Страница 25 от 94
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 8:24 am
от r0n1s1z3
Направих следната схема:
СТАРА ЗАГОРА - ПЛОВДИВ с БВ8636 3:45 - 5:30
ПЛОВДИВ - СОФИЯ с БВ1650 6:00 - 8:38
8636 беше с 4 вагона, от които 1 първокласен... Влака беше препълнен... Единственото свободно купе в I-ва класа беше наводнено и мокро от силния дъжд след Варна... 8636 тръгна навреме от Стара Загора и пристигна с 15 минути закъснение в Пловдив...
1650 начело с 44130.3 пристигна навреме в София... Беше много студено във вагоните... Контролата по едно време дойде в първокласното отделение и попита "Студено ли ви е?"... Всички казаха "ДА", а жената отговори "Еми вече няма топло..." Щях да падна от смях
Аз лично не го предпочитам този вариант с 1650, защото сутрин след Ихтиман, влака започва да се пълни със служители на БДЖ (особено първа класа) и започна едно "жужене" все едно си в кошер... Не те оставят и за секунда да мигнеш...
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:20 pm
от VESO
В 1650 е страшно , особено в работни дни.В момента все още е с 4 вагона и когато се прибирам от Варна предпочитам да избягвам тази връзка , която си ползвал.
1650 беше ли на перона? По принцип е от Димитровград , но сега по време на ремонтите стои на 3-ти коловоз на центр. Пловдив и нощува там.Доколкото знам , за него няма автобус от Дг.Дори когато 8636 пристига на 6-ти , композицията на бързия за София вече е гарирана.Даже и "Родопи" по това време е докаран на 1-ви.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:24 pm
от 43.309
Ще се радваме да споделиш снимки особено от участъка Калафат-Крайова.

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:29 pm
от VESO
Кой е пътувал там?

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:33 pm
от r0n1s1z3
Точно така... Още преди когато 8636 пристигаше малко по-рано в Пловдив (5:10 мисля че беше точния час), композицията на 1650 беше готова за тръгване... Само че всички се втурваха към кафенето защото имаше 50 мин. време за разсънване.
И наистина днес на първи коловоз, в просъница, мисля че видях "Белия кон" да си лежи кротко...
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:48 pm
от VESO
Точно по времето , по което си пристигнал , почти всички коловози са заети и можеш да видиш гарирани 5 влака - 10141 на 4-ти коловоз , 80111 - на 5-ти.Белият кон на 1-ви челен , "Родопи" на 1-ви и 1650 на 3-ти.8636 идва на 6-ти (сменили са си местата с 8631).В работни дни на 2-ри челен има още един влак - композицията на 10270 за Пазарджик.
Едва след като потегли 1650 , в стрелките от страна София за прегарирване чака DESIRO-то за 82222.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 1:01 pm
от r0n1s1z3
DESIRO-то не тръгва ли преди 1650 за Асеновград

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 1:13 pm
от VESO
VESO написа:....в стрелките от страна София за прегарирване чака DESIRO-то за 82222.
Това DESIRO е за Хисар и заминава в 6:25.Иначе 19201 , който имаш предвид тръгва в 5:30 , когато 8636 влиза в гарата и тази връзка се изгубва.В работни дни можеш да хванеш 19203 в 6:00 , но ако пристигнеш с 8636 в почивен ден , влак за Асеновград имаш в 6:30 (19205).Ще пиеш едно кафе , ще хапнеш някоя закуска и мотрисата е готова за тръгване.

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 1:16 pm
от r0n1s1z3
Ясно

И да... продават хубави принцеси точно на входа към подлезите на гарата

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 6:29 pm
от RAILWAYSTATION
днес БВ 3661 тук с +15 начело с 44109.7 и 4 вагона, непосредствено след него БВ 2654 начело с 44113.9 и 5 вагона, последният от които не знам защо беше празен русенски фургон

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 7:25 pm
от mutagen
И аз съм виждал 2654 с този фургон на опашката,дори съм снимал и клипче,до къде ли го влачи?!!
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 8:16 pm
от rexkos
RAILWAYSTATION написа:днес БВ 3661 тук с +15 начело с 44109.7 и 4 вагона,
Eто защо днес Дунавът беше 150% пълен с четирите си вагона......
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 8:35 pm
от VESO
Тези два влака сигурно са в някаква зависимост - ако 3660 / 3661 е с 4 вагона , 4611 / 4612 също е с 4 , понеже един не достига.

Пълен резил! Друг коментар нямам.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 8:42 pm
от rexkos
Наистина има някаква зависимост между тези два влака. На 24 юни, когато 3661 беше с 3 вагона, 4612 пък беше с 5. Явно промяната в съставите на тези влака е в обратнопропорционална зависимост - увеличаването на състава на единия влак, води до намаляване на състава на другия.... А Дунавът е много по-добре населен от 3660/3661 и е срамота двата чифта да се движат с еднакъв брой вагони.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 8:43 pm
от VESO
На 4611 / 4612 да се пускат 4 вагона си е обидно.А фургон има ли?