 изненада цялата гара Чб.

Влакът беше обявен, че ще пристигне на 1-ви коловоз, както е обичайно и редно, но някой беше забравил да обърне стрелката свързваща 1-ви и 3-ти коловоз, а само стрелката между път 1 и 2 и в крайна сметка влакът пристигна на 3-ти коловоз теглен от
ЕЛ 45 201.1 и малко аванс дори. (19:35 е по разписание, а 19:34 беше заковал)

Влакът замина към половин минута след времето по разписание (19:36). Ясна е каква е работата - обходът М-Чб е разтеглен с 2' заради ограничението на вагоните серия 63. Пак добре, че се спазва сега за 35', инак с машина до 100 тоя 33' обход със 1' спиране на Рм беше абсурд.
Иначе
МБВ 463 беше точен с
ЕЛ 44 113.9
ПВ 20136 с
ЕМВ 32125.7 + 32126.5
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 5:09 pm
от VESO
Днес , 22-ри септември "Сл.Бряг" бе с нормалната си композиция от 5 вагона серия 97 , разделени по средата от бистро и първокласна 74-ка , а най - отзад се мъдреше exDB серия 43 вероятно като допълнителен вагон.Влакът с обичайното 8 минутно закъснение (то вече всяко закъснение на 8601 в интервала 5 - 15 минути е обичайно) на гара Пзк , теглен от 46234-1.
3621 с 9 минутно закъснение на Септември , начело с 46242-4.
Дианата , теглена от 44063-6 навреме на Сп ,
клип при заминаването.
8615 , начело с 44198-0 на Септември с 2 минути закъснение.
16103 , теглен от 77002-4;
16102 начело със 77008-1 , която после бе на
16105;
75008-3 докарва навреме 16104 в Долене.
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 5:19 pm
от Naskoni
Днес видях 44 164 на 5621.
