Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

Направих следната схема:
СТАРА ЗАГОРА - ПЛОВДИВ с БВ8636 3:45 - 5:30
ПЛОВДИВ - СОФИЯ с БВ1650 6:00 - 8:38

8636 беше с 4 вагона, от които 1 първокласен... Влака беше препълнен... Единственото свободно купе в I-ва класа беше наводнено и мокро от силния дъжд след Варна... 8636 тръгна навреме от Стара Загора и пристигна с 15 минути закъснение в Пловдив...

1650 начело с 44130.3 пристигна навреме в София... Беше много студено във вагоните... Контролата по едно време дойде в първокласното отделение и попита "Студено ли ви е?"... Всички казаха "ДА", а жената отговори "Еми вече няма топло..." Щях да падна от смях :lol: :lol: :lol:
Аз лично не го предпочитам този вариант с 1650, защото сутрин след Ихтиман, влака започва да се пълни със служители на БДЖ (особено първа класа) и започна едно "жужене" все едно си в кошер... Не те оставят и за секунда да мигнеш...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В 1650 е страшно , особено в работни дни.В момента все още е с 4 вагона и когато се прибирам от Варна предпочитам да избягвам тази връзка , която си ползвал.
1650 беше ли на перона? По принцип е от Димитровград , но сега по време на ремонтите стои на 3-ти коловоз на центр. Пловдив и нощува там.Доколкото знам , за него няма автобус от Дг.Дори когато 8636 пристига на 6-ти , композицията на бързия за София вече е гарирана.Даже и "Родопи" по това време е докаран на 1-ви.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Ще се радваме да споделиш снимки особено от участъка Калафат-Крайова. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Кой е пътувал там? :roll: :?
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

Точно така... Още преди когато 8636 пристигаше малко по-рано в Пловдив (5:10 мисля че беше точния час), композицията на 1650 беше готова за тръгване... Само че всички се втурваха към кафенето защото имаше 50 мин. време за разсънване. :lol:

И наистина днес на първи коловоз, в просъница, мисля че видях "Белия кон" да си лежи кротко...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно по времето , по което си пристигнал , почти всички коловози са заети и можеш да видиш гарирани 5 влака - 10141 на 4-ти коловоз , 80111 - на 5-ти.Белият кон на 1-ви челен , "Родопи" на 1-ви и 1650 на 3-ти.8636 идва на 6-ти (сменили са си местата с 8631).В работни дни на 2-ри челен има още един влак - композицията на 10270 за Пазарджик.
Едва след като потегли 1650 , в стрелките от страна София за прегарирване чака DESIRO-то за 82222.
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

DESIRO-то не тръгва ли преди 1650 за Асеновград :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

VESO написа:....в стрелките от страна София за прегарирване чака DESIRO-то за 82222.
Това DESIRO е за Хисар и заминава в 6:25.Иначе 19201 , който имаш предвид тръгва в 5:30 , когато 8636 влиза в гарата и тази връзка се изгубва.В работни дни можеш да хванеш 19203 в 6:00 , но ако пристигнеш с 8636 в почивен ден , влак за Асеновград имаш в 6:30 (19205).Ще пиеш едно кафе , ще хапнеш някоя закуска и мотрисата е готова за тръгване. :lol: :wink:
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

Ясно :wink: И да... продават хубави принцеси точно на входа към подлезите на гарата :lol:
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
днес БВ 3661 тук с +15 начело с 44109.7 и 4 вагона, непосредствено след него БВ 2654 начело с 44113.9 и 5 вагона, последният от които не знам защо беше празен русенски фургон :roll: :arrow:
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

И аз съм виждал 2654 с този фургон на опашката,дори съм снимал и клипче,до къде ли го влачи?!!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

RAILWAYSTATION написа:днес БВ 3661 тук с +15 начело с 44109.7 и 4 вагона,
Eто защо днес Дунавът беше 150% пълен с четирите си вагона......
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези два влака сигурно са в някаква зависимост - ако 3660 / 3661 е с 4 вагона , 4611 / 4612 също е с 4 , понеже един не достига. :twisted: :evil: Пълен резил! Друг коментар нямам.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Наистина има някаква зависимост между тези два влака. На 24 юни, когато 3661 беше с 3 вагона, 4612 пък беше с 5. Явно промяната в съставите на тези влака е в обратнопропорционална зависимост - увеличаването на състава на единия влак, води до намаляване на състава на другия.... А Дунавът е много по-добре населен от 3660/3661 и е срамота двата чифта да се движат с еднакъв брой вагони.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 4611 / 4612 да се пускат 4 вагона си е обидно.А фургон има ли?
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация