

Ха, никога не съм бил свидетел на паток на ПВ 

Тази 44107-1 си е направила голяма разходка - на 16-ти е докарала 40101 в Ст.Загора , връща 40104 до Горна , след това 40103 до Сзт отново и оттам я видяхме да се прегарира за 40106.
Международният 463 се движи без групата от Istanbul.Интересно защо не пуснат влака Свиленград - Русе само вътрешно съобщение , на 16-ти един човек на касите в Ст.Загора поиска билет до Димитровград за 465 , но му бе отговорено , че влакът не се движи.
Международният 463 се движи без групата от Istanbul.Интересно защо не пуснат влака Свиленград - Русе само вътрешно съобщение , на 16-ти един човек на касите в Ст.Загора поиска билет до Димитровград за 465 , но му бе отговорено , че влакът не се движи.

Акредитиран фотограф
А преди години също се движише патока и сега пак започнаха след като ги ремонтираха двата патока, който са на разположение 61.011 и 61.020 а и каквато е картинката с положенението на Горнооряховските локомотиви ще ги гледаме и по-често. А и също щях да забравя миналото лято като се връщах от ГО патока дойде с 40104 от балкана и продължи до Русе явно е ходил чак до СтЗ като е отишъл сутринта с 40101.Saruman написа:Ха, никога не съм бил свидетел на паток на ПВ

Акредитиран фотограф
Да видях от вашият проект до Дряново какви тигели е правила а в момента 44.107 пак носи за София и утре на 2601 ще бъде.И на мене ми е чудно няма ли толкова да и ма хора пътуващи до Димитровград точно с този влак поне да пуснат един влак с две 47-ми и да отиде до Дг и да се върне като 465/464 и като го гледам в момента този влак го има в графика на машинистите страмно.VESO написа:Тази 44107-1 си е направила голяма разходка - на 16-ти е докарала 40101 в Ст.Загора , връща 40104 до Горна , след това 40103 до Сзт отново и оттам я видяхме да се прегарира за 40106.
Международният 463 се движи без групата от Istanbul.Интересно защо не пуснат влака Свиленград - Русе само вътрешно съобщение , на 16-ти един човек на касите в Ст.Загора поиска билет до Димитровград за 465 , но му бе отговорено , че влакът не се движи.

Има хора , които пътуват главно в 2 дестинации за този влак - Димитровград - Ст. Загора (по - малко) и Ст.Загора - В. Търново.Пътуващите не са много , но един седящ вагон е напълно достатъчен.Другата част от влака също не се движи , а пътуващите от Димитровград за Пловдив и Пловдив - София (особено) са доста , едва се събират в един седящ вагон , като свободни места в участъка СФ - ПО дори няма.

2007 г. 61011.3 постоянно въртеше 40101/40104/40115 така всеки ден, но лошото беше, че заради леките отлепвания и почти нулевото ускорение закъсняваха поне 10-тина минути. Като цяло много ги пазят тъй като резервните части са голям кът, а доста често се наблюдава изпадане на лагери на ТД, а 61020.4 работеше маневра ГОР, миналата година бяха спряни за ГПР, тази година отново са на линия.44.123 написа:А преди години също се движише патока и сега пак започнаха след като ги ремонтираха двата патока, който са на разположение 61.011 и 61.020 а и каквато е картинката с положенението на Горнооряховските локомотиви ще ги гледаме и по-често. А и също щях да забравя миналото лято като се връщах от ГО патока дойде с 40104 от балкана и продължи до Русе явно е ходил чак до СтЗ като е отишъл сутринта с 40101.Saruman написа:Ха, никога не съм бил свидетел на паток на ПВ


Между другото колега успя ли да видиш лок 44 123.8 отблизо тъй като разбрах, че до скоро е бил в депо ГО за ремонт след помитане на лек автомобил на прелез, а щетите били доста големи...


Акредитиран фотограф
Да прав си като се замислих найстина един вагон е достачен през балкана към Дг. А този от София-Пловдив към Димитровград нали лично се уверих как се пътува по най-натоварената линия в България от пътнически поток Сф-По да пуснат само един вагон и как се пътува в него.VESO написа:Има хора , които пътуват главно в 2 дестинации за този влак - Димитровград - Ст. Загора (по - малко) и Ст.Загора - В. Търново.Пътуващите не са много , но един седящ вагон е напълно достатъчен.Другата част от влака също не се движи , а пътуващите от Димитровград за Пловдив и Пловдив - София (особено) са доста , едва се събират в един седящ вагон , като свободни места в участъка СФ - ПО дори няма.

