Страница 25 от 25

Публикувано на: Пет Яну 18, 2008 11:10 am
от 44142
Днес 44001 влезна ТП. 44002 още я мъчат, че има проблем с нея. 44095 днес трябва да я изпишат. 44101 е ТП продължава поради скапан редуктор.

Публикувано на: Пет Яну 18, 2008 9:57 pm
от Nikss
Днес БВ 2610 се теглеше от лъскавата ЕЛ 44 105.5 Снимки:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 592500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 030000.jpg

Публикувано на: Съб Яну 19, 2008 1:23 am
от 46 242
42 072.9 написа:
46 242 написа:Създаването не нова подсерия едва ли ще има с оглед на това че цялата серия 44 е предвидена за възстановяване на 130. Това трябваше да стане до края на 2007. Естествено не стана.
От друга страна трябава да се разгледа поотделно възгледите на всяко депо по въпроса с карането. В ПО и РУСЕ колебливи няма.
В ГО,Ct Загора, Варна и Мездра някои се отпускат, за други е табу.
В София само на сините машини.
Интрересно ми е в Бургас как постъпват, особено когато ca c 44 001/2.
В СФ незнам дали се броят на пръсти хората, който не преодоляват скоростта 100км/ч....някога когато имаше варненски влакове, сега полза няма с тези разписания.
Забрави го разписанието.Въпросът е принципен.Инструкциите трябва да са ясни и точни и възприети от всички. Няма място за свободни импровизации в карането на влак. Информирани ли са всички машинисти за отпадналите ограничения на лок 44/45,вагоните 63 и за особеностите на транзит през някои гари ? Не съм убеден..
Ето един пример:
Влак 8615 закъснява още на Подуене с 7 мин.До Пловдив с V max=100 и съответно закъснява с 14 мин. Защо до 100 ?
-"Ами така са ни казали за тази машина,ама не знаем поради каква причина".
На По се сменя бригадата. До Бс го погват както е по КР- до 130. Какво стана с ограничението ?
-"Аа, няма ограничение, караме си яко колкото може".....

Несериозно е. Сигурно и другаде е така.

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 12:06 am
от dido73
44142 написа:Днес 44001 влезна ТП. 44002 още я мъчат, че има проблем с нея. 44095 днес трябва да я изпишат. 44101 е ТП продължава поради скапан редуктор.
44-001 беше МПР. Днес 20.01.08 излезе по живо по здраво.
44-002 продължават да я мъчат кончаристите.
44-101 може би ще се заседи. Освен редуктор е и за радиостанция - пълна кабелна инсталация.

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 5:06 pm
от icobdz
Снощи 362 44-95 от кулата +31 мин. сф+7 мин. много добра машина само е мръсна а и на 110 км/ч се държи отлично.

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 5:08 pm
от icobdz
искам я на чайкатааааааааааа :twisted:

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 5:09 pm
от 42 072.9
Или за Варна, но вече няма такива влаци :(

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 5:20 pm
от rexkos
icobdz написа:Снощи 362 44-95 от кулата +31 мин. сф+7 мин. много добра машина само е мръсна а и на 110 км/ч се държи отлично.
Много яко ръчкане е имало. Както и бандажите..... :)

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 5:44 pm
от icobdz
На + до 32 и веднага 4 шунта накуп подскача и до обратния входен 90. :twisted:

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 5:53 pm
от bdz46
icobdz написа:На + до 32 и веднага 4 шунта накуп подскача и до обратния входен 90. :twisted:
С колко вагона това? Вие сте и скъсали гьона на тази машина (така и трябва).

Публикувано на: Нед Яну 20, 2008 6:11 pm
от rexkos
362 e с 2 вагона. Голямо шоу е било със множеството спринтове с намаленията от типа на "ускори-намали-ускори-намали-ускори" което е много типично за протежението на почти цялата 5-та линия, особено в участъка след Дупница към София. :lol: