Публикувано на: Пет Яну 18, 2008 11:10 am
Днес 44001 влезна ТП. 44002 още я мъчат, че има проблем с нея. 44095 днес трябва да я изпишат. 44101 е ТП продължава поради скапан редуктор.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Забрави го разписанието.Въпросът е принципен.Инструкциите трябва да са ясни и точни и възприети от всички. Няма място за свободни импровизации в карането на влак. Информирани ли са всички машинисти за отпадналите ограничения на лок 44/45,вагоните 63 и за особеностите на транзит през някои гари ? Не съм убеден..42 072.9 написа:В СФ незнам дали се броят на пръсти хората, който не преодоляват скоростта 100км/ч....някога когато имаше варненски влакове, сега полза няма с тези разписания.46 242 написа:Създаването не нова подсерия едва ли ще има с оглед на това че цялата серия 44 е предвидена за възстановяване на 130. Това трябваше да стане до края на 2007. Естествено не стана.
От друга страна трябава да се разгледа поотделно възгледите на всяко депо по въпроса с карането. В ПО и РУСЕ колебливи няма.
В ГО,Ct Загора, Варна и Мездра някои се отпускат, за други е табу.
В София само на сините машини.
Интрересно ми е в Бургас как постъпват, особено когато ca c 44 001/2.
44-001 беше МПР. Днес 20.01.08 излезе по живо по здраво.44142 написа:Днес 44001 влезна ТП. 44002 още я мъчат, че има проблем с нея. 44095 днес трябва да я изпишат. 44101 е ТП продължава поради скапан редуктор.
Много яко ръчкане е имало. Както и бандажите.....icobdz написа:Снощи 362 44-95 от кулата +31 мин. сф+7 мин. много добра машина само е мръсна а и на 110 км/ч се държи отлично.
С колко вагона това? Вие сте и скъсали гьона на тази машина (така и трябва).icobdz написа:На + до 32 и веднага 4 шунта накуп подскача и до обратния входен 90.