Страница 25 от 50
Публикувано на: Пон Дек 27, 2010 11:48 am
от kgeorgiev
Vancho написа:Очевидно 90101/90106 ползва композицията на някой МБВ, защото Русе няма нито 50, нито 43 серия вагони

382/383 може би, щото 90101/90106 вече е орязан с два вагона и без фургон а пък врътка е идеална идва в около 2 часа в русе замазват ги що годе и айде на 90101/90106 в 20 часа се прибират в русе я ги очистят я не и айде за Голямото село. Поне така предполагам аз.
Публикувано на: Пон Дек 27, 2010 9:50 pm
от minitek
stani_46001 написа:Днес на гара Повеляново видях ПВ 28103 от Кардам за Варна съставен от един вагон и машина 55-та серия (55064). Някой знае ли, защо не беше с Дезиро?
В съботния ден 017/018 е дала фира (сложно е за обяснение) и докато оправят мотрисата е станало време за 28104/105, та затова на 102/103 е бил с 55.
Публикувано на: Вто Дек 28, 2010 10:57 am
от kgeorgiev
Интересното което забелязах, че на гара Плиска товарните вагони от крайните коловози са махнати. Явно са отишли я за скрап или за ремонт. По тях пишеше ПЛ. РЕМОНТ но незнам.
Публикувано на: Вто Дек 28, 2010 11:04 am
от bdz46
Има акция за разчистване на старите вагони по гарите. Карат се за рязане или се режат на място.
Публикувано на: Вто Дек 28, 2010 11:34 am
от kgeorgiev
Също така и на Мътница ги няма старите вагони
Публикувано на: Вто Дек 28, 2010 1:21 pm
от disell
Също така се плаща наем за стоенето на коловоз и затова от време на време има такива акции за прочистване.
Публикувано на: Вто Дек 28, 2010 3:35 pm
от 46 242
от 20 до 50 лв на денонощие за вагон, в зависимост от това на какъв коловоз. Реално тези наеми тепърва почват да се изплащат. БДЖ отдавна трябваше да разкара ненужните гробници. Друг е въпросът кой и на какви цени ще изкупува железата. Тази далавера е от най-апетитните. Сещам се за един известен софийски бизнесмен....
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 8:23 pm
от Nikss
minitek написа:stani_46001 написа:Днес на гара Повеляново видях ПВ 28103 от Кардам за Варна съставен от един вагон и машина 55-та серия (55064). Някой знае ли, защо не беше с Дезиро?
В съботния ден 017/018 е дала фира (сложно е за обяснение) и докато оправят мотрисата е станало време за 28104/105, та затова на 102/103 е бил с 55.
В понеделник троянският чифт 24215/24104 пък отново поради липса на ДМВ беше с лок 55 + 1 вагон серия 27 47. БРУЧ!!

Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 10:21 pm
от Vancho
О, отдавна си е с кон + 55 ца. Отопление на пара, сякаш се връщаме не знам кога във времето, но пък е приятно топло, за разлика от въздушното, което по принцип ти изпича задните части, а и не само тях. Докато не дойде ден петък се пътува що годе нормално, но в петъците е адска тъпканица в този само ЕДИН вагон. Има към 30 тина правостоящи, сложете и обемни куфари и сакове. Част от пътниците стоят извън салона на студено при полуотворена външна врата... Вчера и Дезирото не стигна за да побере всички желаещи да ползват 24205. След това в БВ 2615 беше същата работа на Левски стоя близо 5 минути, докато се качат всички пътници. А това е линия, която е в списък с кандидатките за закриване...
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 10:22 pm
от VESO
Интересно защо към Свищов и Троян взеха да пускат все по един вагон , при положение , че към дунавския град нерядко има тълпи и съм виждал DESIRO-то от Левски почти пълно.Поне при нас , ако влакът се обслужва от дизелова мотриса и не може да се осигури такава , се пускат два вагона.А в онзи край наблюдавам едновагонни състави.
Спомням си времето , когато през 2001 г. ходих на кандидатстудентски изпит в Свищов.Композициите бяха с по 5 или 6 седящи второкласни вагона (помня , че основно бяха 17-ки , по - рядко се срещаха купейни 47-ци) , естествено пълни догоре със студенти и кандидат студенти.Теглеха се от 07-00-ци.
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 10:38 pm
от minitek
Е то и по 28-ма линия беше така едно време.
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 11:09 pm
от VESO
По линията за Кардам съм намерил в Интернет следните фотографии от онова време:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3;
-
снимка 4.
Докато сега след премахването на фургона , композицията на нощния влак от София е сведена до спален (преди имаше и кушет) , първокласен (който е единственият купеен) и две exDB-та от серия 43 (когато в нощта на 26-ти срещу 27-ми пътувахме с 2636 , всички exDB-та бяха 45-ци).
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 9:48 am
от evrokoma
Даааа по 28 не е рядко явление на 55.хх и един вагон,Disero-то не рядко е пълно до спукване,а куриоза беше лок 55 ограничен до 40км/ч и един вагон серия 50 на който 2 купета бяха служебни и поради бързата машина се наложи да се изчаква "Албената" на Вълчи дол почти час

Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 1:56 pm
от БДЖ
ПВ 50110/111 днес беше обслужен от ЕМВ Дезиро 30 016
Извършваше се ремонт по първия коловоз на гарата в Благоевград. Имаше работна бригада и ремонтен влак начело с ДГКу.
Една 55-ца изтегли влак в състав локомотив 61.ХХХ и един вагон в посока към Дупница.
Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 7:49 am
от gonzo8611
8691 с 32-ра серия По-Ва при мен беше +78 минути
