Страница 25 от 42
Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 7:55 pm
от bobara_e_tuk
ясно... положението не е розово
Публикувано на: Чет Сеп 09, 2010 10:28 am
от VESO
Както Ванчо каза , 4646 / 4647от много време не возят директният вагон (бе останал само един седящ) в направление Пловдив - Русе и обратно.Дори на таблата на центр. ПО са сменили надписите за влака.Преди като крайна дестинация на 8637 изписваха "Варна / Русе" , а сега е само "Варна".Все пак на уредбите се обявява , че влакът прави връзка за Русе в Ст.Загора , на Синдел - за Кардам и забележете - на Комунари - за Шумен , а електричката е след повече от час.
Публикувано на: Чет Сеп 09, 2010 10:42 am
от choveka_vlak
Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 7:17 pm
от Vancho
БВ 8637 вози в състава си уникален по рода си вагон серия 50, който е с едни много странни облицовки, които му придават много модерен вид отвътре /не знам дали не е фабричен вид от Германия/. Номера му е 50 52 10 50 0039. Има следи от автоматични бутони край вратите, а до всеки прозорец в коридора празно издадено пространство, в което предполагам е имало аварийни чукчета. Нека някой от Пловдивския регион ако може да заснеме утре сутрин БВ 8636, защото предполагам с него ще се върне този вагон. Второкласен е, а първата класа във влака снощи беше 47 серия

Влака бе претъпкан, само този вагон като последен бе празен. Бяхме много изморени с групата и не успяхме да го снимаме, но нека който може го направи, защото ще е интересно да се покаже. За мен това е един от най луксозните вагони. Излкючително меко вози, тапицерията също е мека, седалките са 3х3. Чистотата е на много високо ниво, а и няма следи от български набег

разбирайте заковаване с дъсчици и пирони тук таме

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 11:21 pm
от desiro_94
Vancho написа:БВ 8637 вози в състава си уникален по рода си вагон серия 50, който е с едни много странни облицовки, които му придават много модерен вид отвътре /не знам дали не е фабричен вид от Германия/. Номера му е 50 52 10 50 0039. Има следи от автоматични бутони край вратите, а до всеки прозорец в коридора празно издадено пространство, в което предполагам е имало аварийни чукчета. Нека някой от Пловдивския регион ако може да заснеме утре сутрин БВ 8636, защото предполагам с него ще се върне този вагон. Второкласен е, а първата класа във влака снощи беше 47 серия

Влака бе претъпкан, само този вагон като последен бе празен. Бяхме много изморени с групата и не успяхме да го снимаме, но нека който може го направи, защото ще е интересно да се покаже. За мен това е един от най луксозните вагони. Излкючително меко вози, тапицерията също е мека, седалките са 3х3. Чистотата е на много високо ниво, а и няма следи от български набег

разбирайте заковаване с дъсчици и пирони тук таме

Вчера ПВ 20110 возеше заключен вагон серия 50. Изглеждаше, че е излязъл скоро от основен ремонт. От радиус 5 метра меришеше на боя.

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 12:34 pm
от Vancho
E, този беше излязъл средата на месец май, но като всеки повдивски беше в безупречно състояние
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 12:06 pm
от kgeorgiev
Имам питане относно бързи влакове 4647/4646 за преминаването им през гара Кръстец. По принцип това е най високата гара по 4 - та. Не следва ли преди да започне спускане независимо по кой склон тези влакове да спират на Кръстец за извършване на проба. Тази проба съм я забелязал на 4641?
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 1:00 pm
от bdz46
Само на спиращите пътнически влакове се прави проба. Не е задължително спирането.
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 1:12 pm
от kgeorgiev
Ами ако недай боже оттърве спирачната система и стане пробив тогава какво става
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 1:22 pm
от bdz46
Какъв пробив?!
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 4:23 pm
от kgeorgiev
В смисъл има изпускане на въздух по системата. Но предполагам, че веднага ще отчете че налягането спада. Предполагам че спирачките на вагоните са конструирани на обратен принцип - при скъсване на въздухопроводите въздуха от бутилката задейства спирачките. Не споря.
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 4:27 pm
от VESO
Имам въпрос - тъй като на Кръстец се прави проба само на спиращите влакове , на тези , които минават транзит , къде се прави пробата по документ - на първата следваща гара , където спират ли? Ако е така , например на 465 пробата следва да е в Дъбово.
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 4:30 pm
от bdz46
kgeorgiev написа:Предполагам че спирачките на вагоните са конструирани на обратен принцип - при скъсване на въздухопроводите въздуха от бутилката задейства спирачките. Не споря.
Точно така. При пробив, влакът спира.
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 4:32 pm
от Saruman
Весо Дъбово не е профилна гара, следва да е Тулово, но не съм сигурен, че е профилна.
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 4:32 pm
от bdz46
На неспиращите изобщо не се прави проба.