Акредитиран фотограф
Не успях много добре да го видя тъй като той винаги пристига на 5-ти коловоз а аз бях на 1-ви, но видях ясно номера му и на пръв поглед не видях нищо особено по него не съм чувал за такъв ицидент сега за прърви път чувам.Nikss написа:Между другото колега успя ли да видиш лок 44 123.8 отблизо тъй като разбрах, че до скоро е бил в депо ГО за ремонт след помитане на лек автомобил на прелез, а щетите били доста големи...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Браво, браво!43.309 написа:Доживяхме.
http://89.25.47.185/presentation/publicArrivalList.jsp
Виртуалното табло ще спести доста чакане на някой пътуващ от някъде си с няколко часа закъснение

64.19

Вчера, 20 септември:
БВ 5623 с лок. 45 152
БВ 4612 с лок. 44 093. На гара Мездра с 2 минути аванс.
ПВ 20204 с лок. 45 171
ПВ 20111 с лок. 45 156
БВ 2610 с лок. 44 137. На гара Мездра с 1 минута аванс
ПВ 70103 с лок. 45 194 и 3 вагона както следва: 1B серия 29-47, 2B серия 21-45.
Днес, 21 септември:
БВ 7623 с лок. 45 199
ПВ 20111 с лок. 43 555
БВ 4612 с лок. 44 093. На гара Мездра с 2 минути аванс.
ПВ 70106 с лок. 45 162
БВ 2610 с лок. 44 125. На Мездра с 4 мин/з, на Своге вече навреме по разтеглени обходи, но на София с 2 мин/з (от нищо нещо).
БВ 7624 с лок. 45 173
УБВ 2607 с лок. 45 201
ПВ 20223 с лок. 44 112
МБВ 382 с лок. 45 204
ПВ 60204 с ЕМВ 30 009/010
ПВ 10134 с ЕМВ 31 013/014






Днес, 21 септември:













Снощи УБВ 2607 изненада цялата гара Чб.
Влакът беше обявен, че ще пристигне на 1-ви коловоз, както е обичайно и редно, но някой беше забравил да обърне стрелката свързваща 1-ви и 3-ти коловоз, а само стрелката между път 1 и 2 и в крайна сметка влакът пристигна на 3-ти коловоз теглен от ЕЛ 45 201.1 и малко аванс дори. (19:35 е по разписание, а 19:34 беше заковал)
Влакът замина към половин минута след времето по разписание (19:36). Ясна е каква е работата - обходът М-Чб е разтеглен с 2' заради ограничението на вагоните серия 63. Пак добре, че се спазва сега за 35', инак с машина до 100 тоя 33' обход със 1' спиране на Рм беше абсурд.
Иначе
МБВ 463 беше точен с ЕЛ 44 113.9
ПВ 20136 с ЕМВ 32125.7 + 32126.5


Иначе


Днес , 22-ри септември "Сл.Бряг" бе с нормалната си композиция от 5 вагона серия 97 , разделени по средата от бистро и първокласна 74-ка , а най - отзад се мъдреше exDB серия 43 вероятно като допълнителен вагон.Влакът с обичайното 8 минутно закъснение (то вече всяко закъснение на 8601 в интервала 5 - 15 минути е обичайно) на гара Пзк , теглен от 46234-1.
3621 с 9 минутно закъснение на Септември , начело с 46242-4.
Дианата , теглена от 44063-6 навреме на Сп , клип при заминаването.
8615 , начело с 44198-0 на Септември с 2 минути закъснение.
16103 , теглен от 77002-4;
16102 начело със 77008-1 , която после бе на 16105;
75008-3 докарва навреме 16104 в Долене.
3621 с 9 минутно закъснение на Септември , начело с 46242-4.
Дианата , теглена от 44063-6 навреме на Сп , клип при заминаването.
8615 , начело с 44198-0 на Септември с 2 минути закъснение.
16103 , теглен от 77002-4;
16102 начело със 77008-1 , която после бе на 16105;
75008-3 докарва навреме 16104 в Долене.
Последно промяна от VESO на Вто Сеп 22, 2009 5:21 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори