Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Ами тук вече си прав.На ГО няма да им трябват засега ЕМВ.Скоро ще изкарват 32 127/128,а тепърва 32 053/054 ще се прави...дотогава ако влезе още 1 ЕМВ за ремонт няма да се наруши графика и ще има достатъчно ЕМВ за обслужване на влаковете.Но пък ако ВА закъсат за ЕМВ могат да вземат някоя от спрените ако се закарат софийските 32-ки на Долапите.То и там няма много място,но пак за поне 2-3 ЕМВ ще има място.По си дадоха 32-ките на Бс...общо взето е това положението с ЕМВ 32.
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Кабелите бяха ли намерени у крадлите?
Тука без вътрешна информация не става.Как тия две циганки знаят къде точно да бърникат и режат силов кабелаж? Да не са завършили случайно курс или пък да разполагат с чертежи? Някой им е казал. То май с всички кражби е така- подава се информация от вътре, индианците действат и после парите се делят помежду тях. Понякога и от Транспортна им правят параван, че и те да намажат някоя стотинка.
Тука без вътрешна информация не става.Как тия две циганки знаят къде точно да бърникат и режат силов кабелаж? Да не са завършили случайно курс или пък да разполагат с чертежи? Някой им е казал. То май с всички кражби е така- подава се информация от вътре, индианците действат и после парите се делят помежду тях. Понякога и от Транспортна им правят параван, че и те да намажат някоя стотинка.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Акредитиран фотограф
А след време , най - вероятно и брак.Лично аз умирам от яд , на Калояновец пратиха електрички , които не само че имаше още живот в тях , но до последно се движеха , обслужвайки пътнически влакове.След време ще започват полека - лека да изчезват различни части от тях.
091+092 пък е в Бургас , тъй че нея поне ще можем да я виждаме в движение , макар и далече от Пловдив.По - добре в бургаски ръце , отколкото изолация.
091+092 пък е в Бургас , тъй че нея поне ще можем да я виждаме в движение , макар и далече от Пловдив.По - добре в бургаски ръце , отколкото изолация.
Акредитиран фотограф
Да мене ма яд като чувам за Варненската 32.071 която сравнително скоро излезе от ремонт и пребоядисана.А сега са разделили двете секции и ги захвърлили в депото.А просто за състоянието на 32.099/100 не искам да помислям изобщо само като си помисля на какво мязеше преди а сега на какво прилича не искам да си помислям.VESO написа:А след време , най - вероятно и брак.Лично аз умирам от яд , на Калояновец пратиха електрички , които не само че имаше още живот в тях , но до последно се движеха , обслужвайки пътнически влакове.След време ще започват полека - лека да изчезват различни части от тях.
091+092 пък е в Бургас , тъй че нея поне ще можем да я виждаме в движение , макар и далече от Пловдив.По - добре в бургаски ръце , отколкото изолация.
И тя ли?Когато в началото на август с Rexkos ходихме до Кардам , на Варна я засякох , обслужваща влак.Мотрисата беше в отлично състаояние.Една снимка на нея и друга за спомен.44.123 написа:......
Да мене ма яд като чувам за Варненската 32.071 която сравнително скоро излезе от ремонт и пребоядисана.А сега са разделили двете секции и ги захвърлили в депото.......
Информация
Модератори